Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä valitsen aina väärät miehet?

Vierailija
30.09.2020 |

Miksi mä en saa koskaan iloisia, rentoja ja rauhallisia miehiä? Miksi miehet muuttuu aina vuosien saatossa ilkeiksi ja äksyileviksi ja kireiksi? Miksi he näyttelevät aluksi kilttiä, rentoa ja rauhallista? Mikä vika minussa on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa. Mitä teen väärin.

Vierailija
2/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä et valitse

Zinc

Ne valitaan sinulle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. <3 Mutta itse valitsen miehenä ne väärät naiset, joille tärkeintä elämässä on some ja muut nykyajan hömpötykset. Ei kyetä vakiintumaan, kevytsuhteillaan vaan sinne tänne jopa useamman kanssa yhtäaikaa.

Missä on tavalliset ja luotettavat naiset, joilla on elämässä muutakin sisältöä kuin some?

Vierailija
4/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole...

Kuulostaa varmaan trollaukselta, mutta tämä on ihan oikea tutkimustulos.

Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.

DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy

"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.

- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.

- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

Mitä tämä kertoo naisista ja heidän parinvalinnastaan?

Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä

https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…

Vierailija
5/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kaikki mieheni ovat aina aluksi näytelleet leppoista, kilttiä yms. Sitten kun ollaan oltu 10v yhdessä tilanne on ian toinen. Ovat ärjyviä, hermostuneita, ilkeitä yms. En ikinä ottaisi sellaista alunperin. ap

Vierailija
6/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä valitsen aina miehiä joita en kuitenkaan saa? Joko ovat naimisissa, asuvat liian kaukana tai eivät edes tykkää musta....

Vierailija
7/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kerrankin rauhallisen miehen, mutta en kyllä uskalla enää kenenkään kanssa vakavissani olla. Takuulla mies muuttuu. ap

Vierailija
8/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmeellistä. Vaikka kuinka paljon nalkuttaisin, niin mies muuttuu vaan hermostuneemmaksi ja ilkeämmäksi. Enkö ole nalkuttanut riittävästi?

Vierailija
9/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytät niitä. Yrität muuttaa niitä ja/tai pyörit jatkuvasti somessa.

Vierailija
10/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihmeellistä. Vaikka kuinka paljon nalkuttaisin, niin mies muuttuu vaan hermostuneemmaksi ja ilkeämmäksi. Enkö ole nalkuttanut riittävästi?

En mä ole koskaan nalkuttanut. ap

Vierailija
11/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä valitsen aina miehiä joita en kuitenkaan saa? Joko ovat naimisissa, asuvat liian kaukana tai eivät edes tykkää musta....

Mulla oli kanssa aiemmin tämä ongelmana. Kunnes tapasin mun nykyisen miehen. Joten toivoa on!

Vierailija
12/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kerrankin rauhallisen miehen, mutta en kyllä uskalla enää kenenkään kanssa vakavissani olla. Takuulla mies muuttuu. ap

mies muuttuu kun joutuu olemaan vuosia kanssasi? mistäköhän se johtuu?

Vierailija
13/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsytät niitä. Yrität muuttaa niitä ja/tai pyörit jatkuvasti somessa.

En mä ole ketään koskaan yrittänyt muuttaa. Ihan ovat saaneet olla vapaasti ja olla sellaisia, kuin ovat olleet. ap

Vierailija
14/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun kaikki mieheni ovat aina aluksi näytelleet leppoista, kilttiä yms. Sitten kun ollaan oltu 10v yhdessä tilanne on ian toinen. Ovat ärjyviä, hermostuneita, ilkeitä yms. En ikinä ottaisi sellaista alunperin. ap

Ja sinussako ei tapahdu mitään tuollaista muutosta, kun kumppani tulee turhankin tutuksi epämiellyttävine tapoineen kaikkineen?

Vierailija
15/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinussako ei tapahdu mitään tuollaista muutosta, kun kumppani tulee turhankin tutuksi epämiellyttävine tapoineen kaikkineen?

Kyllä mä yritän olla kiltti ja sellainen, kun olin jo silloin tavatessamme. En minä näyttele mitään roolia joka sitten vuosien saatossa karisee pois.

Vierailija
16/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka valitsevat väärin (miehet tai naiset). Tutkivat kumppani ehdokkaissa vääriä asioita, usein miten varmasti ulkonäköä kun kyseessä on nettideitti ja sitten todellisessa maailmassa ulkonäköä+huumoria/supliikki/sosiaalinen.

Harva henkilö tajuaa katsoa miten arvot kohtaavat kumppanissa. Helpottaisi hirveesti jos arvot ovat samoja jolloin ei tarvitsisi kiukutella tai näyttää nirppanokkaista olemusta kumppanille. Enkä nyt väitä että arvojen pitäisi olla 100% identtiset koska eihän kukaan halua olla itsensä kopion kanssa parisuhteessa.

Kannattaa etsiä sopivaa kumppaneita palveluista jossa arvot ovat näkyvillä ja miettiä tarkaan mitkä arvot ovat sellaisia jotka aiheuttaisi ongelmia (esim. Sellaisia mistä alkaisit nipottamaan toiselle. Tai sellaisia jotka ajavat sinut raivon partaalle jos toinen nipottaa niistä sinulle.

Vierailija
17/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä et valitse

Zinc

Ne valitaan sinulle 

Juuri näin. Karma.

Vierailija
18/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä et valitse

Zinc

Ne valitaan sinulle 

Valitsitko sinä sen miehen, joka jätti sinut vai valittiiko hänet sinulle?

Vierailija
19/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'

Lisää tuohon pihtaaminen. Sitten voi ihmetellä miksi se mies on niin ärtynyt?

Vierailija
20/20 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Lisää tuohon pihtaaminen. Sitten voi ihmetellä miksi se mies on niin ärtynyt?

En ole koskaan pihdannut. Miehet ovat kyllä pihdanneet. ap