Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n ultimaattinen OK-talon pohjaratkaisu-ketju

Vierailija
30.09.2020 |

Kertokaa millainen olisi teidän optimaalinen talon pohjaratkaisu? 1 ,1 1/2 vai 2-kerroksinen? Mitkä ovat niitä perinteisiä kliseitä, hienon näköisiä mutta käytännössä huonoja ratkaisuita?
Toista ketjua lukiessa Törmäsin suureen vastustukseen avokeittiöitä vastaan.
Tulisiko huoneita ja säilytystiloja mulla paljon vai mielummin vähän ja avaria tiloja?
Viime aikojen muoti on tainnut olla konpaktit koodit, tyyliin jopa alle 100 neliötä. Itse en ainakaan rakentaisi alle 200:ta neliötä jos siihen alkaisin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkisten taloissa (ulkomailla) en aina ymmärrä kun on 7 makuuhuonetta ja 12 kylpyhuonetta. Miksi pitää kylpyhuoneita olla enemmän kuin mitään muita huoneita yhteensä?

En tiedä tuosta, mutta olisi ihana kun jokaisella perheenjäsenellä olisi omat pesutilat. Toki sitten vielä vieras-wc lisäksi.

Kauhee siivoominen!

Säälittää ihmiset, jotka ajattelevat vain siivoamista. 

Kyllä itsekkin tuota mietin oikeassa arjessa. Oikeasti en esimerkiksi laittaisi monesta pikkuruudusta koostuvaa suihkun lasiseinää tai tummaa parkettia jossa pöly näkyy heti. En tee elämää sillä tavalla tarpeettoman vaikeaksi. Inhoan siivoamista ja siivoan kerran viikossa. Materiaalien on hyvä olla sellaisia ettei näytä samantien sotkuiselta tai puhdistaminen on vaikeaa. Ymmärrän että on ihmisiä jotka nauttii siivoamisesta, mutta itse en todellakaan.

Unelmatalossa ja unelmaelämässä ei tietenkään itse tarvitsisi siivota.

Vierailija
22/24 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan halua ajatella siivoamista, siksi kaiken pitää olla helposti siivottavaa ja käytännöllistä. Teen mieluummin niitä omia juttuja kuin siivoan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänieristys!

Jostain syystä nykytaloista (erityisesti avaimet kätern) jätetään sisäväliseinistä eristeet pois!? Ihan järkyttävää kun joku pieraisee talon toisessa päässä vessassa ääni kuuluu joka puolelle. Kyse on kuitenkin vain parista tonnista rahaa!

Tästä syystä olemme suunnitelleet ja rakentaneet itse talomme, hyvin tehtyjä ja tällaiset mokat minimoitu

Vierailija
24/24 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään alle 12m2 makuuhuonetta ei kannata tehdä, jos uutta taloa rakentaa.

Sänky, työpöytä jne. vie yllättävän paljon tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi