Vierailija

No, miehet armaat, kertokaa onko synnyttäneiden naisten pimperot löysiä?

• ylös 2
  • alas 8

Sivut

Kommentit (41)

Palstan virallinen kanta on, että pillu vain tiukentuu synnytysten myötä. Exäni (45v.) oli sitä mieltä, ettei eroa huomaa. Yksi nuori pano (24v.) sanoi, että eron todellakin huomaa. Noiden kahden miehen penikset olivat aivan erilaisia käsitellä, vanhemman kesti vaikka mitä vemputusta, kun taas nuoremman kyrpää piti käsitellä todella hellästi. Eli tästä yhteenvetona: nuori mies havainnoi peniksellään enemmän, koska tuntoaistinsa on herkempi.

Ulukonäkö on rivompi synnyttäneillä pimpeillä vaan yleensä ovat hanakampia munan perään. Synnyttänyt ei yleensä ujostele pilluansa vaan tuo sen ihan miehen nenän alle mielellänsä. Pehmosempiakin synnyttäneet yleensä ovat, ei luut kolise naiessa vaan pehmeä läski hyllyy työntöjen tahissa. Tissitkin on isommat. Kaikin puolin synnyttänyt nainen on naitavampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihana tietää näin synnyttäneenä naisena, yhden lapsen olen tehnyt. Koskaan en ole vastapuolelta kehdannut kysyä että miltä tunnun, ei kukaan ole kuitenkaan koskaan valittanut ;) näin uuden suhteen aloittaneena seksin aloittaminen on alkanut tuntua jotenkin äärimmäisen nololta, vaikka ikää on jo melkein 30 v..:)

Ei ole! Tai ainakaan minun naiseni oma ei ole. Toki ei ole kokemusta ennen synnytystä, mutta synnytyksen jälkeinen on ainakin mukavan tiukka ja ahnas.

Aloin seurustelemaan vuosi sitten kolmen lapsen yksinhuoltajaäipän kanssa. Hän on hyvissä väleissä lapsien isien kanssa eikä pillu ole ollenkaan löysä vaan herkkä kostumaan ja puristelee mukavasti kullin vartta mennen tullen.

itselläni toinen lapsi venytti paikkoja paljon ja jäin löysäksi, mutta hoidin asian helsingissä laserilla ja pimppi on kireämpi kuin koskaan ennen ;)

Synnytyksen jälkeen tussu on armotta mallia lortto. Ihan turha muuta väittää, pilalla se on. Se on oma valinta kuitenkin, ei ole pakko niitä lapsia tehdä, tai sitten vaatii sektion, niin minä tein. Siksi tussuni on edeleen kaunis ja kireä.

• ylös 2
  • alas 22

yllättävän kauan tässä menikin ennen kuin joku alkoi trollaamaan, asiallista keskustelua aiheesta kiitos! T; ap löysälortto

Ei mitään vaikutusta ainakaan omalla emännällä, paitsi että tavara kaunistui jonkin verran. Toisaalta pidin alkuperäisestä ulkonäöllisestikin.

Vierailija

Synnytyksen jälkeen tussu on armotta mallia lortto. Ihan turha muuta väittää, pilalla se on. Se on oma valinta kuitenkin, ei ole pakko niitä lapsia tehdä, tai sitten vaatii sektion, niin minä tein. Siksi tussuni on edeleen kaunis ja kireä.

Hyvä, että joku sentään uskaltaa sanoa totuuden, asia on juurikin noin.

Oman kullan ja rakkaan vaimon rako on maailman ihanin. On sitä synnytyksissä venytetty, mutta silti ihan superhyvä. Sen polkeminen tuottaa suunnattomasti nautintoa minulle ja on aina mielessäni.

Enää viisi tuntia töitä ja sitten taas vaimoa rassaamaan. Toivioisin vain, että oma mulkkuni pelaisi vielä pappaiässäkin ja saisin naida rakasta vaimoa veilä silloinkin.

• ylös 11
  • alas 0

Mun mies sanoo, ettei huomaa eroa. Kaksi lasta alle kahteen vuoteen. En itsekään huomaa ulkoisesti eroa. Tosin olen myös kropaltani kunnossa. Ovatko suht kroppansa suht timminä säilyttäneet myös pillusta timmejä, synnytyksistä huolimatta? Ja ylipainoa keränneet lösöt äidit löysiä myös  piltsusta? Eikös se lantionpohjan lihaksisto ole tässäkin pääasiassa? Se kuka treenaa, treenaa samalla myös lantionpohjan kuntoon? 

Vierailija

Mun mies sanoo, ettei huomaa eroa. Kaksi lasta alle kahteen vuoteen.

Olin 36, kun ensimmäinen tuli ja 38 toisen syntyessä. Ei palautunut enää emätin tyttöaikojen mittoihin. Itsekin sen olen huomannut, kun olen sauvotellut ja miehellä kestää orgasmin saaminen paljon kauemman kuin ennen lasten syntymää. Aluksi reenasin synnytyksen jälkeen häpylihaksia ahkerasti, mutta kun siitä ei ollut juurikaan mitään hyötyä, niin lopetin. Omalla kohdalla emättimen väljentyminen on vain hyväksyttävä tai sitten olisi mentävä korjaavaan leikkaukseen, mutta siihen en tohi mennä. Onko täällä ketään joka olisi käynyt? Oliko kivuliasta?

minä en leikkuussa käynyt, mutta laaserissa kävin. maksaa n.600e ja sisältää kaksi hoitokertaa. kiristää pimpan koko pituudelta eikä vaan reiän kohdalta. ei tarvii saikkua tai mitään, on tosi nopee toimenpide noin muutenkin. helsingissä cityklinikalla.

Minun mielestäni pillu ei ole koskaan liian löysä, ja paljon mieluummin naipottelen oikeasti löysää tavaraa.

Paras maistamani on ollut 5 lapsen äidin erittäin venynyt värkki, joka tuntui aivan taivaalliselta!

En todellakaan käsitä mistä se koko tiukan ihannointi on tullut, tiukka kun ei mielestäni tarjoa läheskään samaa hellästi syleilevää nautintoa kuin aikuinen synnyttänyt nainen.

Olkaahan naiset ylpeitä pimperoistanne, lortoistanne tai ihan miksi niitä nimitättekin, meitä niistä tykkääviä riittää.

• ylös 14
  • alas 0

Ja jatkoa edelliseen..

Unohtakaa ihmeessä ne kaiken maailman nykypuoskarien suosittelemat p*llunkiristysleikkaukset, häpyhuulten silppuamiset, tissien kohottelut ja kaikki muut terveyttä uhmaavat turhat leikkaukset.

Te, naiset ja äidit, olette parhaita just semmosina kuin olette, luonnollisina, kaikkine vikoinenne ja puutteinenne.

Ei kenenkään pidä lähteä silpomaan itseään minkään muotivirtauksen tai epärealistisen kauneusihanteen vuoksi.

T: 5 kuukautta "vanhan" pojan isä, joka on ylpeä niin pojastaan kuin pojan synnyttäneestä puolisostaankin.

• ylös 17
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.