Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin renttuun ja aion jättää mieheni.

Vierailija
21.07.2006 |

Tilanne siis tämä. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa naimisissa jo kuusi vuotta. Kaiken pitäisi olla hyvin, mies on DI ja tienaa hyvin. On oma, velaton omakotitalo ja kaksi ihanaa lasta.

Olen kuitenkin tavannut pari kuukautta sitten miehen, joka on nykyisen täydellinen vastakohta. Tekee pätkähommia, ottaa välillä viinaksia eikä ole kovinkaan varakas. Hän on kuitenkin mies isolla M:llä, toista kuin nykyinen hiirulainen.

En voi tunteilleni mitään, siispä otan eron nykyisestä miehestäni, pakkaan tavarani ja muutan lasteni kanssa tämän " renttumiehen" luo.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä totuus että olet todella sinisilmänen ja vielä petyt päätöstäs,mutta kokeile - sä sitä elämääs elät!

Vierailija
2/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen renttu on mun aviomieheni, että viimein pääsen siitä eroon!!!! ja oikeestaan voit lähettää sen rikkaan hiirulaisen paluupostissa tänne meille varsinkin jos on lapsia rakastava ja kotonaviihtyvää tyyppiä... tästä rentusta ei ollut loppujenlopuksi kuin vaivaa, elättää se pitää ja pillua antaa, ja joo miehekäs on, mutta sekin alkaa pidemmän päälle vaan vituttaa --> mä käsitän miehekkyyden nykyisin vähän toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska nainen.. no, siperia opettaa.

Vierailija
4/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siihen oikeus, sä olet nainen isolla ännällä.

Vierailija
5/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen renttuun rakastunut, mutta onneksi olen yh ja ei tartte tehdä noin repäiseviä ratkaisuja. Saan rauhassa rakastaa. Sekä asua omassa kodissani.

Onnea teille! Rentut on ihania! Oma tosin ei niin supermiehekäs, myös feminiininen puoli hänessä.

Vierailija
6/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarteistani en luovu koskaan :)

ap

Vierailija
7/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki tulee vastaan sen rentunkin kanssa, se äijämäisyys alkaa jossain vaiheessa ottaa aivoon ainakin yhtä paljon kuin nykyisen nynnymäisyys.

" Been there, done it"

Vierailija
8/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tämä uusin on enempi sitten sinun omaa tasoasi. Joten anna entisen mennä, ei se sua kauaa sure. Et ole suremisen arvoinen.

Mulle EI IKINÄ kelpasi joku luuseri, ne jutut on yleensä lyhyitä ja tuskaa täynnä. Renttu se on ja sellanen mies joka ei kykene elättään perhettään ei ole mikään mies!

Vierailija
9/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä miehellä pitää olla rahaa.

Vierailija
10/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pystyn kyllä halutessani elättämään myös uuden mieheni. Tosin en usko siihen olevan tarvetta, kun on pärjännyt omillaan tähänkin asti.

ap

Vierailija
11/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan, ei käy kateeksi.

Vierailija
12/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonlopuksi ja naikaa sen renttus kanssa koko viikonloppu aamusta iltaan, niin se menee ohi. Kiimaa se vaan on. Ei kukaan oikeesti rakasta renttuja se on vaan seksuaalista viehätystä joka menee ohi.

Vierailija
13/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei tulisi tätä minun perhettäni heilauttamaan niin, että jättäisin tämän ydinperheen. Lapsillani on upea isä ja heidän takiaan olen hylännyt ajatukset vaihtamisesta " elämäni mieheen" . Ja mitä kauemmin olen asiaa jälkikäteen miettinyt, sitä varmempi olen, että päätökseni oli oikea. Vaikka toinen mies oli kuinka ihana ja upea niin hänessäkin oli niitä ärsyttäviä puolia, jotka jossain vaiheessa olisivat saaneet minut kuitenkin kaipaamaan entistä puolisoani.

Vierailija
14/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikaa, himoa se on. Ei rakkautta.

Vierailija
15/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo eräs nai mut puhki tossa jokunen tunti sitten ja kaipaan lisää. Myös hänen läheisyyttään. Ei pelkkää seksiä. :D

Vierailija
16/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaa kertoo miehellesi, hän ei ansaitse tulla petetyksi. Anna hänen valita haluaako hän enää tollasta jokapojanpanopuuta.

Vierailija
17/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunanpesijän matkaan aiot lähteä?

Vierailija
18/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muista syistä..?

Vierailija
19/19 |