Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos tulee herkuteltua liikaa?

Vierailija
12.12.2013 |

Anoppi toi reissusta tuliaisiksi suklaalevyn ja minä tyhmä söin siitä puolet. Noh, kun pesukone on käynyt, lähden 1000kcal lenkille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä kevyesti, eli salaattilinjalla. Lisäksi kunnon lenkki (ei makkara). :D Paljon vettä.

Vierailija
2/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin, kuten muulloinkin, kun teen tyhmyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tyhmä söit siitä puolet? Minä olisin syönyt koko levyn. ::D Osaisinpa jättää vain puolikkaaseen...

Vierailija
4/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat pari päivää kevyesti keitto, detox smoothie linjalla. Lisäksi liikuntaa ainakin kerran päivässä. Eihän se yksi kaksi päivää mitään. Kokonaisuus n parin viikon syklillä ratkaisee.

Vierailija
5/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Minulla tapahtuu tuota niin harvoin ettei sillä ole oikeastaan painolle mitään merkitystä. Olen aina ollut hoikka, vaikka välillä saatan vetää vaikka 200 g levyn suklaata tai pullon viiniä + rasvaista mättöä niin paljon kuin maha vetää.

Vierailija
6/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ap:n tuhannen kalorin lenkki?

Vierailija
7/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en herkuttelun jälkeen mitään erityisempää  kiristystä tee, palaan vain takaisin normaalin ruokavalioon ja unohdan herkuttelun taas hetkeksi.

Vierailija
8/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jos söisin puoli levyä, ei ainakaan tekisi suklaata mieli luultavasti muutamaan viikkoon.

Vierailija
9/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli levyä, oletko tosissasi?

:D

No en tekisi mitään erityistä. Olen normaalipainoinen ja syön riittävän terveellisesti, jotta voin syödä mitä huvittaa kun tekee mieli herkutella.

Vierailija
10/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon.

Vierailija
11/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En tunne syyllisyyttä herkuista. Syön sukslaata useinkin , joskus koko levynkin. Syön myös terveellistä ruokaa, liikun ja olen terve ja BMI 26 , en ymmärrä miksi miettisin sen kummemmin suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä