Mikä siinä on, että vielä nykypäivänäkin miehiä kiinnostaa naisen tissit? Mikä niissä niin kiinnostaa?
Monet naiset ovat tehneet sukupolvien ajan kovaa työtä ja valistaneet ihmisiä, että naisen rinnat ovat vauvan ruokintaa varten, eivät miestä varten ja naisen rintoja ei saa seksualisoida. Mutta yhä vain edelleen vielä nykyäänkin monet miehet ovat aivan lääpällään "hyviin tisseihin" ja "tissit on kivoi" -ynnä muuta paskaa saa kuulla miesten suusta. Mikä ihme niissä naisen rinnoissa miehiä niin kiinnostaa ja miksei viisastumista tapahdu ainakaan miehissä ollenkaan sukupolvien mittaan? Kun jokainen miessukupolvi näyttää tässä asiassa olevan yhtä tyhmä kuin edeltävänsä.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Oispa mies joka imis mun tissejä illalla ennenku käytäis nukkumaan.
Siitä minäkin haaveilen kaiket illat. Mutta kun ei kiltti nainen ole kelvannut kellekään ☹️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä minäkin haaveilen kaiket illat. Mutta kun ei kiltti nainen ole kelvannut kellekään ☹️
Minä voin tulla. Tissin imeminen on kiihoittavinta mitä tiedän. Ei siinä tule mieleen mikään vauvajuttu, korkeintaan sellaisen tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuiset, siis 30+ miehet ajattelee tisseistä?
Mitään asiallista tästä aiheesta ei kannata sanoa, koska aloittajan vihamielinen asenne tuli tekstinsä ilkeistä sanavalinnoista niin selvästi ilmi.
En tiedä kiinnostaa ja kiihottaa.
Haittaakse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me kiltit neitsyet kelvata 😔 kaikki muu kelpaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kivat cannut, naista on kiva katsella ..
Zinc
Zinc, sinä kun olet täysin kokematon naisten kanssa (ei, lehtikuvia Päivi R ja Laura H tarjouskeittiöpaperirullan vieressä ei lasketa) voisit pitää yksinäisen nuhjusedän kommenttisi omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
tissit on kivoi. -:)
t: mies
Mutta mikä niissä on kivaa? Roikkuvia löllyköitä. Visuaalisesti ei kovin erikoisia. Ei herätä mitään mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kivat cannut, naista on kiva katsella ..
Zinc
Zinc, sinä kun olet täysin kokematon naisten kanssa (ei, lehtikuvia Päivi R ja Laura H tarjouskeittiöpaperirullan vieressä ei lasketa) voisit pitää yksinäisen nuhjusedän kommenttisi omana tietonasi.
Äläs nyt, Zinc on tunnettu mies-nainen, siltä saattaa kaapista löytyä yhdet sun toiset tekorinnat 😂
Mikä siinä on, että hyvin muodostuneet ruumiinosat koetaan eroottisesti ja esteettisesti. Jos tarvii kysyä niin ei ansaitse vastausta.
Monien tissiflashmobbiin osallistujien tissit taas eivät kyllä olleet eroottisesti kovinkaan noteerattavia, enkä mielelläni sellaisia katselisikaan.
Ei haittaa millä aakkosilla rintojanne kuvaatte, jos diggaan henkilöstä, diggaan myös rinnoista. Ja aina olen rinnoista digannut!
Eikä lähdetä väittelemään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kiinnostaa ja kiihottaa.
Haittaakse?
Mikä siinä kiinnostaa. Mua vain ällöttää ne. T. Nainen 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuiset, siis 30+ miehet ajattelee tisseistä?
Mitään asiallista tästä aiheesta ei kannata sanoa, koska aloittajan vihamielinen asenne tuli tekstinsä ilkeistä sanavalinnoista niin selvästi ilmi.
No kerro nyt kuitenkin.
Näin se on luontoäiti suunnitellu, että naisen ulokkeet kiinnostavat eli perse ja tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitää varmaan hommata silarit =D. Siinä on vaan iso riski, että menee tisseistä tunto..
Ehkä oottelen vielä vähän.
Tissit on parasta. Siis parasta. Tissit ovat parasta koska ne ovat parasta. Kun näet tissit, arvaa mitä näet? No parasta tietenkin. Jos olisin nainen niin... eipä siitä sen enempää :)
Kiinnostaako ne sitten kun ne roikkuu?
Meidän "kulmilla" asusteli aikoinaan komea nirso nuorukainen, jolla oli pitkä vaatimustalista siitä, minkälainen tyttöystävän kuuluu olla. Lista oli tyyliin tätä luokkaa että: "hoikka, kaunis, vaalea, pitkähiuksinen ja vähintään sen ja sen kokoiset rinnat, ja sellaiset ja tollaiset vaatteet". Selväksi tuli, että pitää olla isotisu blondi. Kuvankauniit hoikat pikkutissiset naiset eivät käyneet, eivätkä tummatkaan isohinkkiset. Moni nainen pahoitti mielensä silloin.
Noh...Hoikka, kaunis, isotissinen blondi sitten herralle löytyi. Hän ei kuitenkaan osannut elää sellaisen kanssa, kun herra oli sitten tästä ihanuudesta sairaanloisen mustasukkainen. Tuli lopulta avioero, lähestymiskielto, ja ex-vaimonsa reppana piilottelee vieläkin jossakin "maan alla", kun pelkää elämänsä loppuun asti tätä miestä.
Kylläpä siinä oli taas naisella hyötyä isoista rinnoista ja ulkonäöstä. Vähän niinkuin "all for nothing"Eipä käy kateeksi. Tämän muistan aina, kun naisten rintojen aletaan puhumaan, ja pidän aiheeta täysin yhdentekevänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitää varmaan hommata silarit =D. Siinä on vaan iso riski, että menee tisseistä tunto..
Ehkä oottelen vielä vähän.
Ei ne mitään auta :/
Seurustelen naisen kanssa jolla on Gwyneth Palrown vartalo, mutta riipparit. Pitäisikö mun jättää se sika? Onko mulla miehenä oikeus hyviin tisseihin?