Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketuttaa kaveri..

Vierailija
14.07.2006 |

Mun lapsella on ollut motorisia ongelmia, joista olen puhunut ystävälleni. Nyt muksu lähti konttaamaan 1-vuotissynttäreiden kynnyksellä, yippee!!! Kun hehkutin iloani ystävälleni, vastaus oli, voi voi, mun tyttäreni ryömi ennen 3kk-päiväänsä... Just senhän mä halusinkin kuulla.. :( Joo ja tämä sama tytär puhui puolivuotiaana useita sanoja, kuulemma. Miten suhtautuisitte tälläiseen ystävään? Ja voiko alle 3 kk vanha edes ryömiä???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun on erityislapsi. Tottakai sitä on ollut iloinen kaikista uusista oppimisista, mitä hänelle on tapahtunut. Esim. Liikutuin kyyneliin, kun minulle töihin soitettiin, että tyttö oli kävellyt ensimmäisen kerran viisi askelta ilman tukea. Hän oli silloin 2v3kk.

Eli minä en pitäisi tuota kaveria ystävänäni. Minusta hän oli moukka.

Vierailija
2/3 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että " ystäväsi" on ääliö. Tai sitten hän ei yhtään mieti mitä suustaan päästää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useampiakin tuollaisia kavereita. aina ottaessaan yhteyttä, he listaavat kaikki lapsensa taidot ja koska ne on opittu. meillä on kaksi ns. normaalivauhdissa kehittynyttä lasta (kumpikaan ei ole ryöminyt 3 kk: iässä...) ja silti mua ärsyttää nuo taitovertailut. vielä enemmän sen täytyy ärsyttää, jos omalla lapsella jollain alueella on viivettä. täytyy ajatella niin, että kaverillasikin on aika huono itsetunto, kun haluaa lapsensa kautta päteä :)!! tsemppiä teille liikkumisharjoituksiin. mun siskontyttö muuten aloitti konttaamisen vasta opittuaan kävelemään lähemmäs vuoden vanhana...ja nyt on lahjaks jumpparityttö ja tanssija ;)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan