Olen kotirouva haluatko kysyä jotain?
Kommentit (25)
Pinnat päivän tylsimmälle ketjulle.
Kyseleekö ihmiset teiltä koko ajan, että milloin aiotte mennä töihin? Itse oon kotihoidontuella 3 v ja 1 v. kanssa ja välillä tuntuu, et oon kummajainen, ku oon kotona, kun koko ajan kyselyjä, et milloin meen töihin.
Multakin kysellään jatkuvasti milloin olen menossa takaisin töihin, lapset 2,5 ja 10kk. Emme asu Suomessa ja lasten hoito tulisi niin kalliiksi ettei mun palkasta jäisi työmatkojen ja lounaiden jälkeen kuin rippeet. Lisäksi haluan kasvattaa lapseni itse ja ehdin jo paiskia duunia 15 vuotta ennen esikoisen syntymää.
Ensi syksynä vanhempi lapsi menee esikouluun ja silloin voisin ajatella tekeväni jotain freelance hommia kotoa käsin pari päivää viikossa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:57"]
Kyseleekö ihmiset teiltä koko ajan, että milloin aiotte mennä töihin? Itse oon kotihoidontuella 3 v ja 1 v. kanssa ja välillä tuntuu, et oon kummajainen, ku oon kotona, kun koko ajan kyselyjä, et milloin meen töihin.
[/quote]
Ei kysele olen niin kauan ollut jo kotona pari vuosikymmentä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 12:38"]
Täällä ilmoittautuu vielä yksi kotirouva. Lapset 9v. ja 12v.
[/quote]
Onko sulla ammattia?miksi olet kotona? ap täällä vaan kyselee.
[/quote]
On ammatti, en ole ollut töissä 7 vuoteen eli ei ole työpaikkaa mihin palata. Miehen vaativan työn takia tehtiin päätös, että olen jatkossa kotona. En usko meneväni enää töihin. Jos jotain odottamatonta tapahtuu, niin sitten pitää miettiä asiaa uudelleen.