Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että vielä nykypäivänäkin miehiä kiinnostaa naisen tissit? Mikä niissä niin kiinnostaa?

Vierailija
30.09.2020 |

Monet naiset ovat tehneet sukupolvien ajan kovaa työtä ja valistaneet ihmisiä, että naisen rinnat ovat vauvan ruokintaa varten, eivät miestä varten ja naisen rintoja ei saa seksualisoida. Mutta yhä vain edelleen vielä nykyäänkin monet miehet ovat aivan lääpällään "hyviin tisseihin" ja "tissit on kivoi" -ynnä muuta paskaa saa kuulla miesten suusta. Mikä ihme niissä naisen rinnoissa miehiä niin kiinnostaa ja miksei viisastumista tapahdu ainakaan miehissä ollenkaan sukupolvien mittaan? Kun jokainen miessukupolvi näyttää tässä asiassa olevan yhtä tyhmä kuin edeltävänsä.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Ehkä monet on vieroitettu rinnasta liian aikaisin, ja siitä on jäänyt kaipuu ja ikävä.

Vierailija
42/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun mies ei saa olla mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihanat tissit, tiedän että muut katselevat niitä kateuksissaan. Nännitkin näkyy läpi kun pidän kireitä paitoja, kaikki kuolaa kun katsoo isoja tissejäni ja nännejäni. Mutta penikseni on kyllä aika pieni.

Vierailija
44/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on kauniit, ja niitä on mukava litistellä.

Vierailija
45/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että vielä nykypäivänäkin suurin osa naisista pitää kun heidän nännejään hyväilee suutelemalla ja nuolemalla? Selvää esineellistämistä ja lapsia vartenhan ne on eikä mitään naisten nautintoa.

En todellakaan pidä, se vaan sattuu.

No jos sua sattuu se kun mies vähän illalla pussailee sun nännejä, kuinkas sitten kestät sen kun vauva imee maitoa hartaasti yötä päivää? Ja ne nännit on kipeät silloin kun on tissit täynnä maitoa ja ne myös helposti kuivuvat jatkuvasta käytöstä. 

Sinä aikana toki on miehen kunnioitettava sitä, ettei nainen välttämättä halua miehen nännejään koskevan kun ne on ihan vereslihalla jo muutenkin. Tämän nyt ei luulis olevan kovin kummoinen ongelma nykyaikana kuitenkaan, kun ei nainen ole jatkuvasti imettäjä.

Vierailija
46/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun tissit on miehiä kiinnostaneet 20.000 vuotta, niin sinulle ei mene jakeluun että miksi ei parin vuoden "valituksella" asia ole muuttunut mihinkään....   luulen että saat jatkaa ihmettelyäsi vielä pitkään.  Toki, jos olet niitä katkeroituneita telaketjufeministejä jotka haluaa itseään paljastella milloin minkin asian "nimissä", niin senkun paljastelut, ne eivät ketään kyllä kiinnosta, vaan vastenmielistä seurattavaa meidän miestenkin mielestä. 

Osta sensijaan kantaa ottava maski, Maskiset.Fi kaupassa sinullekin omasi!

Vierailija
47/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mies joka imis mun tissejä illalla ennenku käytäis nukkumaan.

Vierailija
48/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talkkari?

Vierailija
49/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin halutaan kaikin keinoin kieltää kaikki luonnolliset vietit ja sukupuolten väliset erot, ja sitten ihmetellään heikkoa syntyvyyttä...

Vierailija
50/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömm no esim mulle seksin nautinnosta puolet tekee rintojen koskettelu, joten en nyt ihmettele jos niissä muutki jotai eroottista näkee.

Ja btw imetän myös

Vierailija
51/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyljemies saalistaa! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkari?

?

Vierailija
52/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö nykypäivänä naiset pahoittaa mielen miesten fantasioista?

Vierailija
53/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mahda sille mitään, että tissit kiinnostaa.

Siis naisten.

Vierailija
54/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laudoilla hirveä tarve aina lytätä täällä isorintaiset ja laittaa vihakommentteja täällä esittäen miehiä.

Vierailija
55/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miessukupolvi toisensa jälkeen osoittaa pysyvyyttä jonkin ominaisuuden suhteen, se ei liity älykkyyteen. Seeprallakin on raitansa sukupolvesta toiseen, eivätkä ne raidat siltä päivittelemällä katoa.

Vierailija
56/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä olisikin niin paljon parempaa ja helpompaa jos kaikki olisimme täysin seksittömiä ja haluttomia harmaita möhkäleitä.

No tämä on totta. Mutta kun valitettavasti me ei olla sellaisia. Seksuaalisuus on osa ihmisyyttä. Sitä vastaan taistelemisen sijasta meidän kaikkien tulisi johtaa sitä terveellisempään suuntaan, nykyajan pinnallisuuden poistamiseksi. Tuoda siihen henkisempää puolta mukaan. Ihmisen ei tarvitse näyttää täydelliseltä ollakseen seksuaalinen. 

Valtamediankin soisi tuoda esille seksuaalisuutta muuhunkin kuin nuoruuteen, feikkiyteen ja kaikenlaiseen  moraalittomuuteen liittyen. Tämä nykyaika saa seksuaalisuuden näyttäytymään vain vastenmielisenä. Ilmankos moni nuori ei halua aloittaa seksielämää ollenkaan.

Vierailija
57/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä olisikin niin paljon parempaa ja helpompaa jos kaikki olisimme täysin seksittömiä ja haluttomia harmaita möhkäleitä.

No tämä on totta. Mutta kun valitettavasti me ei olla sellaisia. Seksuaalisuus on osa ihmisyyttä. Sitä vastaan taistelemisen sijasta meidän kaikkien tulisi johtaa sitä terveellisempään suuntaan, nykyajan pinnallisuuden poistamiseksi. Tuoda siihen henkisempää puolta mukaan. Ihmisen ei tarvitse näyttää täydelliseltä ollakseen seksuaalinen. 

Valtamediankin soisi tuoda esille seksuaalisuutta muuhunkin kuin nuoruuteen, feikkiyteen ja kaikenlaiseen  moraalittomuuteen liittyen. Tämä nykyaika saa seksuaalisuuden näyttäytymään vain vastenmielisenä. Ilmankos moni nuori ei halua aloittaa seksielämää ollenkaan.

Tuntu ihanku olisit puhunut minusta😅

Ohis

Vierailija
58/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laudoilla hirveä tarve aina lytätä täällä isorintaiset ja laittaa vihakommentteja täällä esittäen miehiä.

Jos tarkoitit kommentoimallesi henkilön olevan lauta nainen (en tarkoita raksa nainen) niin olet väärässä.

Mies minä olen. Kommenttini oli vain kuittaus aloitukselle.

Vierailija
59/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmunit!

Vierailija
60/113 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset, siis 30+ miehet ajattelee tisseistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi