Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on nainen joka kertoo panevansa?

Vierailija
12.12.2013 |

Tai sanoo miehen ottavan häneltä suihin tai kutsuu naisen itsetyydytystä käteen vetämiseksi yms. Onko hän jonkin sortin feministi tai maskuliininen nainen? Vai muuten vaan mieltynyt sanamuodoilla pelleilyyn?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:41"]

On naisen seksi panemista joo mutta nainen itse ei varsinaisesti pane. Nainen pyllistelee ja mies panee.

[/quote]

Entäs jos nainen on päällä?

Vierailija
22/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:22"]Hän voi olla myös  ihminen, joka käyttää ronskia kieltä eikä tule ajatelleeksi sitä, että kyseiset  itsetyydytystä / suuseksiä / yhdyntää tarkoittavat sanonnat ovat sukupuolisidonnaisia.

[/quote]

Olen täysin eri mieltä. Jos nainen käyttää noita sanoja niin hän tietää tasan tarkkaan että niitä käytetään sukupuolisidonnaisesti ja ihan tahallaan puhuu normin vastaisesti. Syy voi sitten olla mikä vaan.

[/quote]

No miten naisen sitten pitäisi puhua?

Naisenko pitää sanoa rakastelevansa ja sitten hän antaa miehelle suuseksiä ja vastaanottaa suuseksiä. Ja jos nainen jotain muuta erehtyy sanomaan, niin rivo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:22"]Hän voi olla myös  ihminen, joka käyttää ronskia kieltä eikä tule ajatelleeksi sitä, että kyseiset  itsetyydytystä / suuseksiä / yhdyntää tarkoittavat sanonnat ovat sukupuolisidonnaisia.

[/quote]

Olen täysin eri mieltä. Jos nainen käyttää noita sanoja niin hän tietää tasan tarkkaan että niitä käytetään sukupuolisidonnaisesti ja ihan tahallaan puhuu normin vastaisesti. Syy voi sitten olla mikä vaan.

[/quote]

Naisenko pitää sanoa rakastelevansa ja sitten hän antaa miehelle suuseksiä ja vastaanottaa suuseksiä. Ja jos nainen jotain muuta erehtyy sanomaan, niin rivo?

[/quote]

Joo tai raottaa varovasti pyhintään.

Vierailija
24/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:44"]Panemisessa jotain pannaan jonnekin. Se, jolla on se, joka pannaan sinne, panee. Toinen on pantavana.

Tietysti panemiseen tapahtumana osallistuvat molemmat, mutta kielellisesti olisi outoa sanoa, että nainen panee. Dildollako?

[/quote]

Jos nainen panee kullin pilluunsa vaikka ratsastaessaan, niin silloin hän panee. Näkökulmakysymys

Vierailija
25/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoo vetävänsä käteen niin silloin se sanotaan tietyllä ylpeydellä ja ilman nolostumista. Jos nainen kertoo saman asian hieman häpeillen ja nolona niin hän puhuu masturboinnista tai itsetyydytyksestä.

Vierailija
26/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on semmonen joka nussii menemään.

Vierailija
27/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa niin perkeleesti joten taidanpa lähteä runkkaamaan.

N28

Vierailija
28/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:41"]

On naisen seksi panemista joo mutta nainen itse ei varsinaisesti pane. Nainen pyllistelee ja mies panee.

[/quote]

no minä en pyllistele, vaan PANEN aktiivisesti vastaan

Vierailija
29/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:44"]Panemisessa jotain pannaan jonnekin. Se, jolla on se, joka pannaan sinne, panee. Toinen on pantavana.

Tietysti panemiseen tapahtumana osallistuvat molemmat, mutta kielellisesti olisi outoa sanoa, että nainen panee. Dildollako?

[/quote]

No kumpi sitten saa ja kumpi antaa? Jos noin kirjaimellisesti mietitään.

Vierailija
30/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:24"]

[/quote]

Tai oikeastaan tuo raottaminenkin on aika rivoa ja osoitus aktiivisuudesta. Ehkä joku "päästää miehen pyhimpäänsä" olisi parempi.

23

Vierailija
31/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:24"]

[/quote]

Tai oikeastaan tuo raottaminenkin on aika rivoa ja osoitus aktiivisuudesta. Ehkä joku "päästää miehen pyhimpäänsä" olisi parempi.

23

[/quote]

Tai sulkee silmänsä ja ajattelee isänmaata?

Vierailija
33/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Häh? Sanoinko jossain ettei noin saisi sanoa? Totesin vain että nainen joka noita termejä käyttää tietää sen että yleensä niitä käyttävät miehet, eikä niiden käyttö johdu siitä etteikö normi olisi tiedossa. Eri asia on sitten se pitäisikö tuossa normissa pysyä

7

Vierailija
34/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemisessa jotain pannaan jonnekin. Se, jolla on se, joka pannaan sinne, panee. Toinen on pantavana.

Jos haluaa puhua suoraan, niin nainen voi nussia ja naida mutta edelleenkään nainen ei yleensä pane miestä jollei sitten dildolla takapuoleen, tai suuhun, miten vaan.

Ja oikeastiko voi sanoa porukassa, että "mies antoi mulle", naisena?

Vierailija
35/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:07"]

[/quote]

Ja miksi ei voisi? Kai sitä nyt nainen saa vähän brassailla jos on saanut.

Vierailija
36/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa ette tajua eroa:

Nainen voi sanoa: Panen Peten kanssa.

Nainen ei voi sanoa: Panen Peteä. Tai jos sanoo niin on hoonosoomi tai harrastaa seksiä eri tavalla kuin yleensä.

Vierailija
37/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:07"]Panemisessa jotain pannaan jonnekin. Se, jolla on se, joka pannaan sinne, panee. Toinen on pantavana.

Jos haluaa puhua suoraan, niin nainen voi nussia ja naida mutta edelleenkään nainen ei yleensä pane miestä jollei sitten dildolla takapuoleen, tai suuhun, miten vaan.

[/quote]

kyllä mä yleensä sanon että mies antaa/antoi mulle. Koska tietenkin hän antaa. kalua ja seksiä.

Vierailija
38/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin panen: sormilla tai dildolla.

Vierailija
39/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:07"]Panemisessa jotain pannaan jonnekin. Se, jolla on se, joka pannaan sinne, panee. Toinen on pantavana.

[/quote]

kyllä mä yleensä sanon että mies antaa/antoi mulle. Koska tietenkin hän antaa. kalua ja seksiä.

[/quote]

Olet joku susiruma femakko.

Vierailija
40/83 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:16"]

[/quote]

[/quote]

Olet joku susiruma femakko.

[/quote]

häh? ai sen takia kun saan seksiä?