Synnyttäneiden pimperot
No, miehet armaat, kertokaa onko synnyttäneiden naisten pimperot löysiä?
Kommentit (41)
Ne lantionpohjanlihaksethan tämänkin hommat ratkaisee! Mä olen saanut joka kerta neuvolasta jo ekalla käynnillä mukaan ohjeet jumppaamiseen. Jo raskausaikana pitää harjoittaa. Palautuu huomattavasti helpommin kun lähtökohta on jo hyvässä kunnossa!
Mun pintsan ulkonäkö ei muuttunut kuin ihan vähän. Reunassa näkyy muutaman tikin vaatineen haavan arpi. Tiukkuus on tallella. Tunto parantui huomattavasti ja orgasmiongelmat hävisivät! Pystyn nauttimaan paremmin ja mieskin tykkää kun huomaa sen! ;)
Vaimoni värkki on 3 lapsen jälkeen jo niin väljä, että olemme täysin siirtäneet yhdynnät peräaukkoon. Sitten kun sekin on väljä, täytyy ottaa uusi ja tuoreempi akka.
Kyllä akan pimppi oli irvallansa heti ensimmäisen lapsemme jälkeen. Entinen viivapillu oli kaukainen muisto vain. Kolmen viikon kuluttua synnytyksestä sain pillua jälleen ja oli se väljempi kuin ennen synnytystä, mutta toimittaa virkaansa edelleen ihan kiitettävästi. Meillä naidaan paljon, kun vaimo vaatii. Ite en niin perustaisi.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 09:41"]
Vaimoni värkki on 3 lapsen jälkeen jo niin väljä, että olemme täysin siirtäneet yhdynnät peräaukkoon. Sitten kun sekin on väljä, täytyy ottaa uusi ja tuoreempi akka.
[/quote]
Viisaita sanoja!
Synnyttäneiden toosat on aina väljiä, kokemusta on.
En osaa kommentoida kuin oman vaimon värkkiä eli turha yleistää. Alatiesynnytys väljensi huomattavasti ja minulle tuli heti vaikeuksia laueta yhdynnässä. Tuli hankittua Fleshlight ja kappas, sehän tuntui lähes aidolta tavaralta. Ei se kuitenkaan anna henkistä tyydytystä kuten oikea yhdyntä. No, vaimon värkki siitä pikkuhiljaa palautui enemmän tai vähemmän ja itsekin aloin jo tottua siihen melko hyvin. Hyviäkin puolia oli jos positiivisesti ajatteli eli kestokykyä tuli minulle huomattavasti lisää. Piti vain olla tarpeeksi kiihottuneessa tilassa niin yhdyntä ja laukeaminen onnistui loppuun saakka. Sitten tapahtui se, mikä muutti kaiken lopullisesti: toinen raskaus. Jo raskauden puolivälissä tavarasta tuli niin väljä, ilmeisesti hormonaalisten muutosten takia, että aloin välttelemään yhdyntöjä, koska lopputulos oli 90 % kummallekin pettymys. Edes sektio ei säästänyt tämän raskauden aiheuttamilta pysyviltä muutoksilta. Seksielämä on pilalla. En syytä tästä ketään, en vaimoani ainakaan. Onhan elämässä muutakin kuin seksi, ehkä. Tämä vain esimerkkinä muille ja kaiken maailman gynekologeille ym. "asiantuntijoille" jotka väittävät, että emätin palautuu entiselleen, että se on muka sellaiseksi suunniteltu elin. Bullshit. Eräs menetelmä saattaisi olla selvittämisen arvoinen: IntimaLase. Löytyy googlella. Patentoitu, veitsetön, turvallinen korjausmenetelmä. Mutta entä jos asia on etäännyttänyt miestä ja naista liikaa. Pelkään, että tällainen korjauskaan ei paikkaa enää tätä seksuaalista tyhjiötä, joka meillä on ollut jo yli 5 vuotta.
Normaalisti synnytyksen ei pitäisi vaikuttaa pillun "tiukkuuteen". Toki palautuminen voi viedä muutaman kuukauden. http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/10-kysymyst%C3%A4-gynekologille Jos pillu jotenkin aukinaiseksi onkaloksi synnytyksen jälkeen jäisi, valtaosa synnyttäneistä naisista kuolisi hyvin nopeasti erilaisiin tulehduksiin.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 04:16"]
Normaalisti synnytyksen ei pitäisi vaikuttaa pillun "tiukkuuteen". TJos pillu jotenkin aukinaiseksi onkaloksi synnytyksen jälkeen jäisi, valtaosa synnyttäneistä naisista kuolisi hyvin nopeasti erilaisiin tulehduksiin.
[/quote]
No ei ole vielä sellaista pimpsalooraa vastaan kävellyt, joka olisi ollut alati aivan levällään.
Synnytyksen jälkeen seksielämä omasta puolestani parani huomattavasti. Koska minulla on huomattavasti - siis huomattavasti keskimääräistä isompi kalu. Huomatkaa, en käyttänyt termiä "siunattu". Nimittäin tämä veivi on enemmän seksielämää rajoittava kuin mahdollistava ominaisuus. Sinkkuaikoina useamman satunnaisen kumppanin kanssa homma jäi käsitöihin koska partnerilla meni sisu kurkkuun penetraatiovaiheessa tai homma piti keskeyttää kun sattui liikaa.
No, vaimon kanssa seksielmä oli ok, kun opittiin molemmat toisiimme - vaimo rentoutumaan ja minä varomaan. Silti seksi oli minun puolestani aika - no, kuin kipeän **llun päällä olemista. Lapsen syntymän jälkeen vaimo totesi että nyt on enemmän pelivaraa tai sitten luisto on parempi. Minäkin saan rynkyttää sydämen kyllyydestä ilman että pitää pelätä satuttavansa. Ja vaimo on sanonut että nyt se vasta tuntuu kiimaiselta kun kunnon kokoinen kalu uppoaa juuria myöten ja se tuntuu pelkästään hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksen jälkeen seksielämä omasta puolestani parani huomattavasti. Koska minulla on huomattavasti - siis huomattavasti keskimääräistä isompi kalu. Huomatkaa, en käyttänyt termiä "siunattu". Nimittäin tämä veivi on enemmän seksielämää rajoittava kuin mahdollistava ominaisuus. Sinkkuaikoina useamman satunnaisen kumppanin kanssa homma jäi käsitöihin koska partnerilla meni sisu kurkkuun penetraatiovaiheessa tai homma piti keskeyttää kun sattui liikaa.
No, vaimon kanssa seksielmä oli ok, kun opittiin molemmat toisiimme - vaimo rentoutumaan ja minä varomaan. Silti seksi oli minun puolestani aika - no, kuin kipeän **llun päällä olemista. Lapsen syntymän jälkeen vaimo totesi että nyt on enemmän pelivaraa tai sitten luisto on parempi. Minäkin saan rynkyttää sydämen kyllyydestä ilman että pitää pelätä satuttavansa. Ja vaimo on sanonut että nyt se vasta tuntuu kiimaiselta kun kunnon kokoinen kalu uppoaa juuria myöten ja se tuntuu pelkästään hyvältä.
Onko vaimoasikin siunattu keskimääräistä kookkaammilla häpyhuulilla?
Olen nainen, joten miehen puolesta en voi vastata, mutta uskon kuitenkin, että tuntuma ei paljoa muuttunut kahden synnytyksen jälkeen. Päättelen tämän siitä, että itse tunnen samalla tavalla kuin ennen lapsia ja mies laukeaa edelleenkin vähän turhankin nopeasti. Ulkonäkö muuttui mielestäni rumemmaksi, mutta ei paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, joten miehen puolesta en voi vastata, mutta uskon kuitenkin, että tuntuma ei paljoa muuttunut kahden synnytyksen jälkeen. Päättelen tämän siitä, että itse tunnen samalla tavalla kuin ennen lapsia ja mies laukeaa edelleenkin vähän turhankin nopeasti. Ulkonäkö muuttui mielestäni rumemmaksi, mutta ei paljoa.
Kerro siitä ulkonäön muuttumisesta - saatamme olla lopputuloksesta eri mieltä.
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Kuin lestoilla kakarat on Repineet virsikirjanriekaleksi'
Ja tavaran
Mika.rajala mikarajala
Käyttäjä27830 kirjoitti:
Kuin lestoilla kakarat on Repineet virsikirjanriekaleksi'
Ja tavaran
Ei oo lestoillakaan jäänyt repaleinen wärkki panematta. Kai se on sitten Jumalan rahto että witunhuulet on kuin haulikolla ammutut raparperinlehdet.
.
Tassaiseen tahtiin väljentynyt. Auttaa tietysti että itse jakssis viikon pitä välii. Sekin huomattu kun eukko joskus piti kuulia niin jaksoi lypsääki. Nykyään vaan hytkyttää
m45 kirjoitti:
Tassaiseen tahtiin väljentynyt. Auttaa tietysti että itse jakssis viikon pitä välii. Sekin huomattu kun eukko joskus piti kuulia niin jaksoi lypsääki. Nykyään vaan hytkyttää
Entä itselläsi, toimiiko kalu yhä pyyhetelineenä kuten nuorempana vai putoaako jo nenäliinakin kangen päältä?
M48
Jos muutosta on ollut, niin se on ollut hyvään suuntaan kahden lapsen jälkeen.
Ehkä vähän tilavammalta tuntuu, mutta se on vain hyvä asia.
Ainakin lasten syntymän jälkeen vaimoni pinistä on tullut jotenkin "lihaisampi", ja tosiaan, ainakin ahneempi. Vaimo tykkää entistä enemmän yhdynnästä, jos työntelen oikein kunnolla pohjaan asti. Lisäksi myös ilmeisesti sormeilu tuottaa enemmän nautintoa, etenkin, jos varovasti ja nätisti venytän häntä ja hyväilen kielellä samaan aikaan.
Pimpsa tuntuu aina hyvältä. Voivat olla erilaisia, mutta hyvältä tuntuvat.
Nimim. N. 200 Naisen otanta
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:59"]
minä en leikkuussa käynyt, mutta laaserissa kävin. maksaa n.600e ja sisältää kaksi hoitokertaa. kiristää pimpan koko pituudelta eikä vaan reiän kohdalta. ei tarvii saikkua tai mitään, on tosi nopee toimenpide noin muutenkin. helsingissä cityklinikalla.
[/quote]
Hohoijakkaa. Vai kuusisataa euroa laserleikkaus. he he. Taidat olla melko typerä trolli. KELA tuskin maksaa "alapään tiukennusta". ha he huh