Siitä lähtien kun miespuolinen kollegani alkoi työparikseni, hänen vaimon some täyttynyt parisuhdepäivityksistä. Olenko uhka?
Olen kaunis ja lapseton kolmekymppinen nainen. Teen pääsääntöisesti työni työparini kanssa. Hän on mies, jolta löytyy vaimo, mutta ei perhettä. Olemme noin samanikäisiä. Vaimo laittaa nykyään jatkuvasti päivityksiä miehestä ja suhteestaan Instagramiin. Olen tutustunut vaimoon miehen kautta. Mies esitteli minut itse vaimolleen ja tämän jälkeen sain kutsun illalliselle vaimolta. Vaimo on todella ystävällinen. Pelkään että hän kokee minut uhkana.
Kommentit (23)
Miksi ihmeessä kokisi? Jäi ihan irralliseksi nyt tuo?
Tuskin johtuu sinusta. Olet kuitenkin niin pieni osaa heidän elämäänsä, että vaikka jos jokin olisikin muuttunut, niin on epätodennäköistä, että johtuisi sinusta
Taidat olla ihastunut, kun stalkkaat työparisi vaimoa. Uhka taitaa olla todellinen.
Miksi seuraat kollegan vaimon somea? 😂
Vierailija kirjoitti:
Nainen tietää että mies viettää kanssani paljon aikaa (enemmän kuin kotona) ja työt venyy oikeasti ylitöiksi monesti. Monesti vaimo soittaa töihin ja mies vastaa : tässä vielä töissä olen. Ja nainen kysyy yksin vai jonkun kanssa. Ja mies sanoo nimeni...
Toivoton trolli, kuka näitä juttuja uskoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tietää että mies viettää kanssani paljon aikaa (enemmän kuin kotona) ja työt venyy oikeasti ylitöiksi monesti. Monesti vaimo soittaa töihin ja mies vastaa : tässä vielä töissä olen. Ja nainen kysyy yksin vai jonkun kanssa. Ja mies sanoo nimeni...
Oletko 15 v? Vai ensimmäistä kertaa saanut työpaikan?
Miksi stalkkaat työkaverin vaimon somea? :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi stalkkaat työkaverin vaimon somea? :D
Kohteliaisuudesta aloin seuraamaan häntä kun illallisen jälkeen hän alkoi seuraamaan minua
Onks sul kiree? Miehet haistaa jos naisella on kiree.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin johtuu sinusta. Olet kuitenkin niin pieni osaa heidän elämäänsä, että vaikka jos jokin olisikin muuttunut, niin on epätodennäköistä, että johtuisi sinusta
Pieni osa.. Olen miehen kanssa päivittäin 8-12 tuntia tekemisissä. Työmatkoilla enemmänkin.
Trolli, kuka muka jostain ig:stä työkaverin vaimon somesta tietää mitään.
-10/5
Kaikki kliseet heitetty heti. EI NÄIN.
Ymmärrän vaimon huolen. Olen itsekin tehnyt ikäiseni miehen kanssa töitä parina monta vuotta. Kyllä siinä helposti kasvaa kiinni työpariin, kun hän on kuitenkin se henkilö, jonka kanssa viettää suurimman osan ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni osa.. Olen miehen kanssa päivittäin 8-12 tuntia tekemisissä. Työmatkoilla enemmänkin.
Eli olet pakollinen paha. Sellaista se on kun ollaan työelämässä, vieraiden ihmisten kanssa ollaan paljon tekemisissä. Onneksi valtaosalla on sitten kotona vastassa se oma rakas. Harmi että sinulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, kuka muka jostain ig:stä työkaverin vaimon somesta tietää mitään.
Kuka muka Suomessa oikeesti järjestää jotain illalliskutsuja? :D jolleki randomille.
Tää on nii jostain jenkkidraamakomediasta ku olla voi
Voi vitsi miten huvittavaa. Huvittavinta on se, että tällaisia naisia oikeasti on. Ihastuvat työkaveriin, alkavat stalkata tämän perhettä, ja jokainen pienikin yksityiskohta on merkki siitä, että he ovat ihastuneet toisiinsa ja muut ovat mustasukkaisia sen takia.
Seuraavaksi varmaan mies jättää vastaamatta vaimon puheluihin, koska ei halua puhua kuultesi. Niin, sinun mielessäsi.
Jos vaimo kutsui sinut illalliselle, tarkoitus oli juuri välttää tuo mihin olet langennut. Näköjään hukkaan meni.
Analyysisi saattaa osua oikeaan.