Millainen on nainen joka kertoo panevansa?
Tai sanoo miehen ottavan häneltä suihin tai kutsuu naisen itsetyydytystä käteen vetämiseksi yms. Onko hän jonkin sortin feministi tai maskuliininen nainen? Vai muuten vaan mieltynyt sanamuodoilla pelleilyyn?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:14"]Miksi vitussa ette tajua eroa:
Nainen voi sanoa: Panen Peten kanssa.
Nainen ei voi sanoa: Panen Peteä. Tai jos sanoo niin on hoonosoomi tai harrastaa seksiä eri tavalla kuin yleensä.
[/quote]
Nainen voi sanoa että pani Peten kanssa tai pani Peteä tai nussi Peteä tai höyläsi Peteä tai sai Peteltä tai vain että sai kyrpää. Tai voi vain todeta että Pete on huora jolloin kuulija ymmärtää myös tuon naisen päässeen panemaan Peteä.
Täällä joku elämästävieraantunut femakkojyrä raivoaa! :D
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:07"]Panemisessa jotain pannaan jonnekin. Se, jolla on se, joka pannaan sinne, panee. Toinen on pantavana.
Tietysti panemiseen tapahtumana osallistuvat molemmat, mutta kielellisesti olisi outoa sanoa, että nainen panee. Dildollako?
No kumpi sitten saa ja kumpi antaa? Jos noin kirjaimellisesti mietitään.
Jos haluaa puhua suoraan, niin nainen voi nussia ja naida mutta edelleenkään nainen ei yleensä pane miestä jollei sitten dildolla takapuoleen, tai suuhun, miten vaan.
Ja oikeastiko voi sanoa porukassa, että "mies antoi mulle", naisena?
[/quote]
kyllä mä yleensä sanon että mies antaa/antoi mulle. Koska tietenkin hän antaa. kalua ja seksiä.
[/quote]
Olet joku susiruma femakko.
[/quote]
häh? ai sen takia kun saan seksiä?
[/quote]
Kertoo paljon tuo, että saat seksiä. Joskus harvoin kun joku suostuu sua panemaan. Muuten ei taida kukaan mies koskea suhun pitkällä tikullakaan.
Onko tänne eksynyt joku lassukka jota vituttaa rankasti se kun naiset tykkää panna miehiä? (Paitsi tuota rumaa lassukkaa)
Juu. Kaljuaki on kiva...rasvailla.
Valikoiva ja hyvän itsetunnon omaava nainen panee kun panettaa.
Minä naisena olen ainakin tottunut siihen, että saan sänkyyn miestä ihan niin usein kuin huvittaa. En suinkaan sano "joo" kaikille, jotka mua haluaa.
Joten, jos joku nainen panee jotain miestä tai saa mieheltä, ymmärrän, että hänellä ei paljon flaksi käy. Siis niin kuin miehillä yleensä on tilanne verrattuna naisiin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:35"]Minä naisena olen ainakin tottunut siihen, että saan sänkyyn miestä ihan niin usein kuin huvittaa. En suinkaan sano "joo" kaikille, jotka mua haluaa.
Joten, jos joku nainen panee jotain miestä tai saa mieheltä, ymmärrän, että hänellä ei paljon flaksi käy. Siis niin kuin miehillä yleensä on tilanne verrattuna naisiin.
[/quote]
Ja oikeastiko myös kuvittelet että joku uskoo tuollaista höpinää?
Haavoittuvaisenkin näköiset naiset ovat monesti pahoja suustaan. Minulla taas on aika kesyt jutut. Sellaisia suomalaiset naiset vain ovat...ja muut pohjoismaalaiset varmasti myös. Mies joutuu ottamaan sen naiselle kuuluvan sivistävän ja pehmentävän roolin ja tuomaan sellaista lisäarvoa kommunikointiin.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:17"]No mä ainakin panen: sormilla tai dildolla.
[/quote]
Siis vedät käteen?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:17"]No mä ainakin panen: sormilla tai dildolla.
[/quote]
Siis vedät käteen?
[/quote]
En, vaan panen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:18"]
Tai sanoo miehen ottavan häneltä suihin tai kutsuu naisen itsetyydytystä käteen vetämiseksi yms. Onko hän jonkin sortin feministi tai maskuliininen nainen? Vai muuten vaan mieltynyt sanamuodoilla pelleilyyn?
[/quote]
"Nainen", johon e koskaan koskisi.
T. unelmamies.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:18"]
[/quote]
T. unelmamies.
[/quote]
Seksielämäsi on täyttä unelmaa...
Mua jäi häiritsemään tämä: "Itse tykkään enemmän sanoa runkkaamaan, koska tuo sormelle kuulostaa tyhmältä. Ihan kuin yhdellä sormella koko homma hoituisi. Se joka tekee itselleen yhden sormen voimin orgasmin, saa tulla näyttämään :D"
Montako sormea siinä sitten tulisi käyttää..? : D Mä en koskaan käytä kun etu- tai keskisormea, eikä ole tullut mieleenkään käyttää montaa. Mulle saa tulla näyttämään, että mitä niillä enemmillä sormilla siinä tekee! : D
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:18"]
[/quote]
T. unelmamies.
[/quote]
Seksielämäsi on täyttä unelmaa...
[/quote]
;)
Naiset eivät määritelmän mukaan pane. Miehet panevat. Naiset kyllä osallistuvat panemiseen. Muu on kielenvastaista. Ja turha mukista jostain tasa-arvosta ja patriarkaalisesta painostuksesta.
Hurahan tuollainen nainen on. Ei ole koskaan saanut kokea prinsessaseksiä. Oikean miehen kanssa.
Possua on vain nussittu junttimiesten toimesta.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:44"]Naiset eivät määritelmän mukaan pane. Miehet panevat. Naiset kyllä osallistuvat panemiseen. Muu on kielenvastaista. Ja turha mukista jostain tasa-arvosta ja patriarkaalisesta painostuksesta.
[/quote]
Kerrohan lähde tuohon määritelmään.
No voi hyvänen aika. Paneminen sanana on "alatyylinen ilmaus sukupuoliyhteydelle" tai jotain vastaavaa, jos sanakirjatermejä halutaan käyttää. Ei sillä enää ole sanan käytön kannalta väliä, mihin sana panna alunperin viittaa.
Piti oikein kokeilla! Kyllä minä äsken panin miestäni ja hyvin mammat paninkin ;)