Oletko joskus ollut todistamassa rikosta?
Eli sattunut paikalle kun joku on rikkonut lakia? Ja kenties jopa kiinniotettu tilanteessa?
Itse en ole todistanut kuin hillittömiä ylinopeuksia ja muutamat juoksukaljat.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Olen nähnyt murhan keskellä päivää Eurooppalaisessa suurkaupungissa. Mies puukotti toista ja pakeni juosten suojatien yli juuri ennen liikennevalojen vaihtumista. Puukotettu jäi maahan liikkumattomana.
Suomalaisena kävelit paikalta muina naisina pois
Ruuhka aika Pariisissa, tapauksen näki noin 100 muutakin henkilöä.
Miksi juuri suomalaistytön olisi pitänyt tehdä jotain? Juosta autoliikenteen läpi punaisia päin ja lähteä aseettomana ajamaan isokokoista puukottajaa takaa?
Kas, pyöräilykypärättä polkeminen.
Näen sitä varmaan sata kertaa joka arkipäivä kun töihin viipottelen...
Tiesittekö muuten että se toden totta on lailla kiellettyä, vaikka siitä ei olekaan rangaistusta jaksettu asettaa laissa?
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Olen nähnyt murhan keskellä päivää Eurooppalaisessa suurkaupungissa. Mies puukotti toista ja pakeni juosten suojatien yli juuri ennen liikennevalojen vaihtumista. Puukotettu jäi maahan liikkumattomana.
Miten tuo täyttää murhan kriteerit?
Mitkä sinun mielestäsi ovat murhan kriteerit? Mikä kriteeri jäi uuttumaan?
Murha on tarkkaan suunniteltu teko. Ainakin ulospäin tuon voi tulkita tapoksi. Voihan se murhakin olla tietysti. Harvemmin vain ketään murhataan keskellä julkista paikkaa muiden läsnäollessa.
Ase oli mukana, henkilö ei valikoitunut sattumalta puukotettavaksi, puukonpisto ajoitettiin niin, että liikennevalo oli juuri vaihtumassa ja puukottaja pystyi pakenemaan.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Miksi juuri suomalaistytön olisi pitänyt tehdä jotain? Juosta autoliikenteen läpi punaisia päin ja lähteä aseettomana ajamaan isokokoista puukottajaa takaa?
sieltähän se tuli, se perisuomalainen tapa, välinpitämättömyys. Mitäs sitten kun sulle kävis sama, joku vaa kattoo nuivasti, nostaa nenän pystyyn ja kävelee tiehensä?
Olen monesti, itse tehnyt monesti.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Miksi juuri suomalaistytön olisi pitänyt tehdä jotain? Juosta autoliikenteen läpi punaisia päin ja lähteä aseettomana ajamaan isokokoista puukottajaa takaa?sieltähän se tuli, se perisuomalainen tapa, välinpitämättömyys. Mitäs sitten kun sulle kävis sama, joku vaa kattoo nuivasti, nostaa nenän pystyyn ja kävelee tiehensä?
Tää näkee jonkun puukkomurhan keskellä kirkasta päivää ja lähtee livohkaan, pirskutti että ottaa kupolii tommonen välinpitämättömyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Miksi juuri suomalaistytön olisi pitänyt tehdä jotain? Juosta autoliikenteen läpi punaisia päin ja lähteä aseettomana ajamaan isokokoista puukottajaa takaa?sieltähän se tuli, se perisuomalainen tapa, välinpitämättömyys. Mitäs sitten kun sulle kävis sama, joku vaa kattoo nuivasti, nostaa nenän pystyyn ja kävelee tiehensä?
Tää näkee jonkun puukkomurhan keskellä kirkasta päivää ja lähtee livohkaan, pirskutti että ottaa kupolii tommonen välinpitämättömyys
Se turunki puukonheiluttelija piti jonkun ulkomaalaisen sankarin taltuttaa, sitten sitä vielä rankastaan siitä, ois sille nyt voinu antaa anteeksi ne syytteet kun pani itsensä likoon suomalaisten puolesta
Olen todistanut pahoinpitelyä baarin edessä ja estin toista tappelijaa poistumasta ennen poliisin tuloa. Olin myös oikeudessa todistajan asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Ei lähdetty livohkaan, vaan käveltiin sinne minne oltiin menossakin. Ohitettiin maassa makaava vainaja ja ylitettiin sama suojatie, jota pitkin puukottaja oli paennut.
Siinä vaiheessa paikalla oli jo pariisilaisia tutkimassa puukotetun tilaa ja odottamassa poliisin ja ruumisauton saapumista.
Murha on tarkkaan suunniteltu teko. Ainakin ulospäin tuon voi tulkita tapoksi. Voihan se murhakin olla tietysti. Harvemmin vain ketään murhataan keskellä julkista paikkaa muiden läsnäollessa.