Olen köyhä -Zinccis
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Olet mielisairas
Sairaassa maailmassa terveet vaikuttavat kummallisilta ..
Zinc
Etkö sanonut eilen tai lähipäivinä, että et suostuisi palkkatöihin alle 3000 euron palkalla???
Joko valehtelet ja puhut pask kaa tai sulla on palkka vähintään tuon 3000 euroa.
Oikeasti ajattelen, että täällä väität ja valehtelet yksinäisenä uli miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Zinc, onko sulla joku fetish?
Ei ole tissiä
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Etkö sanonut eilen tai lähipäivinä, että et suostuisi palkkatöihin alle 3000 euron palkalla???
Joko valehtelet ja puhut pask kaa tai sulla on palkka vähintään tuon 3000 euroa.
Oikeasti ajattelen, että täällä väität ja valehtelet yksinäisenä uli miehenä.
Zinc
So? Kuka tahansa voi yksittäisestä osakekirjasta imuroida vaikka nettikuvan ja ladata kuvapalveluun.
Toi sun Aijaa ei kyllä kerro yhtään mitään susta. Vaikutat vähän yksinkertaiselta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
So? Kuka tahansa voi yksittäisestä osakekirjasta imuroida vaikka nettikuvan ja ladata kuvapalveluun.
Toi sun Aijaa ei kyllä kerro yhtään mitään susta. Vaikutat vähän yksinkertaiselta. Sori.
Niin minä olenkin.
Zinc
Käyhä ja yksinkertainen
Vierailija kirjoitti:
Olet henkisesti köyhin tällä palstalla.
Ei ole. Ei ainakaan joku, joka tuolla merkillä kirjoittelee. Voihan olla useita.
Jollakin heistä on kiinnostavia juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet henkisesti köyhin tällä palstalla.
Ei ole. Ei ainakaan joku, joka tuolla merkillä kirjoittelee. Voihan olla useita.
Jollakin heistä on kiinnostavia juttuja
Mitkä sua on kiinnostaneet eniten ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sinuun Zinc,
Jos laitetaan hynttyyt yhteen niin sinäkin rikastut ja voidaan syödä peuraa yhdessäOlet rakastunut vain mielikuvaan. Oikeasti olen paljon mukavampi.
Zinc
Olet unelmieni mies. Vietät päiväsi palstalla, joten jos laitetaan hynttyyt yhteen niin saan olla aivan rauhassa, et koskaan häiritse minua koska vain palstailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitetaan hynttyyt yhteen niin sinäkin rikastut ja voidaan syödä peuraa yhdessäOlet rakastunut vain mielikuvaan. Oikeasti olen paljon mukavampi.
Zinc
Olet unelmieni mies. Vietät päiväsi palstalla, joten jos laitetaan hynttyyt yhteen niin saan olla aivan rauhassa, et koskaan häiritse minua koska vain palstailet.
Olen täysin näkymätön
Zinc
Invincible
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Olen täysin näkymätön
Zinc
Invincible
Invincible vai invincible?
Annatko email osoitteesi niin kirjoitellaan privaatisti.
Odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Olen täysin näkymätön
Zinc
Invincible
Odotan.
Tarkoitin invincible vai invicible?
(Sama sinuun ihastunut)
Zinc, olet taas huuhtonut alas lääkkeitä ja ties mitä halvalla viinalla. Olet tylsä surkimus!
Siis Invincible vai Invisible? Sitä tarkoitin.
Zinc on minun sankari ja rakkaus. Kohta muutetaan yhteen. ❤️💕
Jos Zinc ei olisi läski niin voisin kelpuuttaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Olen täysin näkymätön
Zinc
Invincible
Odotan.
Anna sinä omasi
Zinc
Olet mielisairas