Mikä siinä on, että vielä nykypäivänäkin miehiä kiinnostaa naisen tissit? Mikä niissä niin kiinnostaa?
Monet naiset ovat tehneet sukupolvien ajan kovaa työtä ja valistaneet ihmisiä, että naisen rinnat ovat vauvan ruokintaa varten, eivät miestä varten ja naisen rintoja ei saa seksualisoida. Mutta yhä vain edelleen vielä nykyäänkin monet miehet ovat aivan lääpällään "hyviin tisseihin" ja "tissit on kivoi" -ynnä muuta paskaa saa kuulla miesten suusta. Mikä ihme niissä naisen rinnoissa miehiä niin kiinnostaa ja miksei viisastumista tapahdu ainakaan miehissä ollenkaan sukupolvien mittaan? Kun jokainen miessukupolvi näyttää tässä asiassa olevan yhtä tyhmä kuin edeltävänsä.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ensin halutaan kaikin keinoin kieltää kaikki luonnolliset vietit ja sukupuolten väliset erot, ja sitten ihmetellään heikkoa syntyvyyttä...
Ihmisiä ei tarvita yhtään lisää.
Disulit kirjoitti:
Ömm no esim mulle seksin nautinnosta puolet tekee rintojen koskettelu, joten en nyt ihmettele jos niissä muutki jotai eroottista näkee.
Ja btw imetän myös
Silloin saat myös nautintoa, kun vauva niitä imee. Olet pedofiili.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kummallista tuossa muka on, että miehiä kiinnostaa edelleen naistsen rinnat.
Rinnat on luonto luonut naisille siksi, että hän ensijaisesti ruokkii niillä jälkeläisensä.
Aivan samoin kuin useimmat eläimet.
Äidin maito on jälkeläisen ensimmäinen ravinto.
Miehet haluavat jälkeläisiä, he haluavat siementää naisen joka synnyttää heille heille jälkeläiset jotka sukua jatkavat.
Miehet imevät myös äitien rintoja, saavat siitä voimaa ja ravintoa elämäänsä.
Se on kaiken alku kaikille ihmisille eläimille.
Rinnat ovat alkukantainen heräte miehille ravinnosta ja elämän jatkumisesta.
Siksi miehet edelleen kiihoittuvat naisten rinnoista ja hamuavat niitä, hyväilevät niitä ja haluvat suudella ja imeä niitä.
Äiti Luonto on näin sen säätänyt, ei siihe mitään muuta selitystä ole olemassa.
Naisten rinnat herättävät miesten seksuaalisen halun, sen halun jonka tarkoitus on lisääntyä ja täyttää maa.
EI pelkät naisten kasvot tuohon haluun riitä, Ja ainoa mikä jokaisella naisella näkyy ulospäin kasvojen ja hiusten lisäksi ovat rinnat, kaikki muu jää pimentoon.
Jokainen mies katsoo aina naisen rintoja aina ja kaikkialla, olipa nainen minkä näköinen tahansa.
Mutta rinnat ja seksuaalisuus eivät tietenkään koskaan ole sama kuin todellinen rakkaus.
Miksi ihmisnaarailla pysyy yleensä rinnat imetyskuntoisen näköisenä silloinkin kun ei imetä? Tai vaikka ei koskaan saisi lapsia?
Niinpä. Eihän naisen rinnoille ole enää alkuperäistä käyttötarkoitusta, kun mahdolliset lapsoset on ruokittu. Ja verottaa ne raskausaikojen muutokset rinnoissa rakennetta ja vaihtarit vie loput jos ei älyä hakea estrogeenihoitoa. Geeniperimä kyllä taitaa vaikuttaa eniten. Itse en ole isojen tissien perään, päinvastoin🤔
Vähän samalla logiikalla voisi kysyä, että mikä siinä naisen pillussa niin kiinostaa, sehän on vain lasten tekoa varten. Eli, tänä päivänä olisi aika vähällä käytöllä....
Minä olen heteronainen ja minusta tissit on ihania ja kauniita 🙂.
Ne on pehmeät, lämpimät, kauniin muotoiset. Niitä on kiva imeä, pussailla ja hyväillä 🤗
M34
Vierailija kirjoitti:
Ne on pehmeät, lämpimät, kauniin muotoiset. Niitä on kiva imeä, pussailla ja hyväillä 🤗
M34
Tämä oli kiva vastaus!
Onhan naisen rinnoilla nyt käyttöä vanhenpanakin, jos näin karkeasti voi sanoa. Samaten pimpsalla. Ei se seksielämä pääty naisen vaihtareihin, ainakaan meillä. Vanhentua voi myös arvokkaasti. Mikä menee ylös, tulee ennenpitkää takuuvarmasti alas. Niin miehellä kuin naisella😂
Näis jutuis on yleensä joku itsetunto - ongelma. Naiset pohtii rintojensa kokoa tai näköä / kiinteyttä. Miehet kalunsa kokoa ja että onko kyllin kova. Toivon et jokainen hyväksyis ittensä sellaisena kuin on ja huolehtii terveydestään edes kohtalaisesti. Meillä kaikilla on tietty omat mieltymyksemme ja odotuksemme toista sukupuolta kohtaan. Kohtaako ne sitten joskus onkin aivan eri asia. Itse olen 56 ja Naiseni 59. Hänellä kyllä hyvä genetiikka kuin ilmeisesti itsellänikin. Kolmen raskauden jälkeen hänen nänninsä tuijottelee vielä yläviistoon ja tuntuvat hyvinkin täyteläisiltä C80. Itse tykkäisin pienemmistä. Pimpsakarvoja ei ajella ja muutenkin molempien kroppa sutjakka. AITO. Ikäsekseen😂 Seksiä kolmisen kertaa viikossa. Tietty muutakin koskettelua👍Hän ei ole mikään pommikoneen rahastaja enkä minäkään pakkasenraiskaama pulkannaru. Huolehtikaa itsestänne ja huomioikaa toinen. Ei se voi olla niin vaikeaa suukottaa naistaan niskaan tai taputtaa pepulle sopivas paikas. Ja kaikille naisille ikään katsomatta… rasvatkaa niitä rintojanne!!!
Ei minulla lapsia ole, eikä luultavasti edes halua niitä koskaan.