Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kampaaja ole oma kävelevä mainoksensa? Eikö hänen pitäisi vähän miettiä, miltä näyttää? Näin juuri

Vierailija
01.10.2020 |

mainoksen, jossa kampaaja mainostaa aloittavansa jossain toimipisteessä. Aivan hirveät hiukset, kuin joku mummo olisi tehnyt itselleen kotona permiksen ja värin kynittyyn tukkaan. Lisäksi hän oli pahasti ylipainoinen.
Luulisi, että esteettisellä alalla olevan pitäisi olla itse esteettinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneusalan ammattilaisten olemus pitää olla huoliteltu ja hyvää makua osoittava, kuten esim. hoitoalalla työskentelevän tulisi olla terveitä elämäntapoja noudattava ja sen näkyä hänestä. PT ei voi olla tonnikeiju jne.

Autonkorjaajalla pitää olla hieno ja kaunis ja täysin kunnossa oleva auto, rakennusmiehellä täytyy olla itse rakennettu täydellinen talo, lääkärillä ei  saa olla mitään sairauksia koskaan, puutarhurin kodin täytyy olla täynnä hyvinhoidettuja kasveja, eläinlääkärillä olla täysin terveitä eläimiä jne.?

Puolet näistä vertauksistasi oli todella ontuvia ja tiedät sen itsekin. "Suutarin lapsella ei ole kenkiä"-meininki nyt kuitenkaan ei tuo uskottavuutta eli omaan ammattialaan liittyvät asiat on syytä olla kondiksessa yksityiselämässäkin.

Vierailija
22/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että kampaaja harvoin leikkaa omia hiuksiaan?

Tyylitaju näkyy siinä, mitä hän on pyytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajani on mukava mies, joka leikkauttaa hiuksensa vaimollaan, toisella kampaajalla. 

Mukavaa, kun voi luottaa osaavaan ammattilaiseen, koska olen aina tyytyväinen hiustenleikkuuseeni.

Aloittajalla on yllättävän huono iho.

Mistä sinä ihmisten ihojen kunnot tiedät?

Vierailija
24/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella karsee aloitus.

Onko Suomessa vielä tälläkin todella noin tyhmiä ihmsiä?

Tyhmää on mainostaa tavalla, joka vain vie asiakkaita kauemmaksi.

Vierailija
25/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostamani kampaajat ovat aina saman tyylisiä eivätkä siis vaihda hiustyyliään ja väriään kuin joku eksynyt.

Vierailija
26/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan kosmetologitkin aina hyvin huoliteltuja. En ole koskaan nähnyt räjähtäneen näköistä kosmetologia, jolla on ripsarit naamalla.

Vierailija
27/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan kosmetologitkin aina hyvin huoliteltuja. En ole koskaan nähnyt räjähtäneen näköistä kosmetologia, jolla on ripsarit naamalla.

Se mikä on huvittavaa, on että he ovat usein aika tukevia tyttöjä myös. Naama viimeisen päälle laitettu, mutta...

Vierailija
28/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parasta mainosta tuotteilleni.

Terv. Leipuri 95kg.