Olen pettynyt Johanna Vehkoon saamaan tuomioon, sillä oletin hänen joutuvan vankilaan
Olen myös tyrmistynyt ja shokissa.
Kommentit (25)
Minä myös. Olen pelle ja loukkaantunut, että minua verrattiin Junes Lokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittaa oikeuden päätöstä, ja lopettakaa uliseminen!
Syväcit itkevät nyt yhyytä tuolla iltiksessä.
Journalistiliiton tätiäm mä.
Kun parempaa v puhetta ei saanutkaan esittää, yhyy yhyy.
Miten valkoinen etuoikeutettu rasístì voi syyttää ulkomaalaistaustaista noin törkeillä nimityksillä! Miksei rasmukset maalita jo?
Vierailija kirjoitti:
Miten valkoinen etuoikeutettu rasístì voi syyttää ulkomaalaistaustaista noin törkeillä nimityksillä! Miksei rasmukset maalita jo?
Kuka näistä siis on ulkomaalaistaustainen?
Ja kuka rasisti?
Se Vehkoo ei kyllä ajele ihan täysillä valoilla kuten ei moni muukaan hänenlaisensa (esim. Rosa Meriläinen, Jessikka Aro). Ja miksi ihmeessä kaikki vihervasemmistolaiset on niin jäätävän rumannäköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Se Vehkoo ei kyllä ajele ihan täysillä valoilla kuten ei moni muukaan hänenlaisensa (esim. Rosa Meriläinen, Jessikka Aro). Ja miksi ihmeessä kaikki vihervasemmistolaiset on niin jäätävän rumannäköisiä?
Rosa Meriläinen :
Minulle pyhien asioiden lista:
- kaikki kaunis.
- musiikki.
- pillu.
- metsät.
- vauvat.
Mikä sinulle on pyhää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka rasisti?Vehkoo on kantissuomalainen. Haukkumansa henkilö on marokkolaistaustainen. Eikö tuossa ole aika selvää kumpi on rasísti? Vain valkoinen voi olla rasísti, niinhän kaikki suvaìtsevaiset huutavat kuorossa.
Jaa no sitten voidaan kai odotella tuomiota myös kiihotuksesta kansanryhmää (marokkolaiset) kohtaan.
Eikö nyt perussuomalaisten pitäisi joukoin puolustaa tämän journalistin sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt perussuomalaisten pitäisi joukoin puolustaa tämän journalistin sananvapautta.
Tämä on sitä parempaa sananvapauden rajoittamista. Siitä huolimatta, että nat sit on jo yrittäneet tappaa perussuomalaisten jäsenen.
Kunnianloukkauksesta voidaan tuomita sakkorangaistukseen. Myös vahingonkorvausten tuomitseminen on mahdollista, jos teosta on aiheutunut vahinkoa.
Kunniloukkauksesta ei voi tuomita vankeuteen, joten turhaan odotit vankilatuomiota.
Ei tuollaisista vankilaan joudu, kyllä ne pitää olla suurempia rikoksia, joista poseen mennään.
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkauksesta voidaan tuomita sakkorangaistukseen. Myös vahingonkorvausten tuomitseminen on mahdollista, jos teosta on aiheutunut vahinkoa.
Kunniloukkauksesta ei voi tuomita vankeuteen, joten turhaan odotit vankilatuomiota.
Lain mukaan kunnianloukkauksesta voidaan tuomita puoleksi vuodeksi vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka rasisti?Vehkoo on kantissuomalainen. Haukkumansa henkilö on marokkolaistaustainen. Eikö tuossa ole aika selvää kumpi on rasísti? Vain valkoinen voi olla rasísti, niinhän kaikki suvaìtsevaiset huutavat kuorossa.
Jaa no sitten voidaan kai odotella tuomiota myös kiihotuksesta kansanryhmää (marokkolaiset) kohtaan.
Valtakunnansyyttäjän pitäisi olla jo hoitamassa asiaa, tasapuolinen ja objektiivinen kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä parempaa sananvapauden rajoittamista. Siitä huolimatta, että nat sit on jo yrittäneet tappaa perussuomalaisten jäsenen.
Toivottavasti joudut käräjille nat si -nimittelyistäsi.
Oletko klovni, kun noin henkilökohtaisesti otit?