Millainen on nainen joka kertoo panevansa?
Tai sanoo miehen ottavan häneltä suihin tai kutsuu naisen itsetyydytystä käteen vetämiseksi yms. Onko hän jonkin sortin feministi tai maskuliininen nainen? Vai muuten vaan mieltynyt sanamuodoilla pelleilyyn?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:46"]
Hurahan tuollainen nainen on. Ei ole koskaan saanut kokea prinsessaseksiä. Oikean miehen kanssa.
Possua on vain nussittu junttimiesten toimesta.
[/quote]
Aamun huutonaurut, mutta mitä on prinsessaseksi? :D Lumikki raiskattiin hereille jne, kiitos mutta jätän väliin.
Siis oikeastiko te mietitte sanojen etymologiaa aina kun käytätte niitä? Minusta kaikki nuo sanat ovat vain vakiintuneita synonyymejä yhdynnälle, onanoinnille ja fellaatiolle. Joten joo, kyllä käytän niitä kaikkia omasta toiminnastani, vaikka nainen olenkin. En vaan ole tajunnut, että ne on muka tarkoitettu vain miehille.
Siis viittaahan palomieskin mieheen, mut silti nainenkin voi olla palomies. Palonaisista ja palotoimihenkilöistä puhuminen on vaan naurettavaa.
Ja siis jos nyt ollaan oikein kirjaimellisia, ja oletetaan että mies panee naista siksi, että se panee silloin lihaansa jonnekin... Niin silloinhan ei voida sanoa, että naista pannaan, koska se tarkottaisi nainen pannaan jonnekin, vaikka kaappiin. :D
Eli vastauksena ap:n kysymykseen: noista sanoja käyttää esim korkeakoulutettu, nätti nuori nainen. Eikä kukaan ole koskaan hätkähtänyt sitä. Sen sijaan en koskaan sanoisi meneväni sormettamaan, koska minun onanointini ei sisällä sormien työntämistä emättimeen.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 08:52"]
Siis oikeastiko te mietitte sanojen etymologiaa aina kun käytätte niitä? Minusta kaikki nuo sanat ovat vain vakiintuneita synonyymejä yhdynnälle, onanoinnille ja fellaatiolle. Joten joo, kyllä käytän niitä kaikkia omasta toiminnastani, vaikka nainen olenkin. En vaan ole tajunnut, että ne on muka tarkoitettu vain miehille.
Siis viittaahan palomieskin mieheen, mut silti nainenkin voi olla palomies. Palonaisista ja palotoimihenkilöistä puhuminen on vaan naurettavaa.
Ja siis jos nyt ollaan oikein kirjaimellisia, ja oletetaan että mies panee naista siksi, että se panee silloin lihaansa jonnekin... Niin silloinhan ei voida sanoa, että naista pannaan, koska se tarkottaisi nainen pannaan jonnekin, vaikka kaappiin. :D
Eli vastauksena ap:n kysymykseen: noista sanoja käyttää esim korkeakoulutettu, nätti nuori nainen. Eikä kukaan ole koskaan hätkähtänyt sitä. Sen sijaan en koskaan sanoisi meneväni sormettamaan, koska minun onanointini ei sisällä sormien työntämistä emättimeen.
[/quote]
Siis oikeastiko et ole perillä perinteisistä merkityksistä?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 12:25"]
Mä laitan, en pane :)
[/quote]
Eli siis nalkutat ja moitit panemisen sijasta?
Kun panemisessa pannaan jotain sinne, niin paneehan sitä sinne nainenkin siinä missä mieskin, muutenhan se on raiskaus, eikö niin.
Mä en muuten tykkää ilmaisusta sormettaminen, se on selkeästi jonkun sellaisen miehen keksimä ilmaus, joka on ihmetyksissään nähnyt naisen kiihottavan klitoristaan sormella ja luulee sen vuoksi, että se vastaa käteenvetoa KAIKILLA naisilla.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 12:38"]
Kun panemisessa pannaan jotain sinne, niin paneehan sitä sinne nainenkin siinä missä mieskin, muutenhan se on raiskaus, eikö niin.
