Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian epänormaali

Vierailija
30.09.2020 |

Haaveilen parisuhteesta, mutta este sille on tämä jatkuva epänormaaliuden tunne. Etten ole tarpeeksi normaali sille toiselle ja hän ei kuitenkaan pitäisi minusta kun näkee millainen oikeasti olen ja miten elelen. Ihmisten seurassa ollessa vedän jonkinlaista sosiaalisempaa roolia enempivähempi ja se todellinen vaisumpi minä tulisi kuitenkin melko isona ja negatiivisena yllätyksenä. Minkäpä sille voi. Tietääkö joku tunteen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun itseni kirjoittama. Ehkä minussa on ripaus autismia tai jotain muuta "häiriötä"? Näin olen yrittänyt järkeillä. Ihmisten keskellä osaan käyttäytyä kuin muutkin ja sulautua joukkoon - silloin kuin haluan.

Muuten olen tällainen yksinänien susi.

-M29

Vierailija
2/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tuossa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Tosin minä olenkin oikeasti ns.epänormaali.

Olen meinaan aseksuaali ja seksi kuvittaa minua.

Koitapa näillä korteilla seurustella!

Vierailija
4/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika tuossa on?

No tuo roolin vetäminen vain yhtenä esimerkkinä. Luulen myös että minun tai ikäiseni oletetaan asuvan jo tietynlaisessa asunnossa mutta kyhjötänkin pienessä vuokrakämpässä, mikä sekin epänormaalia. Tai että minulla olisi yhtä lailla paljon ystäviä kuin muillakin, eikä oikeasti olekaan. ap

Vierailija
5/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin koen olevani outo ja epänormaali.

Unohtui se "Ravistettava ennen käyttöä".

Vierailija
6/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain hyvä olla ns. epänormaali.

Olet omat persoonasi, elät omaa elämääsi. Ole ylpeä itsestäsi!

Pidän itseäni outona ja joskus se sattuu kun sen todella ymmärtää mutta olisi tylsää jos asettuisin samaan muottiin tunteakseni vain kuuluvani joukkoon. Tahdon voida hyvin ja elää omaa elämääni rauhassa omana itsenäni.

Vierailija
7/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen liian perfektionisti ja kriittinen itseäni kohtaan ja tuntuu etten kelpaa ellen ole aivan täydellinen ulkoisesti ja sisäisesti. Oon yrittänyt kehittää itseäni mutta mikään ei tunnu riittävän.

8/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyse huonosta itsetunnosta, opittua itsensä vähättelyä. Et ole saanut lapsena tarpeeksi kannustusta ja hyväksyntää. Lapsi kaipaa huomiota ja oikeanlaista ohjausta, että hänessä kasvaa arvostus ja kunnioitus itseä ja muita ihmisiä kohtaan. Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, rakastamaan ensin itseäsi jotta pystyt rakastamaan muita ihmisiä. Kursseja itsetunnon kohottamiseksi ja itsetuntemukseen on aiemmin ollut ainakin seurakunnissa. Rohkeasti vain hyväksymään ja rakastamaan ensin itseäsi:)

Vierailija
9/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6299 kirjoitti:

Taitaa olla kyse huonosta itsetunnosta, opittua itsensä vähättelyä. Et ole saanut lapsena tarpeeksi kannustusta ja hyväksyntää. Lapsi kaipaa huomiota ja oikeanlaista ohjausta, että hänessä kasvaa arvostus ja kunnioitus itseä ja muita ihmisiä kohtaan. Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, rakastamaan ensin itseäsi jotta pystyt rakastamaan muita ihmisiä. Kursseja itsetunnon kohottamiseksi ja itsetuntemukseen on aiemmin ollut ainakin seurakunnissa. Rohkeasti vain hyväksymään ja rakastamaan ensin itseäsi:)

Ungh, seurakunnan kursseilla arvatenkin kaikki käydään pyhän hengen ja ristuksen kautta.

Vierailija
10/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voi olla oikeastikin tosi vaativia, eikä niiden kanssa tule kuin paha mieli. Milloin on liian laiha, liiah lihava, liian nuori, liian vanha, liian köyhä, liian rikas, liian pihi ja aivan mitä vaan keksiä pystyy. Etenkin nykyään deittailu on niin raakaa peliä että sieltä kaivetaan aina joku vika esille minkä takia ei homma muka toimisi. Epäilen, että sitoutumiskammoa potee todellisuudessa aika isokin joukko joka peitetään noiden vaatimusten taakse.

Vierailija
11/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi plääh, 95% suomalaisista on juuri tuollaisia. Eli oikeasti se ainoa ongelma vissiin on että ette ole kohdanneet ketään joka olisi kiinnostanut tosissaan, sellaista just täydellisen sopivaa, vain haaveilette sellaisesta vielä. Ei jeesus miten mitättömästä asiasta voi kehittää päässään epävarmuuksia ja ongelmia. Suurinosa suomalaisista on just tollasia!

