Oletko joskus ollut todistamassa rikosta?
Eli sattunut paikalle kun joku on rikkonut lakia? Ja kenties jopa kiinniotettu tilanteessa?
Itse en ole todistanut kuin hillittömiä ylinopeuksia ja muutamat juoksukaljat.
Kommentit (30)
Kerran näin tapauksen, kun joku meni pyöröovessa kolme kierrosta, vaikka yksi kierros on tarkoitus!
T: AV-mammuli kenkuleissa
Usein näkee kun ihmiset kävelevät/ajavat päin punaisia.
Ilmoitin murtomiehestä poliisille. Jäi rysän päältä kiinni.
Olen ollut todistamassa/tekemässä ainakin tuhat kertaa pelkästään käyttörikoksia.
Olen nähnyt murhan keskellä päivää Eurooppalaisessa suurkaupungissa. Mies puukotti toista ja pakeni juosten suojatien yli juuri ennen liikennevalojen vaihtumista. Puukotettu jäi maahan liikkumattomana.
Vähintään kerran viikossa olen paikalla kun tapahtuu aviorikos ja rikos ihmisyyttä kohtaan.
Leila Koo kirjoitti:
Olen nähnyt murhan keskellä päivää Eurooppalaisessa suurkaupungissa. Mies puukotti toista ja pakeni juosten suojatien yli juuri ennen liikennevalojen vaihtumista. Puukotettu jäi maahan liikkumattomana.
Miten tuo täyttää murhan kriteerit?
Kakkaa laitoin lähikaupan ovenkahvaan ja jäätin lähipusikkoon hihittelemään, kakan työntö puhelinkoppien vaihtorahakoteloon oli myös takuuvarma jekku, ah niitä muistoja
Montakin kertaa.
-Punaisia päin menijät
-Ylinopeutta ajavat
-Ei pysähdytä esim. suojatien eteen silloin kun pitäisi, ei vaikka on stop-merkki
-Pysäköidään kieltoalueelle
-Kännykkä korvalla ajaessa
-Olen nähnyt kun alaikäiselle on myyty alkoholia
-Olen nähnyt kun joku on ostanut huumeita tai nuuskaa
-Olen nähnyt ihmisten käyttävän huumeita
Muitakin varmaan on, nyt ei tule mieleen.
Huumeiden käyttöä nähnyt, kaupasta varastamista en varsinaisesti nähnyt, kun olen odottanut kaupan ulkopuolella.
En myönnä mitään missään ikinä, enkä mitään ole ikinä enkä tiedä mitään.
Sunrise Avenuen musa on rikos ihmisyyttä vastaan, sitä olen kuullut joskus baarissa.
Aika monta kertaa työn puolesta.
terv. vartija
Vierailija kirjoitti:
Kakkaa laitoin lähikaupan ovenkahvaan ja jäätin lähipusikkoon hihittelemään, kakan työntö puhelinkoppien vaihtorahakoteloon oli myös takuuvarma jekku, ah niitä muistoja
nimimerkillä kerätkää kakkanne ennen keppostelijoita
Leila Koo kirjoitti:
Suomalaisena kävelit paikalta muina naisina pois
Sanni16kerava kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Mitkä sinun mielestäsi ovat murhan kriteerit? Mikä kriteeri jäi uuttumaan?
Leila Koo kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Mitkä sinun mielestäsi ovat murhan kriteerit? Mikä kriteeri jäi uuttumaan?
korjaus: kriteeri puuttumaan
Oon tehnyt rikoksia, olin paikalla.