Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut kysely

Vierailija
01.10.2020 |

Ihan mielenkiintoa kyselen missä vauva.fi käyttäjät deittailee. Samalla jos vastailette kyselyyn olisi kiva kuulla teidän henkilökohtaisia mielipiteitä/kokemuksia, niistä teidän käyttämistä palveluista. Myös kun kirjoitat mielipiteitä/kokemuksia olisi mukava tietää sukupuoli sekä ikä.

Sinkut kysely

Vaihtoehdot

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Eikö täällä ole tosiaan enempää sinkkuja, tänä iltana täällä.

Vierailija
22/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin irl vaikka sitäkään ei oikeastaan tapahdu, poislukien pari epäonnistunutta lähestymistä. Sattuu se oikea joskus kohdalle, jos on niin käydäkseen.

-M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuutta takana puolisen vuotta. Toistaiseksi on kuvottanut ajatus tinderistä. En ole muissakaan nettipalveluissa. Empä tiedä..

Vierailija
24/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aivan tajua, miten tuo M39 on voinut arvioida OkCupidin parhaaksi deittipalveluksi...

M31

Vierailija
25/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla (ollut) profiili muutamassakin paikassa, mutta en deittaile missään. Kesällä oli muutamat treffit, nyt ei enää mitään. Kuollutta on.

Kummallista, etteivät miehet edes viitsi vastata viesteihini.

Vierailija
26/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irl ei voi lähestyä,!kun ei voi tietää, onko tyyppi varattu.

Vierailija
27/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään. Pidän toki silmät ja mielen avoimena, jos sattuu joku kiinnostava mies kohdille, mutta en etsi ketään enkä varsinaisesti näe vaivaa löytääkseni ketään.

Tämä. En ole mikään haku päällä mutta avoin reaalimaailman tarjoamille mahdollisuuksille.

Vierailija
28/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miehet, kannattaako naisen jolla on näkyvää selluliittiä, alkaa ylipäätään deittailemaan? :”(

N27

Vierailija
29/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, 99 % on selluliittiä!

Vierailija
30/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla (ollut) profiili muutamassakin paikassa, mutta en deittaile missään. Kesällä oli muutamat treffit, nyt ei enää mitään. Kuollutta on.

Todella ikävä kuulla. Toivottavasti joku kohtelias tulee vielä vastaan ja mahdollisesti se vielä joka olisi sinun tuleva kumppani.

Itse vastaan jokaiselle vaikka romanttisessa mielessä ei kiinnostaisi. Kun sitä ei koskaan tiedä vaikka juttu luistaisi todella hyvin ja saisi kasvatettua ystäväpiiriä.

Vierailija
31/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miehet, kannattaako naisen jolla on näkyvää selluliittiä, alkaa ylipäätään deittailemaan? :”(

N27

Jos kaipaat henkilöä joka jakaisi elämää sinun kanssasi ja haluat jakaa sinun elämääsi jollekin. Todellakin kannattaa alkaa, meillä kaikilla on eri kauneus ihanteet. Joten varmasti löytyy useampi joka haluaisi sinun kanssa suhteeseen, ainoa ongelma onkin tämän jälkeen: kuka niistä kiinnostaisi myös sinua.

Vierailija
32/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävä kuulla. Toivottavasti joku kohtelias tulee vielä vastaan ja mahdollisesti se vielä joka olisi sinun tuleva kumppani.

Itse vastaan jokaiselle vaikka romanttisessa mielessä ei kiinnostaisi. Kun sitä ei koskaan tiedä vaikka juttu luistaisi todella hyvin ja saisi kasvatettua ystäväpiiriä.

Kiitos lohduttavasta vastauksesta. Minäkin ajattelen, että välillä olisi ihan kiva vaikka jutellakin jonkun fiksun ja kivan kanssa, ilman mitään parisuhdeajatuksia. Vietännillat yksin kotona, ja olen kirjoitellutkin sellaisille, jotka sanovat profiilissaan, että ovat yksin.

Vierailija
33/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää ja toivottaa, hyvät yöt.

Vierailija
34/96 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aivan tajua, miten tuo M39 on voinut arvioida OkCupidin parhaaksi deittipalveluksi...

M31

Mikäs siinä on niin vaikea tajuta? En tiedä mitä sinä haet.

Mutta minä haen pitkää parisuhdetta ja tiedän että pelkästi pinnallisilla haluilla ei pitkälle pötkitä. Sinulla ja minulla on yksinkertaisesti, eri asiat tärkeitä parisuhteen/kumppanin osalta.

Ja kuten kirjoitin tuohon alkuperäiseen viestiin naiset näkevät enemmän vaivaa OkCupid puolella verrattuna muihin palveluihin. Myös minulle riittää yksi kumppani enkä usko että määrä korvaa laadun (esim. OkCupid vs. Tinder).

Ja olen täysin tyytyväinen omaan elämäni näillä puitteilla jotka olen luonut jo itselleni. Joten minun elämä ei kaadu siihen vaikka menisi vähän pidempään että löydän kumppanin. Toivottavasti OkCupid puolella en joudu enää tuhlaamaan aikaa turhiin treffeihin, joissa tajuan että arvot eivät kohtaa riittävällä tasolla. Kun palvelusta näen jo etukäteen niitä tärkeitä arvoja minulle.

-M39

Ps. Olen aikaisemmin täällä vertaillut tinderiä bajama jonoon, jossa yritetään jonojen perusteella löytää se vähiten likainen bajamaja. Minulla ei ole enää tässä iässä tarvetta seurata sopuli laumaa ja eksyä bajamaja jonoon. (Ymmärrän kyllä todella hyvin ihmiset jotka eivät hae niin vakavaa, menevät sopuli lauman mukana bajamaja jonoon.)

Vierailija
35/96 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään. Pidän toki silmät ja mielen avoimena, jos sattuu joku kiinnostava mies kohdille, mutta en etsi ketään enkä varsinaisesti näe vaivaa löytääkseni ketään.

Mikäli havaitset kiinnostavan ihmisen, niin miten toimit? Itse en 5.5 sinkkuilun aikana ole lähestynyt ketään nettisivujen ja -sovellusten ulkopuolella. 

Vierailija
36/96 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla olen deittaillut nyt 38-43 vuotiaana vuoroviikkoisänä. Tinderistä löytynyt parhaiten treffiseuraa. Olen myös kokeillut OKCupid, Happypancake, Suomi24, Badoo, Happn ja tyyliin ladannut tunniksi joitain muita sovelluksia. Tinderissä ollut parhaiten oman ikäisi naisia lähiseudulta ja syntynyt keskusteluita. Tinderissä toki uutena käyttäjän näkyvyys hyvä noin kaksi viikkoa ja sitten selvästi heikkenee. 

Vierailija
37/96 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

In real life lähettelen rakkauden vetovoimasäteitä <3

Vierailija
38/96 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation Island ohjelmassa. 

Vierailija
39/96 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. En oikein oikeassa elämässä osaa lähestyä muita "siinä mielessä". Enkä usko että se oma viehätysvoimakaan on tarpeeksi vetävää tuohon hommaan. Nyt tosin ei ole tinderiä, kun kyllästyin niihin lippalakki päisiin räppipoikiin sielä. Katselen myöhemmin uudestaan, jos löytyisi jotain muuta.

N23

Vierailija
40/96 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Mikäs siinä on niin vaikea tajuta? En tiedä mitä sinä haet.

Mutta minä haen pitkää parisuhdetta ja tiedän että pelkästi pinnallisilla haluilla ei pitkälle pötkitä. Sinulla ja minulla on yksinkertaisesti, eri asiat tärkeitä parisuhteen/kumppanin osalta.

Ja kuten kirjoitin tuohon alkuperäiseen viestiin naiset näkevät enemmän vaivaa OkCupid puolella verrattuna muihin palveluihin. Myös minulle riittää yksi kumppani enkä usko että määrä korvaa laadun (esim. OkCupid vs. Tinder).

Ja olen täysin tyytyväinen omaan elämäni näillä puitteilla jotka olen luonut jo itselleni. Joten minun elämä ei kaadu siihen vaikka menisi vähän pidempään että löydän kumppanin. Toivottavasti OkCupid puolella en joudu enää tuhlaamaan aikaa turhiin treffeihin, joissa tajuan että arvot eivät kohtaa riittävällä tasolla. Kun palvelusta näen jo etukäteen niitä tärkeitä arvoja minulle.

-M39

Ps. Olen aikaisemmin täällä vertaillut tinderiä bajama jonoon, jossa yritetään jonojen perusteella löytää se vähiten likainen bajamaja. Minulla ei ole enää tässä iässä tarvetta seurata sopuli laumaa ja eksyä bajamaja jonoon. (Ymmärrän kyllä todella hyvin ihmiset jotka eivät hae niin vakavaa, menevät sopuli lauman mukana bajamaja jonoon.)

Kai sieltä löytää samanhenkisiä naisia, jos on woke hipsteri, jolla on epäselvä sukupuoli-identiteetti. Jos normaalimmat naiset kiinnostavat, niin heitä on enemmän muissa palveluissa. Vai onko OkCupidin tarjonta sitten laajempaa pääkaupunkiseudulla...

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä