Onko 173cm hyvä pituus miehelle?
Kommentit (15)
Jos pelkästä pituudesta puhutaan, niin kyllä minulle kelpaisi oikein hyvin. Pituus ei koskaan ole kuitenkaan ollut se ratkaiseva tekijä, vaan luonnen ja miten hyvin tunnutaan sopivan yhteen sen puolesta.
On hyvä pituus. Seksikäs. Älä vaan kasvata liian isoja lihaksia. Sopusuhtainen on hyvä.
170 cm mainen.
On, kesä oli tuon pituinen, nykyinen on sentin pitempi. Juuri sopivia molemmat pituuden puolesta.
T: 164 cm
Vierailija kirjoitti:
On, kesä oli tuon pituinen, nykyinen on sentin pitempi. Juuri sopivia molemmat pituuden puolesta.
Eksä ei kesä 🤣
On aika perfect ainakin mun (160/48) mielestä. Painokin suht oleellinen asia ulkonäössä jos ulkonäkö sitten edes on oleellista... Tosin itse olen liian lyhyt naiseksi että ei mielipiteelläni kai väliä ole. No, olet vasta 16 ja intissä kasvat vielä hölmöksi hujopiksi niinkuin melkein kaikki miehet... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksä ei kesä 🤣
Ymmärrettiin kyllä varmaan kaikki 🙂
Itse olen tuon pituinen mies ja vain kaveriksi kelpaan. Erään naispuolisen kaverini sanoja lainaten: "kaikki naiset tykkää pitkistä miehistä". Se on rakennettu naisten geeneihin, että pituus kiihottaa.
tuo on ollut suurinpiirtei suomalaisten miesten keskipituus. toki tuo voi olla vanhentunutta tietoa.
Minulle liian lyhyt, koska olen itse 174, mun aviomies on 182. Mutta suomalaiset on aika lyhyitä, joten kyllä sä löydät sellaisen 160-165 tytön, jolle olet justiinsa sopiva.
Juu, taitaa olla hyvin lähellä maailmanlaajuista keskiarvoa. Normipituus.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuon pituinen mies ja vain kaveriksi kelpaan. Erään naispuolisen kaverini sanoja lainaten: "kaikki naiset tykkää pitkistä miehistä". Se on rakennettu naisten geeneihin, että pituus kiihottaa.
T. Trolli ap
Lyhyillä miehillä on suhteellisesti leveämmän hartiat ja rintakehä ja näyttävät siksi suhteellisesti paremmilta kuin pitkät miehet. Jos naisen itsensä on helppo katsoa miestä silmiin niin sekin on vain plussa. Lyhyempiä miehiä on helpompi katsoa silmiin niin lyhyiden kuin pitkien (lyhyen miehen pituisten) naisten. Ainakin omossa tuttavapiireissä kaikkein hurmaavimpina on yleensä pidetty juuri 170-175 miehiä
Sitten taas... Pituus lisää uskottavuutta ja se tekee itsevarmemmaksi. Tämä pätee siis lähinnä raatamiseen ja työuraan. Johtajat ovat pidempiä kuin duunarit, keskiarvoisesti eivät yksilöllisesti. Nuo ominaisuudet sitten auttavat löytämään seuraa myös mutta ei rakkautta ehkä niinkään helposti kuin se, että naiset pitäisivät aidosti hurmaavana.
Ootko saanut jonkun diagnoosin? Minkä?