Siitä lähtien kun miespuolinen kollegani alkoi työparikseni, hänen vaimon some täyttynyt parisuhdepäivityksistä. Olenko uhka?
Olen kaunis ja lapseton kolmekymppinen nainen. Teen pääsääntöisesti työni työparini kanssa. Hän on mies, jolta löytyy vaimo, mutta ei perhettä. Olemme noin samanikäisiä. Vaimo laittaa nykyään jatkuvasti päivityksiä miehestä ja suhteestaan Instagramiin. Olen tutustunut vaimoon miehen kautta. Mies esitteli minut itse vaimolleen ja tämän jälkeen sain kutsun illalliselle vaimolta. Vaimo on todella ystävällinen. Pelkään että hän kokee minut uhkana.
Kommentit (23)
Meneppäs takaisin töihisi äläkä palstalla notku. Ei ihme jos menee usein ylitöiksi. Mies varmaan haaveilee uudesta työparista kun sinä taidat olla sellainen velttoilija joka keskittyy kaikkeen muuhun paitsi olennaiseen, töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kokisi? Jäi ihan irralliseksi nyt tuo?
Nainen tietää että mies viettää kanssani paljon aikaa (enemmän kuin kotona) ja työt venyy oikeasti ylitöiksi monesti. Monesti vaimo soittaa töihin ja mies vastaa : tässä vielä töissä olen. Ja nainen kysyy yksin vai jonkun kanssa. Ja mies sanoo nimeni...
Monesti tarkoittanee usein?
Anyway aikuiset ihmiset ei oikeasti soittele toisilleen töihin. Se, joka jää ylitöihin, laittaa viestin, että "jään ylitöihin, ei tarvitse odottaa ruoan kanssa, puspus" ja that's it. En tunne KETÄÄN joka soittelisi puolisolleen töihin, ellei ole ihan pakko soittaa tyyliin ensiavusta että voitko hakea kakarat tarhasta, jalkani murtui.
Koska jokainen, joka on itse töissä, tietää miten äärettömän ärsyttävää on kun kotiasiat tunkee työpaikalle.
Eikä kukaan sitäpaitsi soittele nykyään muutenkaan vaan viestittelee.
Ehkä he vaan ovat niin onnellisia siitä parisuhteesta, että sitä tulee jaettua somessakin. Ei ole mikään merkki sinulle. Olet työkaveri ja mies viettää aikaa kanssasi, koska hänet on palkattu tekemään töitä samassa firmassa kuin sinä. Vaimon kanssa on vapaaehtoisesti.