Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla vaikea hengittää maskin kanssa? Neuvoja!

Vierailija
01.10.2020 |

Itseltä meinaa happi loppua. Pyörryttää ja huimaa ja meinaa taju lähteä. Olen vasta testannut sellaista kertakäyttöistä ja oli pakko ottaa pois kun meinasin pyörtyä. Ei ole todettu astmaa tai muutakaan sairautta. Olisiko kankainen parempi? Tai joku muu? Vinkkejä!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla sain melkein ahtaaseen paikkaan liittyvän kammokohtauksen mutta siihen tottuu. Olen käyttänyt nyt noin 10 kertaa lyhyillä kauppakäynneillä, ja joka kerta menee paremmin.

Se kannattaa rauhassa asetella hyvin: niin että suun kohta ei tule aivan kiinni ja niin, että ei se ei nouse silmille.

Pidän itseäni onnekkaana, koska minun ei tarvitse sitä tuon enempää pitää, sillä eihän se mikään mukava ole käyttää. Kuumakin tulee.

Vierailija
62/64 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ongelmia maskien kanssa. Olen hoikkka ja hyvässä kunnossa, enkä kärsi paniikkihäiriöstä tai astmastakaan.

Kuitenkin maskin kanssa tulee joskus ihmeellinen paniikin tunne, kuten eilen kaupassa ollessani. Useimmiten käytän maskia aivan ongelmitta, mutta noin joka kolmannella tai neljännellä käyttökerralla tulee paniikki ja hengitysvaikeuksia. Jouduin eilen lopulta poistamaan maskin kesken kauppareissun ja hengittelemään hyllyn takana piilossa muutaman minuutin syvään. Olo oli sen jälkeen ihan normaali.

Käytän maskia kyllä edelleen, mutta mitä ihmettä tuolle hengitysongelmalle voisi tehdä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt että mikä siinä onkin, kun en voi esim. olla peitto naaman päällä kuin hetken. Ex-miesystävä taas kaivautui nukkumaan mennessään usean peiton alle, eikä taatusti ollut mitenkään paremmassa kunnossa ainakaan.

Onko minulla joku piilevä vika? No maskin käyttö nyt kauppareissun ajan sentään onnistuu, onneksi en tarvitse pidempään.

Vierailija
64/64 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen  maski ei ole vaikea hengittää. Noissa kiinalaisissa on jotain homeenestoainetta, joka haisee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän