G: Rikoshistoriasi OV
Noniin mammat avautukaapas. Millainen rikoshistoria teillä on? Minulla on tuomio huumausaineiden hallussapidosta. Naapuri käräytti, kun yömyöhäisellä pössyttelin parvekkeella. Minulla on kolme lasta. Ei muuta kuin 10 päiväsakkoa, minun tuloillani ~800€.
Kommentit (33)
Ei mitään, en ole ikinä saanut edes parkki- enkä ylinopeussakkoja. Kirjastosta olen saanut kyllä myöhästymissakkoja, lasketaanko se? :)
Pahoinpitely vuodelta 1998 ja törkeä pahoinpitely vuodelta 1999. Lisäksi olen varastellut vähän joka paikasta (jäämättä kiinni). Nykyinen mieheni ei tiedä nuoruuden törttöilyistä mitään ja lapset eivät uskoisi äidikseen. Yöelämässä tullut tosin välillä kissatappeluita lähivuosinakin.
Kolmet parkkisakot (yksi peruttiin kyllä myöhemmin, kun valitin) ja yksi kirjallinen huomautus ylinopeudesta. Olen kerran ajanut humalassa ja pilveäkin polttanut joitakin kertoja mutta en ole jäänyt kiinni.
Yksi nuorena henkilönä tehty pahoinpitely ja yksi lievä ampuma-aserikos.
Ihmiset hyvät. Mikä saa teidät luulemaan, että jostain parkkisakoista tulisi rikosrekisteri?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:21"]
Kuolemantuottamus (liikenneonnettomuus). Tämä vaivaa minua lopun ikäni.
[/quote]mitä kävi??
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:57"]
Ihmiset hyvät. Mikä saa teidät luulemaan, että jostain parkkisakoista tulisi rikosrekisteri?
[/quote]
Tuskin mikään, mutta kun ei ole muuta sanottavaa tähän ketjuun. Lisää noita "kunnon" pahiksia niin täähän ois kuin joku Alibin keskustelupalsta :D
-80 luvulla 14-kesäisenä join paikkakuntamme nuorten suosimalla tanssipaikalla vessassa kaverin kaljanjämiä suoraan pullon suusta. Järkkäri tuli, näki ja vei poliisille (ulos pihamaalle). Poliisit veivät asemalle, ottivat henkilötiedot, nuhtelivat, antoivat 80mk sakon ja toivat takaisin tanssipaikalle.
En kaiketi kovin kova rikollinen ole..=)
Jännä muuten nykyaikaan verrattuna, että silloin ei otettu edes vanhempien tietoja ylös, saatikka ilmoitettu lastensuojeluun..minulle onneksi =)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:18"]
Törkeä pahoinpitely v.2000
Rattijuopumus v.2000
Nykyään olen kolmen lapsen nuhteeton äiti!
[/quote]
Vai että nuhteeton. Kyllähän se, että olet kerran törkeästi hakannut jonkun ehkäpä astaloita apunasi käyttäen, kertoo että asenteessasi ja itsehillinnässäsi on perustavanlaatuista vikaa! Eikä se vika sieltä päästä mihinkään ole kadonnut. Tilaisuus voi taas joskus tehdä varkaan....
Näpistely, murtautuminen, rattijuoppoilu, huumausaineen hallussapito ja käyttö, ylinopeus. Noista en tosin kiinni ole jäänyt. Pahoinpitelystä tuli käräjäoikeuden määräämä sakko muutama vuosi sitten.
Näpistys, onneksi sekin on jo vanhentunut enkä ole toistanut rikettä. Helle sekoitti pään ja päätin kokeilla hetken mielijohteesta :(
Pahoinpitely vuodelta 1993, harrastin karatea ja potkunyrkkeilyä tuolloin(ruskea vyö karatessa) ja sain potkaistua päälleni hyökännyttä kiertopotkulla päähän. Sain itse tuomion.