Sinkut kysely
Ihan mielenkiintoa kyselen missä vauva.fi käyttäjät deittailee. Samalla jos vastailette kyselyyn olisi kiva kuulla teidän henkilökohtaisia mielipiteitä/kokemuksia, niistä teidän käyttämistä palveluista. Myös kun kirjoitat mielipiteitä/kokemuksia olisi mukava tietää sukupuoli sekä ikä.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Grindr ja Planetromeo.
M28
Olen myös kokeillut Planetromeota, mutta tuntuu että se on enemmänkin jutustelupaikka. Harvoin siellä saa sovittua tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
En missään. Pidän toki silmät ja mielen avoimena, jos sattuu joku kiinnostava mies kohdille, mutta en etsi ketään enkä varsinaisesti näe vaivaa löytääkseni ketään.
Sama! Tämä tosin tuntuu vaivaavan kovin kavereitani, eivätkä he ymmärrä valintaani olla ennemmin yksin kuin väkisin etsiä ketään. Tulee vastaan jos on tullakseen ja jos ei niin ei ollut tarkoituskaan.
Jokin muu eli täällä vauva palstalla :)
En missään. Olen niin rajoittunut persoona, että minä en deittaile. Enkä edes kelpaisikaan kellekään.
N39
^ mikähän tuossakin nyt oli vikana, että piti alapeukku laittaa?
N39
Vierailija kirjoitti:
N39
Se ettei muka kelpaisi jollekin. (se ettet kelpuutettu toista ei aiheuta alapeukkua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Se ettei muka kelpaisi jollekin. (se ettet kelpuutettu toista ei aiheuta alapeukkua)
No sitten täytyy tunnustaa, että mulla ei ymmärrys riitä ollenkaan parisuhdepeleihin jos kerran kelpaan ihmisille ja he silti antavat minulle pakit. Meinaan yritystä on ollut nuorempana ja tulos nolla. Ihan ei mene minun loogisen ajattelun piiriin. Mutta onneksi voin keskittyä elämässä muihin juttuihin, jotka eivät ole niin absurdeja.
nosto, toisen ketjun innoittamana.
Millaisia tyyppejä liikkuu noissa Happy pancake ja okcupid? Heteronaisena kysyn.
Suomi24 tuntuu jotenkin liian jämältä, etten siitä edes tiedustele. Ainakin keskustelupalstoilla on niin ihme porukkaa etten heistä ketään huolisi.
Kommentteja? Vai oletteko kaikki tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tyyppejä liikkuu noissa Happy pancake ja okcupid? Heteronaisena kysyn.
Suomi24 tuntuu jotenkin liian jämältä, etten siitä edes tiedustele. Ainakin keskustelupalstoilla on niin ihme porukkaa etten heistä ketään huolisi.
Kommentteja? Vai oletteko kaikki tinderissä?
Vaikea puhua muiden puolesta. Itse olen normaali mies jolla elämän palikat ovat kunnossa. Lapset ja kumppani uupuu. Ei ylipainoa eikä päihde ongelmia. Ja kaiketi ihan tervekin olen vaikka olen tänne palstalle eksynyt. :') Itse olen eksynyt muinoin suomi24 ja sieltä löytyi hetkeksi kumppanin. Nyt vietetään aikaa okcupid puolella ja "tyydytään" tarjontaan siellä. Valitettavasti nykypäivänä siellä ei voi etsiä kumppani ehdokkaita enää, samalla tavalla kuin suomi24 tai pannarin puolella. Ne tarjoavat nykyään tinderin tyylistä swaippailua, positiivista on että sinua ei häiritä niin paljoa siellä kuin pannarissa tai suomi24 puolella. Mutta huonona puolena on se että, et pakosti näe kaikkia "ehdokkaita" tai tykkäilyn kohteesi ei näe sinua (ellet laita intro viestiä).
Kuten kyselystä huomaa suuriosa vauvan käyttäjistä ei harrasta nettideittailuja ja isoin osa nautiskelee tinderin antimista. Mutta yleisesti ottaen luulisi että kaikenlaisia henkilöitä löytyy kaikista noista palveluista.
Mä etsin seuraa pk-seudulta. Pannarissa tuli viestiä miehiltä, jotka asuivat satojen kilometrien päässä. Kirjoitustaito oli heikko ja harrastuksiin kuului esim autojen rassaaminen. OkCupidissa paras ehdokas oli Piilaakson suunnalta. Liian vaivalloista. Ilmeisesti täällä Helsingissä ei ole miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Rälläkässä ;-)
Eli mikä se on?
Jokin muu: en deittaile lainkaan. Olen niin onnellinen että saan olla itsekseni eikä tarvi katsella mitään idioottia nurkissani.
Vastasin jokin muu. Tapasin sattumalta wowissa miehen jonka kanssa nyt deittaillaan etäisesti, ja nähdään myös livenä toisinaan. Asuu ruotsissa niin ei ole onneksi mikään jättipitkä välimatka.
N. 28
Vierailija kirjoitti:
Jokin muu: en deittaile lainkaan. Olen niin onnellinen että saan olla itsekseni eikä tarvi katsella mitään idioottia nurkissani.
Tämä
En deittaile.
M34