Kivoja lautapelejä aikuisten kaksinpeliin (ei tietopelejä!)
Vinkatkaas kivoja lautapelejä keski-ikäiselle pariskunnalle tylsien iltojen iloksi :). Ei tietopelejä, koska mies voittaa ne AINA, joten niitä on ihan hiton tylsä pelata.
Kommentit (24)
Meillä on Huippukivasta tilattu peli, jota tykätään pelata, viimeksi eilen, kun lapset oli kavereillaan yötä. Suosittelen😍
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Huippukivasta tilattu peli, jota tykätään pelata, viimeksi eilen, kun lapset oli kavereillaan yötä. Suosittelen😍
Minkä niminen ja mitä siinä tehdään?
Shakki ja shogi. Itse olen pelannut noita lapsesta asti netissä. Suosittelen jokaiselle. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen ja mitä siinä tehdään?
Selvitä itse sieltä sivuilta ja käytä sitten mielikuvitusta🤭
Menolippu on ihan paras, toki se on kivempi jos pelaajia on enemmän, mutta onnistuu kahdestaankin.
Twilight Struggle.
Noin kolmen tunnin peli kylmästä sodasta. Toinen pelaa Yhdysvaltoja, toinen Neuvostoliittoa.
Vanha kunnon Monopoli jos ullakon kätköistä löytyy,tosin sekin peli on uusittu ja pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Shakki ja shogi. Itse olen pelannut noita lapsesta asti netissä. Suosittelen jokaiselle. M28
Shakki on hieno peli! Koskaan ei voi olla liian hyvä 😃
Afrikan tähti on kiva klassikko. Tykkäsin pelata lautapelejä, mutta ei ole ketään kenen kanssa pelata.
Carcassonne toimii kaksinkin, mutta paljon kivempaa jos on enemmän pelaajia.
Me pelataan yazzya, skipboa ja korttia, yleensä pokeria tai riviseiskaa. Ja Aliastakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Afrikan tähti on kiva klassikko. Tykkäsin pelata lautapelejä, mutta ei ole ketään kenen kanssa pelata.
Pelaa netissä esim. Board Game Arenalla.
Viimeinen pari uunista ulos, kuka pelkää mustaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaa netissä esim. Board Game Arenalla.
Oho! Kiitos vinkistä 😊
Love Letter
Guillotine
6 nimmt!
Löytyy lautapelikaupoista.
Scrabble/Alfapet, korttipelit, Yatzy
Wasabi! Tai en tiedä onko se nykyisin jollain toisella nimellä. Se on lautapeli, missä tehdään sushiannoksia. Ainoa miinuspuoli, että pelaamisen myötä alkaa aina tehdä mieli sushia.