Mä en muuten tykkää ilmaisusta sormettaminen, se on selkeästi jonkun sellaisen miehen keksimä ilmaus, joka on ihmetyksissään nähnyt naisen kiihottavan klitoristaan sormella ja luulee sen vuoksi, että se vastaa käteenvetoa KAIKILLA naisilla.
[/quote]
Höpöhöpölogiikkaa... Asiat eivät vain aina ole niin kuin haluat niiden olevan.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:07"]Panemisessa jotain pannaan jonnekin. Se, jolla on se, joka pannaan sinne, panee. Toinen on pantavana.
Tietysti panemiseen tapahtumana osallistuvat molemmat, mutta kielellisesti olisi outoa sanoa, että nainen panee. Dildollako?
No kumpi sitten saa ja kumpi antaa? Jos noin kirjaimellisesti mietitään.
Jos haluaa puhua suoraan, niin nainen voi nussia ja naida mutta edelleenkään nainen ei yleensä pane miestä jollei sitten dildolla takapuoleen, tai suuhun, miten vaan.
Ja oikeastiko voi sanoa porukassa, että "mies antoi mulle", naisena?
[/quote]
Ei muuten ole noin. :)
Minä ainakin tykkään välillä olla vähän niinkun laitettavana (mies tekee työt) ja välillä taas mies on pelkkä munateline jota minä käytän. Ei miehen tarvitse olla se joka rynkyttää vaan nainenkin voi olla aktiivinen seksissä ja olla ohjaksissa. Kyllä se muna liikkuu sisällä ihan yhtälailla jos nainen on puuhassa se joka liikkuu, eli panee.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:07"]Panemisessa jotain pannaan jonnekin. Se, jolla on se, joka pannaan sinne, panee. Toinen on pantavana.
Tietysti panemiseen tapahtumana osallistuvat molemmat, mutta kielellisesti olisi outoa sanoa, että nainen panee. Dildollako?
Jos haluaa puhua suoraan, niin nainen voi nussia ja naida mutta edelleenkään nainen ei yleensä pane miestä jollei sitten dildolla takapuoleen, tai suuhun, miten vaan.
[/quote]
Minä ainakin tykkään välillä olla vähän niinkun laitettavana (mies tekee työt) ja välillä taas mies on pelkkä munateline jota minä käytän. Ei miehen tarvitse olla se joka rynkyttää vaan nainenkin voi olla aktiivinen seksissä ja olla ohjaksissa. Kyllä se muna liikkuu sisällä ihan yhtälailla jos nainen on puuhassa se joka liikkuu, eli panee.
[/quote]
Ei sillä panemisella ole tekemistä sen kanssa kuka liikkuu tai on aktiivinen. Eikö nyt millään mene se merkitys käkättimeen. Sitä nyt mamma haluaa niin kovasti panna, mutta kun siltä ei onnistu kuitenkaan kuin paneminen jonkun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:22"]
[/quote]
[/quote]
Ei sillä panemisella ole tekemistä sen kanssa kuka liikkuu tai on aktiivinen. Eikö nyt millään mene se merkitys käkättimeen. Sitä nyt mamma haluaa niin kovasti panna, mutta kun siltä ei onnistu kuitenkaan kuin paneminen jonkun kanssa.
[/quote]
No mitä jos se mamma tulee ja panee sua strap-onilla? Eikö se ole panemista?
Hmm, no jos puhtaasti kielen kannalta miettii, niin silloinhan mies sekä panee että antaa. Vai millä logiikalla nainen voisi "antaa", jos miehellä on se asia jota se naiseen laittaa ja tarjoaa. Vanhan ajatuksen mukaan nainen vain on niin siveä, että antaa miehen yhtyä itseensä, eikä ole itse aktiivisesti aktissa mukana. Siksi tuo käsite naisesta antajana ei oikein vastaa enää nykypäivää.
