Nainen: mitä mieltä olet miehestä jolla on ranteessa aito Rolex Day-Date?
Kommentit (63)
Minulle tulee kyllä tuollaisista nousukasmainen vaikutelma miehestä. Nykyisin kun kelloja ei sinänsä kukaan tarvitse, kun kännykässä on kello, on tuollaisen käyttäminen lähinnä sitä, että halutaan viestiä omasta varakkuudesta. Ja sellainen on minulle vähän turn off. Itse olen lähtöisin keskimääräistä varakkaammasta kodista, joten raha ei tee mitään vaikutusta. Mutta rahan esittely, sillä leveily tai varallisuudesta viestiminen tuntuu vähän mauttomalta. Ja nousukasmaisuus on turn off, aina - kaikki tuntemani ihmiset, jotka ovat itse lähtöisin köyhistä tai pienituloisista oloista, ja ovat myöhemmin saaneet tavalla tai toisella varallisuutta, ovat pääsääntöisesti aika rasittavia ihmisiä, joille on raha noussut päähän. Eivätkä edes tajua, ettei heidän varakkuutensa sinänsä edes ole kovin suurta, mutta heistä tuntuu siltä, koska kontrasti entiseen on niin iso.
Ohiksena, mutta eräällä tuntemallani ison firman johtajalla on näyttävä arvokello. Häntä kuulemma niin harmittaa, kun tuntemattomat luulevat sen olevan rantarolexi. Mies on muuten aika tavallisen tallukan näköinen, niin että en varsinaisesti ihmettele. Ehkä tuollaisen arvokellon parina pitäisi sitten aina pukeutua mittatilauspukuun ja ajaa jollain urheiluautolla. Yksittäisenä elementtinä se ei oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin että kiinnostaa naisia yhtä paljon kuin miehen laukku. Ja pikkukakkosen ulinasta sen verran että vaikka oltaisiin missä hintaluokassa ihmiset jotka esittää varakasta jollain yksittäisellä merkkituotteella on vähän säälittäviä. Sekä miehet että naiset, elintasosta viis. Ensinnäkään se ei hämää ketään. Toiseksi kertoo paljon ihmisen arvoista eikä sellaisia asioita jotka vetoaa ainakaan minuun. Paras esimerkki tästä oli vanhempi nainen jolla oli aivan uskomattoman kulunut joku "chanel" tai vastaava laukunrähjä. Ilman luultavasti feikkiä logoa laukku olisi lentänyt roskikseen jo ajat sitten, kukaan muuten normaalisti pukeutunut ei edes harkitsisi kanniskelevansa tuollaista ympäriinsä. Pentti Linkolat sitten erikseen, selvästi ei ollut siitä kyse. Toinen kun joku ihminen täällä hehkutti että kun ostaa ruokaa vain Lidlistä, voi ostaa yhden merkkipaidan kuukaudessa. No se merkkipaita ei kyllä ketään hämää jos sitä varten on syötävä Liiterin sapuskaa. Ei meilläkään rahoissa kieritä, mutta itse olen valinnut tuoreen ja terveellisen ruoan jota koen että saa muualta paremmin.
Millä lailla Lidlistä ostettu ruoka on erilaista kuin K-marketista ostettu? Tai siis tuskin kukaan huomaa mitään eroa tomaateissa, paprikassa, leivässä, maidossa, lihassa, sipseissä, yms. olivat ne ostettu mistä vaan. Jos tekee ruokaa itse eikä syö vain eineksiä, niin ihan samaa ruokaahan niistä Lidlin ostoksista tehdään kuin muualta ostetuista.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena, mutta eräällä tuntemallani ison firman johtajalla on näyttävä arvokello. Häntä kuulemma niin harmittaa, kun tuntemattomat luulevat sen olevan rantarolexi. Mies on muuten aika tavallisen tallukan näköinen, niin että en varsinaisesti ihmettele. Ehkä tuollaisen arvokellon parina pitäisi sitten aina pukeutua mittatilauspukuun ja ajaa jollain urheiluautolla. Yksittäisenä elementtinä se ei oikein toimi.
Miksi se häntä harmittaa? Jos hän itse tykkää kyseisestä kellosta, niin luulisi olevan yhdentekevää, mitä muut siitä ajattelevat tai mitä muut olettavat sen maksaneen - vai pitääkö hän kuitenkin kelloa siksi, että haluaa esitellä muille sitä, että hänellä on kallis kello?
Miehenä pitäisin mauttomana venäläisenä joka ei ymmärrä kelloista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä millainen se mies olisi.
Kerro tarkemmin. Tekeekö kotitöitä, ottaako vastuuta, onko hauskat jutut ja lempeä eläimille?
Vähän tynkä sun artikkelisi.
Tiskaa, siivoo, laittaa ruokaa, pitää yhteyttä sukulaisiin ja ystäviin, suunnittelee matkat, kuntoilee/pitää huolta terveydestään, järjestää mieluisia yllätyksiä, keskustelee älykkäästi, huolehtii lapsista, on siisti, on komea, on uskollinen, käy hyvinpalkatussa työssä, on loistava orgasmintuottaja Ja kaiken tuon tekee pieteetillä.
No nyt alkaa kuulostaa siltä että on ihan ok. Mutta mitä tarkoitat tuolla, että suunnittelee matkat? En siis oikeasti tajua. Siis mitkä matkat - onko hän matkatoimistossa töissä, vai mitä? Vai tarkoittaako tuo sitä, että jos on hänen kanssaan suhteessa ja mennään yhteiselle matkalle, hän haluaa itse suunnitella ne matkat? Eikö siis voi suunnitella kumppanin kanssa yhdessä? Itse tykkään just siitä ennakkosuunnittelusta ja fiilistelystä, joten minulla menisi vähän fiilikset, jos toinen vaan yksin päättäisi kaikesta. Olen itse suhteissani tottunut siihen, että yhteiset matkat ja muutkin tekemiset ovat tosiaan YHTEISIÄ, mutta eihän se siltä tuntuisi, jos toinen päättäisi kaiken.
Minua kiinnostaa tuosta sinun listastasi eniten nuo orgasmit, hyvät keskustelut, se että tekee kotitöitä ja kuntoilee. Ja hyvä ulkonäkö myös, kunhan on sitten minun makuni mukaisella tavalla komea eikä vaan enemmistön mielestä komea (on nimittäin ihan eri asia). Sellainen tarkennus vielä, että tarkoitathan kohdalla "huolehtii lapsista" että hoitaa heitä, viettää aikaa heidän kanssaan ja käyttää osan vanhempainvapaista? Että et tarkoita vain taloudellista huolehtimista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuo maksaa? 5000-10000?
Samanhintainen design-huonekalu tekee paljon isomman vaikutuksen, siitä kun voi edes jotenkin nauttia ihan vain istumalla siinä, sen sijaan että pitäisi sukeltaa meren pohjaan saadakseen ominaisuudet esille.
Noin 30 000 - 80 000 €.
No en kyllä itse näkisi mitään pointtia noin kalliin kellon käyttämisessä. Minusta se nyt ei vielä ole hyvä syy ostaa mahdollisimman kallista kelloa, että siihen on varaa - sellainen kuluttaminen kuluttamisen vuoksi tuntuu vaan todella tyhmältä. Ja tuo ei edes minusta ole tyylikäs, ja itse arvostan kyllä hyvää ja persoonallista tyyliä enemmän kuin rahaan pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuo maksaa? 5000-10000?
Samanhintainen design-huonekalu tekee paljon isomman vaikutuksen, siitä kun voi edes jotenkin nauttia ihan vain istumalla siinä, sen sijaan että pitäisi sukeltaa meren pohjaan saadakseen ominaisuudet esille.
Noin 30 000 - 80 000 €.
Ajattelisin että hukkaan heitettyä rahaa jostain kellosta. Paitsi tuskin se mun elämään vaikuttaisi, joku hopeakettu asialla? Sori, katselen nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
En tunnista aitoa ja väärennettyä kelloa. Mutta jotenkin on sellainen tunne että kyseinen rolexin kantaja kyllä itse ilmoittaa kalliista kellostaan seuralaiselleen.
Jos on tarvetta ilmoittaa seuralaiselle kellonsa hinta/arvo, voikin jo sanoa :"heippa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin että kiinnostaa naisia yhtä paljon kuin miehen laukku. Ja pikkukakkosen ulinasta sen verran että vaikka oltaisiin missä hintaluokassa ihmiset jotka esittää varakasta jollain yksittäisellä merkkituotteella on vähän säälittäviä. Sekä miehet että naiset, elintasosta viis. Ensinnäkään se ei hämää ketään. Toiseksi kertoo paljon ihmisen arvoista eikä sellaisia asioita jotka vetoaa ainakaan minuun. Paras esimerkki tästä oli vanhempi nainen jolla oli aivan uskomattoman kulunut joku "chanel" tai vastaava laukunrähjä. Ilman luultavasti feikkiä logoa laukku olisi lentänyt roskikseen jo ajat sitten, kukaan muuten normaalisti pukeutunut ei edes harkitsisi kanniskelevansa tuollaista ympäriinsä. Pentti Linkolat sitten erikseen, selvästi ei ollut siitä kyse. Toinen kun joku ihminen täällä hehkutti että kun ostaa ruokaa vain Lidlistä, voi ostaa yhden merkkipaidan kuukaudessa. No se merkkipaita ei kyllä ketään hämää jos sitä varten on syötävä Liiterin sapuskaa. Ei meilläkään rahoissa kieritä, mutta itse olen valinnut tuoreen ja terveellisen ruoan jota koen että saa muualta paremmin.
Millä lailla Lidlistä ostettu ruoka on erilaista kuin K-marketista ostettu? Tai siis tuskin kukaan huomaa mitään eroa tomaateissa, paprikassa, leivässä, maidossa, lihassa, sipseissä, yms. olivat ne ostettu mistä vaan. Jos tekee ruokaa itse eikä syö vain eineksiä, niin ihan samaa ruokaahan niistä Lidlin ostoksista tehdään kuin muualta ostetuista.
Itse jo sen ilmaisitkin mikä on vikana. Tomaattia ja paprikaa joo. Ostan tuoretta inkivääriä, chilejä, avocadoja, parsakaalta, punajuuria, hedelmiä, lista on tosi pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jo sen ilmaisitkin mikä on vikana. Tomaattia ja paprikaa joo. Ostan tuoretta inkivääriä, chilejä, avocadoja, parsakaalta, punajuuria, hedelmiä, lista on tosi pitkä.
No eikö noita tuotteita voi hakea K-marketista sekin tyyppi, joka ostaa osan tuotteista Lidlistä? Lidlistä saa muuten myös noista sinun mainitsemistasi lähes kaikkia. Chilistä en ole varma, kun en itse pysty käyttämään, mutta avocadoa, parsakaalia, hedelmiä ainakin. Punajuuret taas ovat aika halpoja kaupassa kuin kaupassa, joten en usko, että tulee edes Lidl-budjetilla ongelmia, jos ne ostaa K-marketista. Tuore inkivääri taitaa olla sellainen, mitä Lidlistä ei saa. Tosin aina, kun olen itse ostanut sitä, on sitä tarvittu ruokaan sen verran vähän, että hinta on ollut alle 50 centtiä. Ja ymmärsit varmaan, että en voinut luetella tuossa viestissäni kaikkia mahdollisia tuotteita. Pointti ei ollutkaan se, että Lidlistä saisi kaiken tarpeellisen, vaan pointti oli se, että vaikka ostaisi lähes kaiken sieltä, ei eroa huomaa kuitenkaan. hakee sitten muista kaupoista ne tuotteet, mitä Lidlistä ei saa. Tuskinpa se "ostan kaiken Lidlistä" niin ehdotonta on, etteikö mitään voisi hakea muualta.
En tunnistaisi kelloa, mutta rannekellot aina lame nykyään. En pidä niistä asusteena.
Enkä myöskään kiinnostuisi miehestä, joka tuhlaa rahaa tommoseen statuskuraan.
Aika pappamallilta näyttää kuten Rolexit ylipäätään. Tag Heuerilla on mielestäni hienoja kelloja vaikka ovatkin vähän halvempaa hintaluokkaa. N33v
Sama reaktio kuin ökyaudista ja ökybemarista, kierrän kaukaa.
Miettisin että miehellä on rannekello.
Vierailija kirjoitti:
Sama reaktio kuin ökyaudista ja ökybemarista, kierrän kaukaa.
Niiden hyvyyden tunnistaa taviskin jos pääsee kyytiin. Tuollaisen kellon ei vaikka tietäisikin että se maksaa kamalasti.
Miettisin, että minulla on ranteessani paljon kalliimpi kello, miettisin, että ei tuohon kannata aikaansa tuhlata.
Minkä -tun takia mun pitäisi kyylätä
kenenkään kelloja?
En ole taskuvaras.
Pidä sinäkin huoli omista asioistasi.
Kuvassa olevaa kopiota voi tilata mm japanista 200€
Onko kuvassa Sofia Blörfin kello?
Eikö sillä ollu noita Rolexeja?