Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin Pariisissa?

Vierailija
12.12.2013 |

Kukaan toteuttanut? Mitä vaatii ja tuleeko kallliiksi. Ei sis mitään vieraita vaan vihkitoimitus Pariisissa ja puvut, kampaukset ym. siihen. Ei todistajia suomesta. Tuleeko kalliiksi ja onko hankala järjestää? Mies ei kuulu myöskään kirkkoon.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette maistraatissa naimisiin ja häämatkalle parisiisin. Silti voitte sanoa suvulle ja ystäville, että menitte pariisissa naimisiin. Eihän nykyää muuta syytä ole mennä suurielkeisti naimisiin kuin siksi että voidaan herättää ympäristössä kateutta.

Vierailija
2/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä on vain romanttinen kuvitelma itselläni. Pitää varmaan mennä sitten vaan suomessa maistraatissa tavallisessa puvussa naimsiin ja häämatka sitten siitä Pariisiin. Mutta pakko siitä on kertoa jollekin (vanhemmille) kun lapset tarvii kaitsijaa matkan ajaksi. Harmi että järjestäminen on niin hankalaa. Onko viikko Pariisissa liian pitkä aika vai pitäisikö vain vk-loppu varata?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt matka maksaisi tjäreborin kautta 1100€ ja hotellit ja lennot aamiaisineen mukana. Hotelli keskitasoa. Olisiko halvempaa vaihtoehtoa?

ap

Vierailija
4/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:16"]

Nyt matka maksaisi tjäreborin kautta 1100€ ja hotellit ja lennot aamiaisineen mukana. Hotelli keskitasoa. Olisiko halvempaa vaihtoehtoa?

ap

[/quote]

Oletko sä maailman avuttomin ihminen, oikeasti? 

Katsopa vaikka ihan lentoyhtiöiden nettisivuilta niitä lentoja ja ebookersilta tai hotels.comista hotelleja, tai varaat koko höskän supersaver.fi-sivustolta. 1100 euroa kahdelta viikonloppu Pariisissa on ihan älytön hinta.

Vierailija
5/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kallis jos matka hotelleineen supersaverilta noin 736? (2henkilöä) Aamiaisista ei tietoa.

ap

Vierailija
6/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vai viikonloppu? 

Vierailija
7/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:35"]

onko kallis jos matka hotelleineen supersaverilta noin 736? (2henkilöä) Aamiaisista ei tietoa.

ap

[/quote]

No VERTAA hintoja eri paikoista niin tiedät onko kallis vai ei. Eikä pelkkää hintaa kannata tuijottaa, mieti vähän mitä sillä rahalla saat.

Vierailija
8/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mikä pölvästi. Ihan suututtaa, että ihmiset ovat näin tietämättömiä ja avuttomia.

Oletko 15-vuotias?

Vierailija
9/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskaan mennään vain kerran elämässä ja silloin rakastamasi ihmisen kanssa.

Ihana paikka, minä en sinne koskaan pääse:(

Vierailija
10/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:25"]

[/quote]

Kyllä sinne saa useamminkin mennä. Eihän Ranska ole edes kaukana, miksi sä et sinne koskaan pääse? Ostat lipun ja menet.

Vierailija
12/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:25"]

[/quote]

Aha. Vai niin. Mä olen käynyt siellä neljä kertaa ja vain kerran ihmisen kanssa, jota rakastan. Ensimmäisen kerran menin lihavan 60-vuotiaan miehen kanssa 12-vuotiaana, kun osallistuin laulukilpailuun ja laulunopettaja (tuo mies) tuli mukaan. Kiva kiva, elämäni rakkaus.

Viime kesänä olin mieheni kanssa Lyonissa ja voi luoja meillä oli tylsä reissu. Matkustellaan paljon ja koko ajan oli sellainen olo, että lähdettäiskö jo pois.

Vierailija
13/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan ystävällisesti sanon nyt että ryhdistäydy hieman noissa suunnitelmissasi jos kerta naimisiin menet. Jokainen naimisissa oleva on ollut ekalla kerralla ihan yhtä "aloittelija" kuin sinä nyt ja kuitenkin on tullut vihityksi. Kuvitteletko että kaikilla on ollut joku viisi kertaa alttarilla seissyt matami jonakin hääjärjestäjänä vertailemassa kaikki hinnat ja ottamassa kaikista muodollisuuksista selvää? Okei, jollakin ehkä, useimmat ovat ihan itse tarttuneet toimeen ja järjestäneet omat häänsä. Netistä löytyy tietoa, osaat varmaan googlettaa. Se on nopeampaa ja järkevämpää kuin kysellä jokaista asiaa täällä erikseen.

Joku täällä jo ehdotti että menkää maistraatissa vihille Suomessa ja häämatkalle sinne Pariisiin, kertomasi mukaan se olisi ihan selvästi se toimivin vaihtoehto. Vai tarvitsetko nyt täältä vielä jotkut ajanvaraus ja ajo-ohjeet sinne maistraattiinkin? Ihan oikeasti, ei voi olla noin vaikeaa.

Onnea vihkiparille ja vähän oma-aloitteisuutta lisää niin hyvä siitä tulee.

Vierailija
14/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös vihkimistä Suomessa. Ap:n tiedonhakutaidoilla tulee liian vaikeaksi alkaa järjestää vihkitoimistusta ulkomailla. Soita maistraattiin ja kysy sieltä mitä vihkimiseen tarvitaan.

Vierailija
15/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävällisille vastaajille. Muille sanon että haistakaa kukkanen. Otan itse asioista selvää ja kyllä täällä kysellä saa, on niin muutkin tehneet. Tyhmä ei ole se joka kysyy vaan...

ap

Vierailija
16/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei oikeasti...

En mä ainakaan tajua, miksi sä haluat edes mennä Pariisissa naimisiin, mutta jos haluat, tuli mieleen, voisiko esim. Suomen konsuli vihkiä teidä, mahtaako heillâ olla vihkilupaa. Ranskalaisesta vihkitilaisuudesta ei varmasti tulisi mitään, sen verran hermoja raastava paperisota siihen liittyisi. Mutta jospa siis vaikka ottaisit tuonne konsulaattiin yhteyttä, yhteystidot löydät varmaan itse netistä.

Vierailija
17/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävämme google antoi heti toisena tällaisen linkin:

http://www.finlande.fr/public/default.aspx?nodeid=32236&contentlan=1&culture=fi-FI#Vihki

Vierailija
18/35 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/35 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät vihittiin kotimaassa, vihkimisen jälkeen lennetiin suoraan Pariisiin. Löysin netin kautta Pariisissa asuvan 

Ninan joka otti hääkuvat, suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi