Onko joku ottanut markkinointikiellon?
Siis soittanut tuohon Robinson-palveluun (https://www.asml.fi/kieltopalvelut/). Mitä tietoja siellä kysytään? Onko toiminut vai tuleeko soittoja kuitenkin? Meille tulee soittaja joka päivä ja useamman kerran päivässä.
Kommentit (13)
Tulee soittoja. Eka kerran tein tuon jo vuosia sitten ja uusin sen aina, kun alkaa enemmän soittoja tulla. Mutta ei se kokonaan niitä poista. Ei siinä tarvi sanoo kuin "kyllä".
Olen ottanut. Alussa heti kiellon tekemisen jälkeen tuli jokunen puhelu, mutta heti kun sanoin että "hei, minulla on suoramarkkinointikielto voimassa!", laittoivat luurin korvaan. Sen jälkeen ollut ihanan hiljaista.
Joten kyllä toimii ja viranomaisetkin tuota suosittelevat.
Olen ottanut muistisairaan äitini puolesta. Soitin siis hänen puhelimestaan, ei tarvinnut muuta kuin sanoa "kyllä". Markkinointisoittoja tuli silti jonkin verran, pahimpia olivat kaikenlaiset katto-, putki- yms. remonttifirmat ja myös huijaussoittoja tuli. (Nyt olen irtisanonut koko liittymän, äiti alkoi luulla puhelinta kaukosäätimeksi ja yritti jatkuvasti soittaa numeroon 123456789.)
ja taas on uusi paikka jolla on puhelinumerosi ;)
Tuolla siis vastaa automaatti. Kuuntele ohjeet, ja vastaa "kyllä" sitten, kun nauhoite sitä pyytää. Sen jälkeen muistaakseni puhelu päättyy automaattisesti (siis nauhoite kertoo tästä kyllä vastauksesi jälkeen).
Hyvä kokemus tästä palvelusta, uusin aina parin vuoden välein. Ei tule markkinointisoittoja . Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? ;)
Kyseessä on erittäin hyvin toimiva palvelu;)
Vai mitä ihmettä oikein yrität selittää;) Jotain salaliittoteoriapaskaa vai mitä? ;)
Toimii hyvin. Kaikki yritykset ei siihen kuulu, mutta käytännössä on loppuneet myyntisoitot.
tosi hyvä palvelu.on kolme vuotta voimassa,sit pitää uusia.kuukauden päästä kun soitat sinne,niin alkaa toimia.ainoat mitkä soittelee silloin tällöin on oma operaattori.heitä ei kuulemma kielto koske,kun olen heidän asiakas.heti kun kuulen vatatessani,mistä puhelu tulee sanon yleensä,et ei kiinnosta kiitos ja kuulemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? ;)
Kyseessä on erittäin hyvin toimiva palvelu;)
Vai mitä ihmettä oikein yrität selittää;) Jotain salaliittoteoriapaskaa vai mitä? ;)
Juu, asml alkaa soittelemaan ja myymään soittokieltoja :'D
Vierailija kirjoitti:
tosi hyvä palvelu.on kolme vuotta voimassa,sit pitää uusia.kuukauden päästä kun soitat sinne,niin alkaa toimia.ainoat mitkä soittelee silloin tällöin on oma operaattori.heitä ei kuulemma kielto koske,kun olen heidän asiakas.heti kun kuulen vatatessani,mistä puhelu tulee sanon yleensä,et ei kiinnosta kiitos ja kuulemiin.
Kielto ei tosiaankaan koske jo olemassa olevia asiakassuhteita, olipa kyse sitten minkä tahansa puljun asiakkuudesta. Se katsotaan normaaliksi asiakassuhteen hoitamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielto ei tosiaankaan koske jo olemassa olevia asiakassuhteita, olipa kyse sitten minkä tahansa puljun asiakkuudesta. Se katsotaan normaaliksi asiakassuhteen hoitamiseksi.
höpöhöpö, luehan ohjeet uusiksi!
Saattaa mennä kuukausikin ennen kuin tarkistavat, joten ei välttis auta.