Olet syönyt lounaan klo 11. Jos et syö, milloin sinulle tulee seuraavan kerran nälkä?
Kommentit (32)
Syön yleensä vain yhden lämpimän aterian päivässä ja aloituksen skenaarioissa minulle tulisi nälkä uudestaan varmaan joskus klo. 19 maissa. Silloin syön päivän toisen aterian kevyen iltapalan muodossa.
M 187/82
Tiedän, että ruokailutapani on ihan takamuksesta, mutta normisti aamulla pari lasia tuoremehua ja pari kuppia kahvia. Päivän aikana muutama kuppi kahvia. Illalla klo 18-20 aikoihin, riippuen muista kiireistä suuri annos ruokaa. Myöhään sitten ennen nukkumaanmenoa 4-6 palaa leipää leikkeleen ja juuston kera.
Mies, ikää 53v ja 190/94. Näin on menty jo ainakin 30 vuotta. Aamulla ei vaan kertakaikkiaan putoa alas mitään, jos syön lounaan olen ainakin 2 tuntia pois pelistä, kun väsyttää. Sitten on viimeistään klo 16 aikaan jo hirveä nälkä. Parempi vaan olla päivän aikana syömättä mitään.
Lääkkeen takia en tunne nälkää. Jos olen unohtanut syödä tulee vain heikko olo.
Työpäivän jälkeen klo 17 aikaan jotain välipalaa tekee mieli. Mutta jos ei ehdi, menee hyvin klo 21 päivälliseenkin asti.
Riippuu hieman lounaasta, mutta yleensä syön välipalan (leipä ja jogurtti) klo 16 tai 17 ja myöhemmin illalla vielä jotain pientä (pari korppua, porkkanoita, kananmunan tai pähkinöitä). Syön päivän ainoan lämpimän aterian juurikin lounaalla.
Ei tule. En ole koskaan kokenut nälkää, en tiedä yhtään miltä se tuntuu.
En oikein välitä mistään ruoista, joten syön vain kerran päivässä. Olen aikatauluttanut sen tapahtumana kotiintulohetkeeni eli iltaan, mutta toisinaan saatan unohtaa koko jutun ja etenkin reissussa tai muuten rutiinien muuttuessa helposti jää välistä. Parin päivän jälkeen tulee jokin nenäverenvuoto tai saattaa alkaa huipata, mutta vatsaan ei koskaan ole mitään tunnetta eikä muutenkaan tule tarvetta syödä.
Elimistöni ei siis todellakaan muistuta, vaan itse pitää muistaa syödä. Nälkää ei tule.
Syön lounaan klo 11. Olen nykyisin jättänyt aamu- ja iltapäiväkahvin väliin, niin nälkä on joskus 17 maissa, syön silloin kahvin kanssa voileivän ja hedelmän tai vastaavaa. Sitten syön vielä pienen iltapalan myöhemmin illalla- eli yleensä tulee 4 ateriaa nautittua päivän aikana.
Riippuu mitä syön ja syönkö tarpeeksi. Jos lounas sisältää proteiinia ja rasvaa ja on riittävän iso, syön seuraavan kerran klo17 tai myöhemmin.
Syön lounaan 10.30 ja 18-19 aikaan tulee nälkä.