Miten joku ihminen voi olla
Luontoa rakastava joogaaja ja leikkisä mutta hänellä on myös se ilkeä, arvosteleva ja piikittelevä puoli. Minusta todella ristiriitaista mutta voin olla toki väärässäkin. Pohdin tässä vain yhden läheiseni käytöstä.
Hän siis rakastaa samoilla perheensä kanssa metsissä ja hakea ns.voimaa sieltä hänen sanojensa mukaan. Eikä siinä mitään.
Samaan aikaan hän kuitenkin töksäyttelee töykeyksiä sekä melkein pakottaa meidänkin perheen touhuamaan kaikenlaista. Miten voi olla muka rauhaa rakastava sekä piikikäs samaan aikaan? Hänen kanssaan on välillä raskasta viettää aikaa.
En edes tiedä mitä hain tällä kirjoituksella.. nojaa.
Kommentit (11)
Mä en kyllä käsitä tuommoisia piikittelijöitä ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Jaa tuputtajatyyppi.
Ei pidä toisille määritellä mitä niiden kuuluu tehdä.Semmoista joutunut itsekin joskus kuuntelemaan, että "sunkin pitäis ja.....plääplää..."
Kuin raivovegaanit aina tehneet.
Juu sepä se. Todella usein ellei joka kerta kun nähdään niin vähintään jotain pientä pitää päästä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Aina saa olla varuillaan mitä hän seuraavaksi päästää suustaan. Ap
Opetelkaa sanomaan EI. Ette touhua hänen mukaan mitään, hän itse tekee ne tai samanhenkisen ihmisen kanssa. Jos hän on ilkeä niin etäisyyttä vai välit poikki. Ei voi noin antaa yhden pakottaa ja määräillä perhettänne. Jokainen päättää itse mitä tekee. Lapsia pitää suojella tuollaiselta myös, koulussa jo tarpeeksi tekemistä.
Mielestäni teillä on oikeus maata kotona.
Ulkokultaisuus, imago, erityisyydentavoittelu, mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Aina saa olla varuillaan mitä hän seuraavaksi päästää suustaan. Ap
Kaikenlaisia sitä onkin ..
Zinc
Jaa tuputtajatyyppi.
Ei pidä toisille määritellä mitä niiden kuuluu tehdä.
Semmoista joutunut itsekin joskus kuuntelemaan, että "sunkin pitäis ja.....plääplää..."
Kuin raivovegaanit aina tehneet.