Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset sukii hiuksiaan

Vierailija
01.10.2020 |

Eli yllätttävän monesti kun nainen tulee vastaan tai katson häntä hän sukii hiuksiaan. Tai jos esim. puhun hänelle. Alitajuista kiinnostustako. Tai mitä itse kulllekin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksisen on vähän pakko sukia ellei ole 5 kiloa muotoilutuotetta hiuksissa.

Vierailija
22/26 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee taas ohi aiheen, eli miksi se tapahtuu nimenomaan "kontaktissa". KYLLÄ minä sen nyt ymmärrän että nitä asetellaan ja suitaan monestakin eri syystä ihan itsekseen ollessaankin. Taida taas olla itsetuntemusta kovinkaan paljoa teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää että olen havahtunut joskus siihen että olen kosketellut paljon hiuksiani jutellessani minuun vetoavan miehen kanssa. Alitajuista se kai oli mutta itse kyllä tulin siitä hyvinkin tietoiseksi lopulta. Nykyään osaankin kontrolloida sitä. Muista give away -eleistäni en ole tietoinen.

Vierailija
24/26 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee taas ohi aiheen, eli miksi se tapahtuu nimenomaan "kontaktissa". KYLLÄ minä sen nyt ymmärrän että nitä asetellaan ja suitaan monestakin eri syystä ihan itsekseen ollessaankin. Taida taas olla itsetuntemusta kovinkaan paljoa teillä.

En osaa sanoa. Itse pyrin sukimaan silloin kun muut ei näe. Eli mun tapauksessa jos suin hiuksia jonkun edessä, en yritä tehdä häneen vaikutusta vaan voin häpeilemättä ehostaa itseäni.

Vierailija
25/26 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan monesti keskustellessani tai muissa sosiaalisissa tilanteissa ollessani näprääväni joko hiuksiani tai vaatteitani. Teen sitä myös ollessani yksin ja hiljaa, mutta erityisesti sosiaalisissa tilanteissa.

En ole mitenkään ujo enkä pelkää vuorovaikutusta, mutta tuollainen itseänikin ärsyttävä tapa minulla on. Ei sitä kunnolla edes tiedosta itse. Tätä tapahtuu vieraiden ja tuttujen kanssa.

Vierailija
26/26 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa. Saatan näprätä vaatteita tai kynsiä samoin kuin hiuksia. Teen sitä myös yksin ollessani, jos on tylsää tai pitää keskittyä johonkin asiaan.