Sinkut kysely
Ihan mielenkiintoa kyselen missä vauva.fi käyttäjät deittailee. Samalla jos vastailette kyselyyn olisi kiva kuulla teidän henkilökohtaisia mielipiteitä/kokemuksia, niistä teidän käyttämistä palveluista. Myös kun kirjoitat mielipiteitä/kokemuksia olisi mukava tietää sukupuoli sekä ikä.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aivan tajua, miten tuo M39 on voinut arvioida OkCupidin parhaaksi deittipalveluksi...
M31
Mikäs siinä on niin vaikea tajuta? En tiedä mitä sinä haet.
Mutta minä haen pitkää parisuhdetta ja tiedän että pelkästi pinnallisilla haluilla ei pitkälle pötkitä. Sinulla ja minulla on yksinkertaisesti, eri asiat tärkeitä parisuhteen/kumppanin osalta.
Ja kuten kirjoitin tuohon alkuperäiseen viestiin naiset näkevät enemmän vaivaa OkCupid puolella verrattuna muihin palveluihin. Myös minulle riittää yksi kumppani enkä usko että määrä korvaa laadun (esim. OkCupid vs. Tinder).
Ja olen täysin tyytyväinen omaan elämäni näillä puitteilla jotka olen luonut jo itselleni. Joten minun elämä ei kaadu siihen vaikka menisi vähän pidempään että löydän kumppanin. Toivottavasti OkCupid puolella en joudu enää tuhlaamaan aikaa turhiin treffeihin, joissa tajuan että arvot eivät kohtaa riittävällä tasolla. Kun palvelusta näen jo etukäteen niitä tärkeitä arvoja minulle.
-M39
Ps. Olen aikaisemmin täällä vertaillut tinderiä bajama jonoon, jossa yritetään jonojen perusteella löytää se vähiten likainen bajamaja. Minulla ei ole enää tässä iässä tarvetta seurata sopuli laumaa ja eksyä bajamaja jonoon. (Ymmärrän kyllä todella hyvin ihmiset jotka eivät hae niin vakavaa, menevät sopuli lauman mukana bajamaja jonoon.)
Kai sieltä löytää samanhenkisiä naisia, jos on woke hipsteri, jolla on epäselvä sukupuoli-identiteetti. Jos normaalimmat naiset kiinnostavat, niin heitä on enemmän muissa palveluissa. Vai onko OkCupidin tarjonta sitten laajempaa pääkaupunkiseudulla...
M31
Itse en ole hipsteri. Ja ihan terveitä ja identiteetin omaavia siellä on. Ja kuten joka kohdassa olen kirjoittanut, ei siellä ole niin paljoa käyttäjiä kuin muissa palveluissa. Mutta laatu on parempaa ainakin minulle kuin muissa palveluissa. Ja kyllä olen pk-alueella mutta valitettavasti en ole metropolitan alueella, joten en ihan helpolla tykkäile stadilaisista.
-M39
Tinderillä on selkeä ylivalta myös tämän perusteella. Vaikka kaikki haukkuvat pinnalliseksi, julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä oletko edes käynyt muissa? Onko tinderin käyttäjämäärästä ollut mitään apua? Kun rivien välistä voisi tulkita ettei todellakaan ole ollut.
Olen kokeillut S24 ja Pannaria, mutta sieltä ei kukaan edes halunnut lähteä treffeille. Tinderistä olen tavannut useita kiinnostavia ihmisiä, vaikkei "sitä oikeaa" olekaan vielä tullut vastaan. En myöskään jaksa sarjadeittailla tai kevytsuhteilla, vaan menen tapaamaan vain ihmistä joka kiinnostaa oikeasti.
Ne jotka tykkäävät tinderistä, kannattaisi ehkä siirtyä hot or not... Parempi palvelu mutta yhtä kauhea ja pinnallinen paikka!
Bumble, Hinge ja Happn sovelluksia olen käyttänyt (en asu Suomessa, joten en ole varma onko nämä kaikki siellä käytössä). Tinderiäkin silloin tällöin selailen, mutta ei oikein tunnu parisuhdemateriaalia sieltä löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
En aivan tajua, miten tuo M39 on voinut arvioida OkCupidin parhaaksi deittipalveluksi...
M31
Lisään vielä, että en äänestänyt, koska olen kaikissa noista listatuista palveluista (pl.E-Kontakti) ja vielä muutamassa muussa. Tulokset tosin ovat olleet heikkoja viime aikoina...
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Lisään vielä, että en äänestänyt, koska olen kaikissa noista listatuista palveluista (pl.E-Kontakti) ja vielä muutamassa muussa. Tulokset tosin ovat olleet heikkoja viime aikoina...
M31
Taas alapeukkuja...
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Taas alapeukkuja...
M31
Siksi koska ei nettiä vaan IRL, lähesty naisia IRL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Taas alapeukkuja...
M31
Miksi ei nettiä?
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Epätoivoinen... Skippaan henkilöt jotka tiedän olevan todella useammassa kuin parissa palvelussa. Olen itse vaihdellut palveluita ja ne joihin olen törmännyt kaikissa joihin olen eksynyt. Jätän kyseiset käyttäjät oman onnensa nojaan. Syy, epätoivo loistaa tai ei ole oikeasti valmis parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En missään.
Sama juttu. Tinderissä olin pari vuotta sitten muutaman kuukauden muttei napannut yhtään se mesta. Eikä johdu siitä etteikö mätsejä olisi tullut tai treffejä saanut sovittua, sitä ongelmaa ei ollut. Muissa deittisovelluksissa en ole ollut, enkä koskaan myöskään nettideittaillut. Ei innosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Epätoivoinen... Skippaan henkilöt jotka tiedän olevan todella useammassa kuin parissa palvelussa. Olen itse vaihdellut palveluita ja ne joihin olen törmännyt kaikissa joihin olen eksynyt. Jätän kyseiset käyttäjät oman onnensa nojaan. Syy, epätoivo loistaa tai ei ole oikeasti valmis parisuhteeseen.
Minä en häviä siinä mitään, että sinä skippaat minut tuon takia.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tuleekin #metoo syytteet, työpaikka menee, maine menee kun kuva ja nimi levitellään naistenhuoneille.
M G T O W
Höpöhöpö
Miks noin moni käy irlannissa treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
M31
OKCupidissa voi rajata 95% naisista pois jo heidän omien hakukriteeriensä perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Miks noin moni käy irlannissa treffeillä?
0/5
Irlannin lyhenne on IE...
Mitä jos kirjoitat otsaasi "haluan olla kynnysmattosi". Oikeanlaiset miehet löytävät sinut helposti.