Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kampaaja ole oma kävelevä mainoksensa? Eikö hänen pitäisi vähän miettiä, miltä näyttää? Näin juuri

Vierailija
01.10.2020 |

mainoksen, jossa kampaaja mainostaa aloittavansa jossain toimipisteessä. Aivan hirveät hiukset, kuin joku mummo olisi tehnyt itselleen kotona permiksen ja värin kynittyyn tukkaan. Lisäksi hän oli pahasti ylipainoinen.
Luulisi, että esteettisellä alalla olevan pitäisi olla itse esteettinen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti ja yksityiselämä on kaksi eri asiaa.

Ja jokainen yrittäjä mainostaa firmaansa parhaaksi katsomallaan tavalla, ko.kampaaja yrittäjä on nähnyt juuri tuon erikoisen jutun, markkinointi keinokseen.

Ja mitä kummassa yrittäjän paino liittyy asiaan?

Kaikissa ammateissa ja yrittäjän toimii niin normaalipainoisia, kuin hoikkia, erittäin laihoja ja ylipainoisia ihmisiä.

Yksityisyrittäjinä toimivat monet firmansa omistajat, juristit, hammaslääkärit, lääkärit, hierojat, kauppiaat, eri alojen terapeutit saattavat olla ylipainoisia, jopa lihavia.

Miten ihmeessä se ylipaino ja lihavuus liittyy ihmisen ammattitaitoon ja osaamiseen ja työntekoon ?

Selitäpä se ap, perusteluineen.

Ei yksityis hammaslääkärikään, ei lääkäri, eikä yrittäjä ole vapaa-ajallaan mitään muuta kuin tavallinen ihminen.

Ja eiväthän läheskään kaikki ihmiset tunnista jotain tiettyä kampaaja juuri kampjaaksi, tai jotain ihmistä juuri lääkäriksi tai papiksi tai myyjäksi hänen vapaa-ajallaan.

Vain muutamat tietävät ja tunnistavat heidät, eli ne jotka ovat asioineet joskun hänen kanssaan.

Mietipä ap edes pikkasen monipuolisemmin tätä elämää ja ihmisiä.

Jos miettisit, et tekisiä noin suunnattoman typeriä ja naurettavia aloituksia tänne.

Ja lopuksi, miten moni outo ihminen tunnistaa sinut, juuri sinuksi jossain kauppakeskuksessa tai teatterissa tai musiikkitapahtumassa tai kadulla tai yleensäkään misssään?

Sama homma kampaajan kanssa, hänet tunnistaa vain ne, jotka ovat hänen palvelujaan käyttäneet.

Vaikutat todella tyhmältä tyypiltä ap, sorry nimettystä, mutta tältä tuntuu!

Vierailija
2/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska liian hyvännäköinen kampaaja karkoittaisi normaalit asiakkaat. Mitä toikin tällää itteensä tolleen. 

Varsinkin naiset ovat toisilleen äärikateellisia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pösilö.

Täysin tynnyrissä elänyt ihminen. Ei mitään käsitystä elämästä eikä sen eri vivahteista.

Siis hän naukuu jonkin kampaajan mainoksesta ja kampaajan ylipainosta !

Mitä helvettiä ihmisen ylipaino vaikuttaa hänen ammattitaitoon tai  mihinkään muuhun osaamiseen?

Itse olen pienyrittäjä ja minun kirjapitoani hoitaa ylipainonen kirjanpitäjä.

Mutta ilman tuota kirjanpitäjää ja hänen  osaamistaan olisin ollut jo ajat sitten kusessa useissa asioissa, joista itse en tiedä yhtään mitään.

Minä olen oman alani asiantuntija siinä työssä jossa toimin yrittäjänä, mutta kirjanpidosta ja verotuksesta sun muista en tiedä paskaakaan.

Tämä kirjanpitäjä on myös yksityisyrittäjä, hän hoitaa useiden ihmisten kirjanpitoja ja tilinpäätöksiä.

Hänen ammattitaitoansa ja osaamistaaan ei yhtään vähennä se, että hän lihava ihminen.

Asiakkaita hänellä riittää yllinkyllin, eikä kukaan hänen asiakkaistaan edes huomaa sitä, että hän on lihava. 

Koska sillä ei ole mitään merkitystä meille.

Meille on merkitystä sillä, että hän ammattitaitoinen ja hoitaa kirjapitomme viimeisen päälle hyvin.

Aivan törkeä aloitus, tyypillinen erittäin tietämättömän ja jossain kuplassa eläneen pelkän peruskoulun just ja just läpäiseen ihmisen kannanotto-

Vierailija
4/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnnä se kampaaaja jo hanuriiis pelle.

Vierailija
5/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatti ja yksityiselämä on kaksi eri asiaa.

Ja jokainen yrittäjä mainostaa firmaansa parhaaksi katsomallaan tavalla, ko.kampaaja yrittäjä on nähnyt juuri tuon erikoisen jutun, markkinointi keinokseen.

Ja mitä kummassa yrittäjän paino liittyy asiaan?

Kaikissa ammateissa ja yrittäjän toimii niin normaalipainoisia, kuin hoikkia, erittäin laihoja ja ylipainoisia ihmisiä.

Yksityisyrittäjinä toimivat monet firmansa omistajat, juristit, hammaslääkärit, lääkärit, hierojat, kauppiaat, eri alojen terapeutit saattavat olla ylipainoisia, jopa lihavia.

Miten ihmeessä se ylipaino ja lihavuus liittyy ihmisen ammattitaitoon ja osaamiseen ja työntekoon ?

Selitäpä se ap, perusteluineen.

Ei yksityis hammaslääkärikään, ei lääkäri, eikä yrittäjä ole vapaa-ajallaan mitään muuta kuin tavallinen ihminen.

Ja eiväthän läheskään kaikki ihmiset tunnista jotain tiettyä kampaaja juuri kampjaaksi, tai jotain ihmistä juuri lääkäriksi tai papiksi tai myyjäksi hänen vapaa-ajallaan.

Vain muutamat tietävät ja tunnistavat heidät, eli ne jotka ovat asioineet joskun hänen kanssaan.

Mietipä ap edes pikkasen monipuolisemmin tätä elämää ja ihmisiä.

Jos miettisit, et tekisiä noin suunnattoman typeriä ja naurettavia aloituksia tänne.

Ja lopuksi, miten moni outo ihminen tunnistaa sinut, juuri sinuksi jossain kauppakeskuksessa tai teatterissa tai musiikkitapahtumassa tai kadulla tai yleensäkään misssään?

Sama homma kampaajan kanssa, hänet tunnistaa vain ne, jotka ovat hänen palvelujaan käyttäneet.

Vaikutat todella tyhmältä tyypiltä ap, sorry nimettystä, mutta tältä tuntuu!

Hammaslääkäriesimerkkisi ontuu, koska kukaan normaali ihminen ei maksa päästääkseen jonkun harvahampaisen hammaslääkärin vastaanotolle jolta näyttää kaikki vähäisetkin keltaiset hampaat putoavan.

Vierailija
6/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että kampaaja harvoin leikkaa omia hiuksiaan?

Vierailija
7/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on pösilö.

Täysin tynnyrissä elänyt ihminen. Ei mitään käsitystä elämästä eikä sen eri vivahteista.

Siis hän naukuu jonkin kampaajan mainoksesta ja kampaajan ylipainosta !

Mitä helvettiä ihmisen ylipaino vaikuttaa hänen ammattitaitoon tai  mihinkään muuhun osaamiseen?

Itse olen pienyrittäjä ja minun kirjapitoani hoitaa ylipainonen kirjanpitäjä.

Mutta ilman tuota kirjanpitäjää ja hänen  osaamistaan olisin ollut jo ajat sitten kusessa useissa asioissa, joista itse en tiedä yhtään mitään.

Minä olen oman alani asiantuntija siinä työssä jossa toimin yrittäjänä, mutta kirjanpidosta ja verotuksesta sun muista en tiedä paskaakaan.

Tämä kirjanpitäjä on myös yksityisyrittäjä, hän hoitaa useiden ihmisten kirjanpitoja ja tilinpäätöksiä.

Hänen ammattitaitoansa ja osaamistaaan ei yhtään vähennä se, että hän lihava ihminen.

Asiakkaita hänellä riittää yllinkyllin, eikä kukaan hänen asiakkaistaan edes huomaa sitä, että hän on lihava. 

Koska sillä ei ole mitään merkitystä meille.

Meille on merkitystä sillä, että hän ammattitaitoinen ja hoitaa kirjapitomme viimeisen päälle hyvin.

Aivan törkeä aloitus, tyypillinen erittäin tietämättömän ja jossain kuplassa eläneen pelkän peruskoulun just ja just läpäiseen ihmisen kannanotto-

Mitä uskottavuutta on 180kg lyllertävällä personal-trainerilla joka ei pysty edes kävelemään yhtä kerrosta portaita ylös?

Vierailija
8/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani on mukava mies, joka leikkauttaa hiuksensa vaimollaan, toisella kampaajalla. 

Mukavaa, kun voi luottaa osaavaan ammattilaiseen, koska olen aina tyytyväinen hiustenleikkuuseeni.

Aloittajalla on yllättävän huono iho.

Vierailija
9/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on myytti!

Kävin kerran kampaajalla, jolla oli aivan mielettömän upeat hiukset: pitkät, kiiltävät, paksut ja niissä ihan täydellinen väri.

Yksikään kampaaja ei ole koskaan tuhonnut ja pilannut hiuksiani niin täydellisesti! Menin ottamaan raitoja ja tämä kampaaja lotrasi niihin ihan liian vahvaa vaalennusainetta, piti niitä päässä ikuisuuden ja lopulta olin kampaamossa n. 6 tuntia kun hänen esimiehensä yritti pelastaa tilannetta. Raidat pelmahti vitivalkoisiksi, kun olin halunnut tummanruskeisiin hiuksiin vaaleanruskeita raitoja hieman keventämään väriä. Hiukset näytti nyrhityltä vappuhuiskalta.

Kampaajat ei myöskään yleensä itse värjää ja leikkaa hiuksiaan, koska se on ammattilaisellekin vaikeaa.

Itselläni Parhaat hiukset tulleet ihan tavallisen näköisiltä kampaajilta, tavallisilla hiuksilla.

Vierailija
10/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että kampaaja harvoin leikkaa omia hiuksiaan?

Valituissa Paloissa (Reader's Digest) oli aikoinaan päättelytehtävä siitä että jos kaupungissa olisi kaksi parturia, jolla toisella olisi hyvin leikatut ja toisella huonosti leikatut hiukset, niin kumpaako parturiin kannattaisi mennä? Oikea vastaus: siihen parturiin, jossa parturilla oli huonosti leikatut hiukset, sillä parturit leikkaisivat toistensa hiukset.

Vierailija
11/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ammattitaito ja uskottavuus pitää näkyä päältä tietyissä ammateissa. Tietenkään kampaaja ei yleensä omia hiuksiaan leikkaa ja värjää, mutta hänellä pitäisi olla silmää nähdä mitä antaa toisen hiuksilleen tehdä ja miten itse niitä hoitaa ja laittaa.

Vierailija
12/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii se tunnettu pulma: Olet matkalla erämaassa pikkukylässä ja tarvitset hiustenleikkuuta. Kylässä on vain kaksi parturia. Toisella on siisti tukka ja toimitilat hyvin siistejä. Toisella hiukset on kuin kananperse ja paikka on hieman likainen. Kumpaan menet?

Kanaperseparturille, koska hän on leikkuuttanut tukkansa sillä toisella ja ei selvästikkään osannut hommaansa, kun taas tämä on osannut leikata sille toiselle hyvän tukan.

Vierailija
13/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on että melkein kaikilla kampaajilla on joku huitaistu ponnari tai polkka tai muu helppohoitoinen ja arkinen tyyli hiuksissaan. Taitaa olla tää kuuluisa suutarin lapset-syndrooma?

Vierailija
14/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kampaaja omia hiuksiaan leikkaa.

Vierailija
15/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusalan ammattilaisten olemus pitää olla huoliteltu ja hyvää makua osoittava, kuten esim. hoitoalalla työskentelevän tulisi olla terveitä elämäntapoja noudattava ja sen näkyä hänestä. PT ei voi olla tonnikeiju jne.

Vierailija
16/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneusalan ammattilaisten olemus pitää olla huoliteltu ja hyvää makua osoittava, kuten esim. hoitoalalla työskentelevän tulisi olla terveitä elämäntapoja noudattava ja sen näkyä hänestä. PT ei voi olla tonnikeiju jne.

Siis, ainakin jos haluaa olla uskottava, houkutella asiakkaita jne.

Vierailija
17/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki " kampaajat" ole välttämättä kampaajia. Kuka tahansa voi perustaa parturikampaamon ja ruveta parturikampaajaksi. Vaikkei olisi mitään koulutusta kyseiseen työhön. Ei ole suojeltu ammattinimike. Siinä mielessä ap:n kanssa olen samaa mieltä, että parturikampaajan omat hiukset jotain kertovat.

Vierailija
18/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autonkorjaajalla pitää olla hieno ja kaunis ja täysin kunnossa oleva auto, rakennusmiehellä täytyy olla itse rakennettu täydellinen talo, lääkärillä ei  saa olla mitään sairauksia koskaan, puutarhurin kodin täytyy olla täynnä hyvinhoidettuja kasveja, eläinlääkärillä olla täysin terveitä eläimiä jne.?

Vierailija
19/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enn tansssi muiden pilllin mukaaaan enäää. Mene psyko muuualle.

Vierailija
20/28 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella karsee aloitus.

Onko Suomessa vielä tälläkin todella noin tyhmiä ihmsiä?