Oikeasti epänormaali on vaikka uskonnoton uskonnontutkija, sairaudentuntoinen skitsofreenikko, huippumenestyjä teiniäiti, epämaterialisti ekonomi.... Heidän ovat jo sen verta epänormaaleja että on vaikea löytää sopivaa kumppania piireistään.

Hiljainen harmaahiirulainen, joka tykkää lukea kyllä löytää jonkun jos jotain tarvitsee.

Vierailija
12/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi plääh, 95% suomalaisista on juuri tuollaisia. Eli oikeasti se ainoa ongelma vissiin on että ette ole kohdanneet ketään joka olisi kiinnostanut tosissaan, sellaista just täydellisen sopivaa, vain haaveilette sellaisesta vielä. Ei jeesus miten mitättömästä asiasta voi kehittää päässään epävarmuuksia ja ongelmia. Suurinosa suomalaisista on just tollasia!

Oikeasti epänormaali on vaikka uskonnoton uskonnontutkija, sairaudentuntoinen skitsofreenikko, huippumenestyjä teiniäiti, epämaterialisti ekonomi.... Heidän ovat jo sen verta epänormaaleja että on vaikea löytää sopivaa kumppania piireistään.

Hiljainen harmaahiirulainen, joka tykkää lukea kyllä löytää jonkun jos jotain tarvitsee.

Asuuko todella 95% suomalaisista keski-ikäisenä pienessä vuokrayksiössä? Ja onko tosiaan 95% suomalaisista täysin kaverittomia? Jopas jotakin.

Vierailija
13/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko todella 95% suomalaisista keski-ikäisenä pienessä vuokrayksiössä? Ja onko tosiaan 95% suomalaisista täysin kaverittomia? Jopas jotakin.

En toki ole sinkku itse ja rehellisesti siitä monesti olen vähän kateellinen teille, siksi saatan kommentoidakin pieni katkera vivahde kielellä.

Tyhmää kai lapsettoman sinkun olisi asua leveämmin jos yksiö ei ahdista? Vai vuokralla asuminenko on ongelma? Sehän on vain hyvä, viisasta säilyttää vapaus vaihtaa maisemaa sanon minä. Sitä paitsi sinkku saattaa hyvin äkkiä ollakin tilanteessa, jossa asunto pitää vaihtaa yhteiseen. Jos se mahdollinen toinen osapuoli haluaa asua omistusasunnossa niin lainaton maksaa vain osansa juoksevista kuluista. Ei tuosta helposti saa ongelmaa tehtyä.

Ja somen myötä yhä useampi on yksinäinen eikä heillä ole oikeita ystäviä. Minulla on vain yksi/mieheni ja no ehkä oma äiti .. toki sellaisia ystäviä on joita tapaan sitten ehkä kerran 5-10 vuodessa, se on sentään kaunista että oikea ystävyys säilyy.

Keski-ikäinen ei joudu enää etsimään miestä yhtä toivottomien ja keskenkasvuisten joukosta. Tilanteesi on näin minun näkökulmastani kadehdittavan hyvä. Yksinäisyys on raskasta ja sillälailla ymmärrän miksi suhteesta haaveilee. Ei tuo ollenkaan toivottomalta kuulosta.

Vierailija
14/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rajoittaa tuollainen epänormaalin ja kelpaamattomuuden tunne. Vaikka tiedostan, että työpaikalla on sellaista jännitettä erään työkaverin kanssa ja homma edistyisi kun vaan johonkin firman bileisiin vääntäytyisin tämän kanssa samaan aikaan - valitsen herkästi kuitenkin poisjäämisen, koska näen sen valmiiksi mielessäni jo pieleen menneenä yrityksenä. Kun pitkällä kiikarilla ei vaan itsellä tunnu kuitenkaan olevan juuri mitään tarjottavaa ja olisin kuitenkin todennäköisesti passiivinen ja tylsä tohveli johon kumppani kyllästyisi alta aikayksikön.

Vierailija
15/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mollatko itseänne! Antakaa mahdollisuus tulevalle kumppanille tehdä omat johtopäätökset teistä. Jos et uskallaudu hyppäämään parisuhteeseen koskaan saatatte menettää sen kumppanin joka pitää sinua täydelliaenä juuri tuollaisena kuin olet.

Myös kannattaa hypätä mukavuusalueelta pois ja lähestyä niitä teidän ihastuksen kohteita. Ette voi menettää mitään sillä että yritätte, mutta varmasti menetätte kaiken jos ette uskalla hypätä tuntemattomaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä