Nainen: mitä mieltä olet miehestä jolla on ranteessa aito Rolex Day-Date?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aika paljon se millaisessa asemassa mies on yhteiskunnassa ts. kello sen mukaan. Jos on iso ristiriita niin päin että kello on hieno mutta asema ei niinkään, niin...
Juuri tämä on naisten tapa ajatella.
Hyvä vinkki miehelle joka miettii millainen tyyli olisi paras.
Toivottavasti on tyytyväinen ostokseensa, mutta sama neuvo kuin kalliiden kenkien harrastajille: älä odota muiden kiinnittävän niihin mitään huomiota
En tunnista kelloja. Mun silmissä kalliit ja halvat näyttää samalta. Saatan kiinnittää huomiota siihen, miten kello on puettu päälle mutta muuten en välitä kellosta tippaakaan. Jos taas mies alkaa lesoilemaan hienolla ja kallilla kellollaan, ni sitten on ongelma.
En todellakaan kiinnitä mitään huomiota rannekelloihin. Aivan sama, olisiko ranteessa parin euron rantaroleksi, vai viidenkytädonan aito. Jos taas jamppa alkais tuomaan asiaa ihan itse esille, niin siinä vaiheessa toki ajattelisin, että kuinka pieni jantterilla mahtaa ollakaan, kun noin massiivisen jatkeen tarvii.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aika paljon se millaisessa asemassa mies on yhteiskunnassa ts. kello sen mukaan. Jos on iso ristiriita niin päin että kello on hieno mutta asema ei niinkään, niin...
Juuri tämä on naisten tapa ajatella.
Hyvä vinkki miehelle joka miettii millainen tyyli olisi paras.
No onhan tuo nyt oikeasti järkevää miettiä mikä mies se on. Jos se on Eino-Pena, joka peri äitivainaan ja osti rahoilla Rolexin ja käy Rolexi kädessä töissä margariinitehtaalla, versus joku Clooney, joka osti Rolexin kun tarvitsi kellon ja rahaa on kuin roskaa. Eino-Penasta ei tule kellolla Clooney. Eikä tule edes puku päällä. Mutta voi se auttaa tekemään vaikutuksen margariinitehtaan Pirjoon. Se puku siis.
Olettaisin, ja todellakin toivoisin, että on sponsoroitu. Vähän niin kuin monien kalliit korut linnanjuhlissa tai kellot/autot/tms. filmitähdillä. Ei kai monikaan noita omilla rahoillaan ostele?
Vierailija kirjoitti:
En tunnista kelloja. Mun silmissä kalliit ja halvat näyttää samalta. Saatan kiinnittää huomiota siihen, miten kello on puettu päälle mutta muuten en välitä kellosta tippaakaan. Jos taas mies alkaa lesoilemaan hienolla ja kallilla kellollaan, ni sitten on ongelma.
Tämän takia Rolexissa lukee isolla Rolex. Harmi vaan kun niissä rantarolexeissakin lukee.
En kiinnitä huomiota kelloihin. Eksän mukana olin kerran hänen asiakastapaamisessa. Sen jälkeen eksä kysyi huomasinko asiakkaan kelloa. No en huomannut, vaikka se oli kuulemma arvoltaan yli 200 000 euroa. Joku Patek se oli.
Mietin että eipä ollut tuollakaan Patek Philippeen varaa.
"näytä se ranneke, en mä kellolla päästä 😃"
Ajattelisin että on joku huumekauppias.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että eipä ollut tuollakaan Patek Philippeen varaa.
Joo Patek Phililppe se oli. Eksä näytti kellon netissä ja siinä oli sininen pohja ja kultainen puolikuu ja jotain muutakin. Olen tuo edellinen kirjoittaja.
En osaisi kiinnittää huomiota, mutta tulisi mieleen, että täytyy yrittää buustata egoa kellolla. Eli joku turha status-juttu. En siis itse laita minkäänlaista painoarvoa moisille hömpötyksille.
Seksikästä on se kun mies on niin itsevarma, että ei tarvitse koreilla merkkikamoilla.
Itse ostin kesällä kotimaisen satasen kellon lähinnä asusteeksi täydentämään kauluspaidan kanssa ilmettä ja mahdollistamaan ajan katsomisen tilanteessa, joissa kännykän esilleottaminen ei ole fiksua esim. kokouksissa. Tuskin kello itsessään tekee kehenkään mitään vaikutusta, mutta eipä se hankinnan syykään ollut.
Ajattelisin, että tuollakin rahalla moni nälkäinen lapsi saisi ruokaa.
Juuri näin että kiinnostaa naisia yhtä paljon kuin miehen laukku. Ja pikkukakkosen ulinasta sen verran että vaikka oltaisiin missä hintaluokassa ihmiset jotka esittää varakasta jollain yksittäisellä merkkituotteella on vähän säälittäviä. Sekä miehet että naiset, elintasosta viis. Ensinnäkään se ei hämää ketään. Toiseksi kertoo paljon ihmisen arvoista eikä sellaisia asioita jotka vetoaa ainakaan minuun. Paras esimerkki tästä oli vanhempi nainen jolla oli aivan uskomattoman kulunut joku "chanel" tai vastaava laukunrähjä. Ilman luultavasti feikkiä logoa laukku olisi lentänyt roskikseen jo ajat sitten, kukaan muuten normaalisti pukeutunut ei edes harkitsisi kanniskelevansa tuollaista ympäriinsä. Pentti Linkolat sitten erikseen, selvästi ei ollut siitä kyse. Toinen kun joku ihminen täällä hehkutti että kun ostaa ruokaa vain Lidlistä, voi ostaa yhden merkkipaidan kuukaudessa. No se merkkipaita ei kyllä ketään hämää jos sitä varten on syötävä Liiterin sapuskaa. Ei meilläkään rahoissa kieritä, mutta itse olen valinnut tuoreen ja terveellisen ruoan jota koen että saa muualta paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin että kiinnostaa naisia yhtä paljon kuin miehen laukku. Ja pikkukakkosen ulinasta sen verran että vaikka oltaisiin missä hintaluokassa ihmiset jotka esittää varakasta jollain yksittäisellä merkkituotteella on vähän säälittäviä. Sekä miehet että naiset, elintasosta viis. Ensinnäkään se ei hämää ketään. Toiseksi kertoo paljon ihmisen arvoista eikä sellaisia asioita jotka vetoaa ainakaan minuun. Paras esimerkki tästä oli vanhempi nainen jolla oli aivan uskomattoman kulunut joku "chanel" tai vastaava laukunrähjä. Ilman luultavasti feikkiä logoa laukku olisi lentänyt roskikseen jo ajat sitten, kukaan muuten normaalisti pukeutunut ei edes harkitsisi kanniskelevansa tuollaista ympäriinsä. Pentti Linkolat sitten erikseen, selvästi ei ollut siitä kyse. Toinen kun joku ihminen täällä hehkutti että kun ostaa ruokaa vain Lidlistä, voi ostaa yhden merkkipaidan kuukaudessa. No se merkkipaita ei kyllä ketään hämää jos sitä varten on syötävä Liiterin sapuskaa. Ei meilläkään rahoissa kieritä, mutta itse olen valinnut tuoreen ja terveellisen ruoan jota koen että saa muualta paremmin.
*yhtä paljon kuin naisen laukku kiinnostaa miehiä tietysti :D
Rahanhukkaa. En menis treffeille.
Että onpa vanha tai vanhanaikainen mies, jos ranteessa ei ole Applen tai Samsung Galaxyn kelloa.
Näillä varmaan ongelma lähinnä että mikään ei tunnu enää miltään. Sitten ostellaan tällaisia.