Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko entiset kiusatut pahimpia kiusaajia yliopistoissa ja työpaikoilla?

Vierailija
30.09.2020 |

Kostavat kaikille, jotka muistuttavat jotenkin kiusaamisesta, joko olemuksellaan tai olemalla eri mieltä asioista.

Tällaisilta on tosi vaikea puolustautua. Sääliksi heitä kyllä käy, kun eivät ole päässeet kiusaamisesta yli. Mutta miten katkaista ketju, kun entinen kiusattu käy kaikkien silmille?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei muutu. kiusaaja on kiusaaja aikuisenakin.

Vierailija
22/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet "kiltit" vaan laitetaan koulussa BLM-asentoon ja nuolemaan kiusaajan conversejalkinetta. Kaverit kuvaavat kännykällä videon snspchattiin tai tiktokkiin.

Höh! Tuohan on vain sitä parempaa kiusaamista.
Me rakennettiin nää talot, meill on oikeus rikkoo ne!

Joku osa Suomen historiasta on minulta jäänyt nyt  huomaamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiusattu sairauden ja vamman vuoksi niin koulussa, lukiossa, yliopistossa kuin työpaikalla. Itse en ole koskaan kiusannut ketään, sillä olen tiennyt jo pienestä lapsesta, kuinka väärin se on. Onneksi nyt sairaseläkkeellä kukasn ei tule kotiin kiusaamaan. Se on vihdoin loppu.

Vierailija
24/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kiusattu sairauden ja vamman vuoksi niin koulussa, lukiossa, yliopistossa kuin työpaikalla. Itse en ole koskaan kiusannut ketään, sillä olen tiennyt jo pienestä lapsesta, kuinka väärin se on. Onneksi nyt sairaseläkkeellä kukasn ei tule kotiin kiusaamaan. Se on vihdoin loppu.

Ja sä et oo tehny yhtään mitään vai?

Vierailija
25/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Rakentavat identiteettinsä valheellisen ylivertaisen älykkyyden varaan ja vähättelevät muita. Tämä älyn varaan rakennettu minuus on ollut keino selvitä kiusaamisesta ("olen parempi kuin muut lopulta") ja yliopistossa on murskaavaa nähdä että muutkin voi olla älykkäitä

Vierailija
26/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä et oo tehny yhtään mitään vai?

Kyllä. Sairastuin syöpään ja päädyin pyörätuoliin. Loistava syy kiusata.

Vierailija
27/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin alakoulussa sekä yläkoulussa. Ammattikoulussa olin jo aivan arka ja näkymätön, työelämässä myöskin pyrin välttelemään konflikteja viimeiseen asti.

Vierailija
28/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näin ei käy. Pahasti kiusatut yleensä muuttuvat aroiksi ja syrjäänvetäytyviksi, jos jotain, ei kiusaajiksi.

Yhden tällaisen kiusatusta kiusaajaksi tiedän, mutta hänellä oli jo koulussa myös kiusaajankin piirteitä. Häntä kiusattiin, mutta hän itse kiusasi niitä jotka oli häntä itseään heikompia. Koululaisten lisäksi myös eläimiä. Olin heillä kerran kylässä ja tämä tyttö laittoi marsulle pyykkipojat korviin ja nauroi kun se uikuttaen juoksi paniikissa. Kertoi myös vetäneensä hamsterinsa alas vessanpytystä koska kyllästyi sen öiseen juoksupyörässä juoksemiseen ja hajuun. Tästä tuli lukiossa kun vielä häntäkin kovemmat tyypit jotka oli kiusanneet häntä yläasteella, oikein erityisen häijy kiusaaja.

Vierailija
29/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Vaihto urpojen leiriin tapahtuu todennäköisesti jo aikaisessa vaiheessa, jos on tapahtuakseen.

Vierailija
30/30 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajalle ja kiusatulle ei anneta selviytymisvinkkejä. Kukaan ei osaa neuvoa, tuupataan vaan elämässä eteenpäin omin jaloin kulkemaan. Tapahtumien käsittely jää tekemättä vaikka tuollaiset asiat ovat yksi suurimmista möröistä ihmiselämässä. Hautaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi