Veteleekö Matkahuolto hatusta, minne se milloinkin pakettisi pudottaa?
Olen yhden kerran aiemmin netistä tilannut itselleni tavaraa ja tämä siis vasta toinen kerta, elli kokemusta ei juurikaan ole. Silloin edellisellä kerralla paketti meni Postin noutopisteeseen omaan kuntaani. Tällä kertaa Matkahuolto oli roudannut sen naapurikuntaan eikä sen päätaajamaan, vaan liitoskuntaan, joka kotoani katsoen huomattavasti kauempana, kun olisi ollut se naapurikuntani päätaajama, joka nyt olisi vielä näin polkupyörällä liikkuvalle ollut suht koht ok välimatkan päässä, eli 12 kilsaa per sivu, nyt matkaa tulee lähes tuplasti enemmän.
Jättikö ne pakettini sinne naapurikunnan liitoskunnan pakettipisteeseen vain siksi, kun se sattui sopimaan heidän reittiinsä, vai mihin tämmöinen mielivalta perustuu?
Kertokaa te kokeneemmat onko tämä ihan normaali käytäntö kuljetusfirmoilta vai mihin tämä oikein perustuu ja onko minulla mitään mahdollisuutta etukäteen vaikuttaa siihen, mihin se paketti toimitetaan? Tällaista mahdollisuutta en ainakaan missään huomannut.
Kommentit (4)
Asiakaspalvelupiste on kaikilla firmoilla varma valinta, jopa Postnordilla. Tosin Budbeella ei taida olla asiakaspalvelupisteitä, vain automaatteja ja kotiinkuljetus. Automaattien suhteen on vaihtelua, minne viedään. Budbee on on toistaiseksi saanut mun paketit aina valittuun automaattiin, Postnord ei ikinä. Matkahuolto onnistuu useimmiten ja Posti on viime aikoina parantanut reilusti.
Matkahuolto on kaikista kuriireista se ehdottomasti paras ja nopein.
Mun kokemus on juuri tuo. Never again Matkista.
Minulla Matkahuolto on tuonut ne sinne, minne olen toivonutkin. Sen sijaan Postnord vie ihan minne lystää, myös Postilla on taipumus muutella noutopaikkaa.