Olen allapäin ja miettinyt, pitäisikö ottaa vaan joku
En saa sitä kenet haluaisin. Ehkä pääsen tästä joskus yli, mutta hidasta se on.
Olisi kuitenkin turvallisempaa, terveellisempää ja taloudellisesti kannattavampaa olla jonkun kanssa. Ei tarvisi yksin nukkua ja niin edelleen.
Huokaus.
Kommentit (20)
Haluaisitko itse olla toiselle ihmiselle "vaan joku"?
Jos sinulle sopii, niin hae avoimesti seuraa sillä kriteerillä. Väkeä tunkee ovista ja ikkunoista, takaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pilaa jonkun elämä tuolla sun persoonalla. Jippii.
Monelle kelpaisi, vaikka olisinkin ihan rehellinen persoonani huonoista puolista. Ap
Minä uskon, että meille jokaiselle on olemassa useampikin "se oikea", eli jos sinulla on nyt sellainen tilanne, että et saanut mitä halusit, niin jonkin ajan kuluttua tulee toinen mahdollisuus ja kenties sitten saat kenet haluat (voi olla jopa se sama tyyppi, jota nyt havittelit, tai sitten aivan joku muu, yhtä hyvä/sopiva)
nimim. Kokemuksen syvä rintaäni
Leila Koo kirjoitti:
Jos sinulle sopii, niin hae avoimesti seuraa sillä kriteerillä. Väkeä tunkee ovista ja ikkunoista, takaan.
Kyllähän on monenlaista kaveri-seksi -juttua nykyään, missä kumpikin odottelee itselleen sopivaa. En nyt sitä seksiä ole niin vailla vaan muuten seuraa. Eli vastaus on kai sikäli kyllä, voin olla mielellään jollekulle joku, johon ei ole päätä pahkaa rakastunut, mutta tultaisiin kumminkin toimeen hyvin. Ap
Säälittävää ap.
Mitä vikaa on yksin olemisessa? Etkö kykene olemaan yksin? Jos ei kykene, niin pään sisältä löytyy vikaa.
Mitä iloa sinun olisi edes olla "vain jonkun kanssa"? Tyydytkö kaikkeen muuhunkin? Hauska heppuli olet, et varmasti mikään löytö, vaan aika surullinen tapaus.
Minä en ainakaan osaisi olla yksin. Haluaisin vähintään panokaverin jos ei muuta. Ikävä kyllä herkästi niitä tunteita kehittyy sitä panokaveriakin kohtaan jos seksi on hyvää ja seura muutenkin mieluista.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Kyllähän on monenlaista kaveri-seksi -juttua nykyään, missä kumpikin odottelee itselleen sopivaa. En nyt sitä seksiä ole niin vailla vaan muuten seuraa. Eli vastaus on kai sikäli kyllä, voin olla mielellään jollekulle joku, johon ei ole päätä pahkaa rakastunut, mutta tultaisiin kumminkin toimeen hyvin. Ap
Yksinäisiä, leskiä ja eronneita on paljon. Saat varmasti seuraa ja olet heille tärkeä "joku".
Jos kelpuutat "vain jonkun", olethan kuitenkin sille rehellinen, ettet vain tuhlaa toisen aikaa tämän tietämättä, että olet valmis vaihtamaan heti kun joku sopivampi tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Eli olisit valmis siihen, että se toinen voi lempata sinut tunnin varoitusajalla tai ihan koska vain, vaikka olisit itse laittanut suhteeseen itseäsi? Olet todella epätoivoinen ja et arvosta itseäsi. Miten joku voi arvostaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että meille jokaiselle on olemassa useampikin "se oikea", eli jos sinulla on nyt sellainen tilanne, että et saanut mitä halusit, niin jonkin ajan kuluttua tulee toinen mahdollisuus ja kenties sitten saat kenet haluat (voi olla jopa se sama tyyppi, jota nyt havittelit, tai sitten aivan joku muu, yhtä hyvä/sopiva)
nimim. Kokemuksen syvä rintaäni
No onhan se näin. Ja eihän se sit toimi, jos on sen jonkun kanssa ja näkee jotain potentiaalisia kiinnostavampia kumppaneita eikä niitä voi sitten lähestyä. Mutta miehet nyt tunnetusti hakee joko seurustelua tai seksiä, ja mulla taas friends with benefits -juttuun on liian vähän seksuaalisia tarpeita. Ehkä mä hankin jonkun kämppäkaverin tai yritän saada uusia ystäviä ja satunnaisseksillä menen tästä eteenpäin. Kiitos järjen juttelemisesta
Ap
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Yksinäisiä, leskiä ja eronneita on paljon. Saat varmasti seuraa ja olet heille tärkeä "joku".
