Taas järkyttävät 100 uutta potentiaalista uhria
Ja kaksi kuollutta. Tää on ihan järkyttävää, kun päivittäin ihmisiä sairastuu näin järkyttävä määrä ja sairastuttaa muita. Tämän taudin tarttuvuus on ihan järkyttävän suurta. Eikö järkevät ihmiset tajua järkevästi suojautua tältä järkyttävältä taudilta, ettei tarvitsisi järkyttyä järkyttävissä tilaisuuksissa kuten hautajaisissa. Järkyttynyt olen kyllä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jarkevänä järkytyin lukemastani.
Mikä on jarkevä?
Tajuatko että tavallisena flunssakautena saattaa sairastua 10.000 ihmistä yhtenä ainoana päivänä? 100 ei ole mikään järkyttävä määrä vaan itse asiassa väestötasolla hyvin pieni määrä. Jos kyseessä olisi yhtään vaarattomampi tauti niin kukaan ei olisi kuullutkaan siitä tuollaisilla sairastumismäärillä.
Provohan tää on, mutta en oikeasti ymmärrä tätä hypetystä aiheen ympärillä.
Hysteriaan ja paniikkihäiriöön on saatavilla apua. Fiksut ihmiset pystyy toteamaan todellisen tilanteen koronan vaikuttavuudesta esim tilastoista ja todeta että kyseessä on oikeastaan kausi-influessan tasoinen sairaus
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko että tavallisena flunssakautena saattaa sairastua 10.000 ihmistä yhtenä ainoana päivänä? 100 ei ole mikään järkyttävä määrä vaan itse asiassa väestötasolla hyvin pieni määrä. Jos kyseessä olisi yhtään vaarattomampi tauti niin kukaan ei olisi kuullutkaan siitä tuollaisilla sairastumismäärillä.
Vaaratonhan koronakin on ärhäkkään influenssaan verrattuna ja koskaan ei ole nuhakuumeeseen varauduttu tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hysteriaan ja paniikkihäiriöön on saatavilla apua. Fiksut ihmiset pystyy toteamaan todellisen tilanteen koronan vaikuttavuudesta esim tilastoista ja todeta että kyseessä on oikeastaan kausi-influessan tasoinen sairaus
Naisten hysteriaa hoidettiin aikanaan vibraattorilla!
Muutokset ikäryhmittäin 30.09.2020
00-10 +13
10-20 +9
20-30 +21
30-40 +20
40-50 +12
50-60 +8
60-70 +17
70-80 +0
80- +0
Yhteensä 100
Hieno asia että tauti leviää :) Saadaan lopultakin se laumasuoja aikaiseksi. Toivottavasti tartunnat lähtevät hurjaan nousukiitoon ♡
Hypnotisoitu. Entäs influenssa, ei siitä otsikoita tehdä?
Se on vaan flunssa.
Vanhukset kuolee muihin sairauksiin.
Jarkevänä järkytyin lukemastani.