Minä kyllä panen mieheni kanssa, mutta en käyttäisi sanaa panna, jos puhun vain itsestäni. Toisaalta en muutenkaan juuri puhu vain itsestäni vaan aina monikossa, koska seksiä ei voi harrastaa yksin (paitsi masturbaatiota). Eli olen pannut niin ja niin monen miehen kanssa, en niin ja niin montaa miestä.
Tää vänkääjä täällä on kyllä ihan yksiselitteisesti väärässä, koska paneminen on tosiaan vain yksi vakiintunut ilmaus seksin harrastamiselle. Kun sanot ihmiselle "ole hyvä", onko se kenties kehoitus vai käsky olla hyvä? Ja sanotko esim. koskaan, että jollain naisella on pillu, vaikka se nainen ei ole enää neitsyt (tän sanan etymologia siis on tällainen)?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:56"]
Hmm, no jos puhtaasti kielen kannalta miettii, niin silloinhan mies sekä panee että antaa. Vai millä logiikalla nainen voisi "antaa", jos miehellä on se asia jota se naiseen laittaa ja tarjoaa. Vanhan ajatuksen mukaan nainen vain on niin siveä, että antaa miehen yhtyä itseensä, eikä ole itse aktiivisesti aktissa mukana. Siksi tuo käsite naisesta antajana ei oikein vastaa enää nykypäivää.
[/quote]
Siihenhän se antaminen seksin yhteydessä viittaa, että miehet noin yleisesti ottaen haluaisi harrastaa seksiä suurimman osan naisista kanssa, kun taas nainen ei kelpuuta kuin harvan. Siinä mielessä nainen siis antaa jotain sellaista, mitä miehet ei suinkaankaikilta naisilta saa. Huomaahan tämän nykyäänkin vaikka suomi24:ssä. Naisena saan 100 vastausta ja voin valita parhaat päältä. Miehet ei saa vastauksia paitsi, jos kirjoittaa itse naiselle ja silloinkaan pääsääntöisesti ei tule vastausta.
Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten aktiivisesti ja halukkaasti sitten naidaan, rynkytetään, pannaan.
Mulla alkoi oikeasti tehdä mieli kaljaa, kun tätä ketjua luin.
Mielestäni ei ole oleellista se millainen nainen sanoo panevansa tai vetävänsä käteen. Oleellisempi kysymys on se että mllainen ihminen vetää pultit kun kuulee jonkun naisen niin sanovan.
Liikutaan varmaan aika eri piireissä sitten, mutta enpä ole koskaan kuullut, että nainen sanoo panevansa tai vetävänsä käteen.
Millainen on ihminen joka sanoo margariinia voiksi? Millainen on ihminen joka sanoo keskiolutta kaljaksi? Millainen on ihminen joka sanoo kahvia sumpiksi?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:29"]Liikutaan varmaan aika eri piireissä sitten, mutta enpä ole koskaan kuullut, että nainen sanoo panevansa tai vetävänsä käteen.
[/quote]
Moi Päivi!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:44"]Naiset eivät määritelmän mukaan pane. Miehet panevat. Naiset kyllä osallistuvat panemiseen. Muu on kielenvastaista. Ja turha mukista jostain tasa-arvosta ja patriarkaalisesta painostuksesta.
[/quote]
Kerrohan lähde tuohon määritelmään.
[/quote]
Älä viitsi. Ei siihen tarvitse lähdettä. Ei imettämisenkään määritelmään lähdettä tarvita. Vai paneeko lehmä sonnia ja sonni imettää?
Mutta olkoon. Paneminen on jonkin sijoittamista jonnekin. Mitä mielestäsi sijoitetaan johonkin seksuaalisessa mielessä? Pannaanko tuppi puukkoon tai huotra miekkaan?