Kaksi epätoivoista surkimusta, hienoa.
Cilddis on vaihtoehtona ok, sillä on samanlaiset kriteerit kuin sinulla. Jos joku olisi.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää ap.
Mitä vikaa on yksin olemisessa? Etkö kykene olemaan yksin? Jos ei kykene, niin pään sisältä löytyy vikaa.
Mitä iloa sinun olisi edes olla "vain jonkun kanssa"? Tyydytkö kaikkeen muuhunkin? Hauska heppuli olet, et varmasti mikään löytö, vaan aika surullinen tapaus.
Ite oot säälittävä. Kaikesta päätellen ap on ja on ollut pitkään yksin mutta perustelee kyllä, miksi kaksin olisi mukavampaa. Mikä saa kaltaisesi veetuilemaan muille ihan huvikseen?
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Eli olisit valmis siihen, että se toinen voi lempata sinut tunnin varoitusajalla tai ihan koska vain, vaikka olisit itse laittanut suhteeseen itseäsi? Olet todella epätoivoinen ja et arvosta itseäsi. Miten joku voi arvostaa sinua?
Hourailet. Sivusta.
Kyllä se on paras kun otat vaan jonkun. Eihän sillä väliä paljon ole millainen. Se panee sinua ja sinä saat turvaa vastapalvelukseksi ja kummankin kulut pienenee. Järkisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää ap.
Siitä on fyysiselle ja henkiselle terveydelle hyötyä, että ei ole pitkiä aikoja yksin. Toisen ihmisen kosketus, läsnäolo ja palaute erittää mielihyvähormoneja ja parantaa vastustuskykyä jne. Pystyn hyvin olemaan yksin, mutta olen vähän huolissani itsestäni, jos sitä jatkuu liian kokonaisvaltaisesti ja liian pitkään. Rakastun aika harvoin, niin että sen varaan ei kannata suunnitelmia tehdä, että joku löytyy varmaan pian. Enkä oikein tunne olevani valmis heittäytymään tosissaan uuteen. Ap
En kyllä pysty yhtään samaistumaan. Minäkin olen ollut jo kohta kaksi vuotta allapäin kun en saanut sitä kenet olisin halunnut, mutta "vaan jonkun" ottaminen ei ole missään vaiheessa ollut edes vaihtoehto. Eikä tule olemaan.
Teet kuten parhaaksi koet, kunhan pidät huolen että olet sille toiselle ihmiselle rehellinen.
Ap, käytä järkeäsi ja hae toinen järki-ihminen. Yhteinen suunnitelma ja sovitte asiat etukäteen. Menette järjen avulla yhteen ja teette taloudelliset ym. suunnitelmat. Jos tulee ero se ei ainakaan kosketa niin pahasti. Nyt on taloudellisesti sangen epävakaat ajat, joten kaksi on vahvempi kuin yksi. Tai sitten olet yksin ja mietit, miten tulet pärjäämään jos elät vanhaksi. Kuka sua sitten auttaa jos muita auttajia ei ole?
Itsekin otin "vaan jonkun", kun kaikilla ei ole varaa mistä valita. Yhdessä on pysytty jo vuosia, vaikka eihän tämä mitään tosirakkautta ole. Arki pyörii ja on seuraa. Ei se sen ihmeellisempää ole.
Joo. Pilaa jonkun elämä tuolla sun persoonalla. Jippii.