Milloin alettiin puhumaan "Purjo-Pettereistä" ja yleinen lapsivihamielisyys levisi mainstreamiksi?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Lapset nyt vaan ovat perseestä ja vielä enemmän niiden vanhemmat.
Olitko sinäkin perseestä, kun olit pieni? Tai olisiko ollut ok, jos kaikki aikuiset ympärilläsi olisivat lausuneet sinun olevan perseestä. Katsekin kertoo jo tuhat sanaa, vaikkei edes lausuisi mitään.
Yleensä persut tukee lapsiperheitä, myös kristilliset.
Sitten nämä vasemmalla olevat feministivoittoiset ympäristö ensin ja lapset vasta sitten, he eivät lapsia ymmärrä. Muunsukupuolisuus ja kaikenlainen pervoilu menee lasten edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset nyt vaan ovat perseestä ja vielä enemmän niiden vanhemmat.
Olitko sinäkin perseestä, kun olit pieni? Tai olisiko ollut ok, jos kaikki aikuiset ympärilläsi olisivat lausuneet sinun olevan perseestä. Katsekin kertoo jo tuhat sanaa, vaikkei edes lausuisi mitään.
Tietenkin hän oli ja on edelleen.
Siitä se parannus lähtee, kun huomaa sen itsekin.
Niin minäkin muutin käytöstä ja päätin aloittaa työnteon kaiken ympäristöhössötyksen sijaan.
Töitä, perhe, isänmaa, uskonto. Niistä on kunnon ihmisen arvot luotu
Vierailija kirjoitti:
Oon vela ja joskus 10 vuotta sitten kuuluin moniin Facebookin velaryhmiin. Liityin johonkin amerikkalaiseen velaryhmään ja siellä oli ihan sairaat jutut. Moni muukin suomalainen vela lähti sieltä pois. Luulin kestäväni rankempaakin huumoria, mutta ne jutut ei minusta ollut enää edes huumoria vaan puhdasta vihaa.
Että kyllä meillä on täällä vielä hyvinkin kesyä tämä "lapsiviha" muuhun maailmaan verrattuna. Täällä uskaltaa päästää lapset koulutiellekin ilman saattajaa.
Itse en vihaa lapsia, en vaan halua niitä hankkia kun ei nykyään mikään pakko ole.
Kyllä. nämä ryhmät suunnittelevat iskuja ja väkivaltaisia iskuja lapsia kohti.
Sellaisia ovat amerikkalaiset velaryhmittymät.
Kuuluukin kysymys. miksi näitä ryhmiä ei ole kielletty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vela ja joskus 10 vuotta sitten kuuluin moniin Facebookin velaryhmiin. Liityin johonkin amerikkalaiseen velaryhmään ja siellä oli ihan sairaat jutut. Moni muukin suomalainen vela lähti sieltä pois. Luulin kestäväni rankempaakin huumoria, mutta ne jutut ei minusta ollut enää edes huumoria vaan puhdasta vihaa.
Että kyllä meillä on täällä vielä hyvinkin kesyä tämä "lapsiviha" muuhun maailmaan verrattuna. Täällä uskaltaa päästää lapset koulutiellekin ilman saattajaa.
Itse en vihaa lapsia, en vaan halua niitä hankkia kun ei nykyään mikään pakko ole.Kyllä. nämä ryhmät suunnittelevat iskuja ja väkivaltaisia iskuja lapsia kohti.
Sellaisia ovat amerikkalaiset velaryhmittymät.
Kuuluukin kysymys. miksi näitä ryhmiä ei ole kielletty?
Mitä??? Hyi saasta! En yhtään enää ihmettele, että aika sairasta settiä näkyy välillä, kun ihmiset pyörivät tällaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni ennen kakaroita ei raahattu mukaan joka paikkaan pilaamaan muilta ravintolalounaan tai kahvihetken. Harva kuuntelisi hetkeäkään aikuisten melusaastetta julkisissa paikoissa, mutta sama meteli kakaroilta on omituisesti sallittu. Pitäkää ne mölyapinat kotona kunnes osaavat olla hiljaa ja käyttäytyä. Sitten ainakaan minä en olisi yhtään lapsi/ tai oikeastaan vanhempi-vihamielinen.
Tässä esimerkki vihaisesta lapsettomasta henkilöstä. 😂😂😂 Ja tätä jatkuu hautaan saakka. Kun MINÄ olen ravintolassa koko ravintolan tulee hiljentyä, koska MINÄ OLE MAAILMANNAPA. Ja sitten ihmetellään kun ystävät ghostata...
Tätähän se on. Ja sitten tuossa aiemmin ihmeteltiin, että mistä itsekkyydestä on muka kyse. Touhu on niin minäkeskeistä, ettei edes huomata omaa ajattelutapaa.
Täällä meillä Suomessa ei ole ymmärtääkseni kohteliasta julkisilla paikoilla metelöidä ja riehua. Koskee ihan kaikkia ihmisiä. Siksi melusaaste ärsyttää, koska vanhemmat kokevat että tämä asia ei koske heidän lapsiaan, he saavat riehua joka paikassa ja yrittää saada loputtomasti huomiota myös tuntemattomilta (mutta sitten saattavat itsr ärsyyntyä vaikka humalaisten metelistä). Ei siinä mitään sen enempää minäminää ole. Jos asuisin jossain espanjassa niin olisin hyväksynyt varmaan sen että kaikkialla ihan kaikki huutavat.
Vierailija kirjoitti:
Aika harhaista ajatella, että Suomessa on lapsivihamielisyyttä kun on lapsilisät, äitiyspakkaukset, äitiys- ja isyyslomat, ilmaiset bussimatkat vaunujen kanssa kulkeville.. ja lista vaan jatkuu.
Tukia on. Mutta lapsia vihataan. Ja varsinkin niitä äitejä.
Itse puhuin tuolla tavana teininä/päälle parikymppisenä. Nykyään pidän vähän lapsellisena.
Hyvin kiteytetty lapsivihamielisyyden historiasta. Varmasti ne kaikki alapeukutti jotka eivät tajunneet että ovat feministejä.
Selväähän se on.