G: rikoshistoriasi ja ammattisi?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että ammatti voisi kiinnostaa.
Minä aloitan: näpistys, ja julkisen omaisuuden tärveltäminen (spray-maalaaminen). En jäänyt kiinni, mutta rikoksia kuitenkin. Ammatti psykologi.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 00:03"]
Kavallus, aseellinen ryöstö, alaikäiseen sekaantuminen, raiskaus, sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittäminen, velallisen epärehellisyys, törkeä pahoinpitely, törkeä huumausainerikos, luottamusaseman väärinkäyttö, liikenneturvallisuuden vaarantaminen, kaksinnaiminen, yksityiselämään loukkaavan tiedon levittäminen.
Olen ala-asteen rehtori ja kunnanvaltuutettu, viikonloppuisin vedän pyhäkoulua.
[/quote]
Oikeasti lapsiisekaantujat eivät saa työskennellä lasten parissa.
Törkeä huumausainerikos löytyy, olen media-alalla toimistotöissä.
Lisäksi mm. teininä tein muutaman näpistyksen, olen ajanut ylinopeutta ja mennyt punaisia päin. Mutta enpä tiedä tarkoitettiinko tässä tuollaisia.
Työsyrjintä. Henkilöstöjohtaja olen.
Törkeä liikenteen vaarantaminen, myyntiedustaja.
Ei ole rikosrekisteriä ja siitä olen ikionnellinen. Huumesakot sain nuorena ja tyhmänä. T: sairaanhoitaja
Törkeä rattijuoppous, salakuljetus, aselain rikkominen. En ole jäänyt kiinni ja nyt rikokset ovat jo vanhentuneet. Olen media-alalla.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 00:03"]
Kavallus, aseellinen ryöstö, alaikäiseen sekaantuminen, raiskaus, sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittäminen, velallisen epärehellisyys, törkeä pahoinpitely, törkeä huumausainerikos, luottamusaseman väärinkäyttö, liikenneturvallisuuden vaarantaminen, kaksinnaiminen, yksityiselämään loukkaavan tiedon levittäminen.
Olen ala-asteen rehtori ja kunnanvaltuutettu, viikonloppuisin vedän pyhäkoulua.
[/quote]Kunnanvaltuutettu ei ole ammatti!!!
Melkein kaikki rikkoo netissä lakia. Esim Youtube-videoista iso osa on luvatta netissä ja kun niitä katsoo, ne latautuu koneen muistiin. Se on rikollista. Moni myös julkaisee nettisivullaan kuvia ilman julkaisuoikeutta tekijältä. Sekin on laitonta. Digimaailma on tehnyt meistä rosvoporukan!
Ainoa rikos josta olen saanut itse ragaistuksen on luvatta kalastus. Lupa oli, mutta kieltoaluetta ei ollut merkattu mihinkään. Tuli ihan päiväsakkoa - eikä edes saatu mitään:)
Pössyttely ja hallussapito (huumausainerikos, sain sakot)
Papereitten väärentäminen (en jäänyt kiinni)
AD
Huumausainerikos, toimittaja. Sakot tuli. Kadun, mutta vetoan hulluun nuoruuteeni.
Miehellä parkkisakkoja ja ylinopeuksia, itsellä ei ole mitään eikä tulekaan.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:55"]
ei ole rekkaria kun ei ole jäännyt kiinni B-)
[/quote]
Vastenmielinen tunari.
Ei mitään rikoksia taustalla, kyllä muokin hävettäis, jos olisin nuorena ollut tyhmä ja toilaillut. Ammatiltani olen kokki, kohta myös sairaanhoitaja.