Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulisiko koronan vuoksi laittaa koko yhteiskunta kiinni?

Vierailija
30.09.2020 |

Onko korona syy laittaa koko yhteiskunta kiinni riskiryhmien suojelemiseksi?

Tulisiko koronan vuoksi laittaa koko yhteiskunta kiinni?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vientiyrityksessä ja nyt on tultu siihen pisteeseen että meillä aletaan lomauttaa ja valmistellaan myös Yt:itä ja irtisanomisia

En olisi koskaan uskonut, tämä vielä sellainen ala jonka uskottiin kaatuvan viimeisenä, maailman laajuisesti, koska tuotteitamme kulutetaan jatkuvasti, lamoista huolimatta.

Suomi vedetään konkkaan. Muissa maissa talous alkoi elpyä. Meidän Ruotsin toimistolla ei irtisanota ketään siitä syystä että "Ruotsilla menee paremmin".

Tuossa teille koronahysteerikoille pieni reality check. Me emme kohta enää ole veronmaksajina teidän lasten kouluille ja teidän terveydenhuollolle.

Kumpi on tärkeempi: Sun/läheisesi henki/terveys vai sun duuni.

Ehkäpä sun kannattaisi hiukan miettiä arvojasi!

En tunne ketään koronaan sairastunutta tai kuollutta missään maassa, ja minulla on perhettä, kavereita ja kollegoja yhteensä 13 eri maassa, joten välillä tulee kieltämättä ihmeteltyä että missä se korona lymyilee.

Malaria tappaa puoli miljoona ihmistä vuodessa, mutta sehän ei ketään kiinnosta, koska se ei ole niin mediaseksikäs kuin korona.

Vierailija
42/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäisi jos Uusimaa laitettaisiin kiinni ettei sieltä levitettäisi koronaa ympäri maata. Tällä tavalla se keväälläkin tyrehtyi.

Entäpä Keski-Suomi ja Etelä-Savo? Niissähän korona-tilanne on paljon huonompi kuin Uudellamaalla tai pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riskiryhmät voi pysyä karanteenissa. Ei kaikkien tarvitse siitä kärsiä.

Tämä!

siitä pitäisi tehdä sitten laki. Ei taitaisi työnantaja hyväksyä ,jos soittaisin että koska olen riskiryhmää jään nyt kotiin ja kuka sen edes maksaisi?

Vierailija
44/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vientiyrityksessä ja nyt on tultu siihen pisteeseen että meillä aletaan lomauttaa ja valmistellaan myös Yt:itä ja irtisanomisia

En olisi koskaan uskonut, tämä vielä sellainen ala jonka uskottiin kaatuvan viimeisenä, maailman laajuisesti, koska tuotteitamme kulutetaan jatkuvasti, lamoista huolimatta.

Suomi vedetään konkkaan. Muissa maissa talous alkoi elpyä. Meidän Ruotsin toimistolla ei irtisanota ketään siitä syystä että "Ruotsilla menee paremmin".

Tuossa teille koronahysteerikoille pieni reality check. Me emme kohta enää ole veronmaksajina teidän lasten kouluille ja teidän terveydenhuollolle.

En tunne ketään koronaan sairastunutta tai kuollutta missään maassa, ja minulla on perhettä, kavereita ja kollegoja yhteensä 13 eri maassa, joten välillä tulee kieltämättä ihmeteltyä että missä se korona lymyilee.

Malaria tappaa puoli miljoona ihmistä vuodessa, mutta sehän ei ketään kiinnosta, koska se ei ole niin mediaseksikäs kuin korona.

JOS malaria jylläisi Suomessa voisi olla, että tulis ulkonaliikkumiskielto ja koko maan lock down hyvin nopeesti. Ei tässä nyt mistään median keksimästä hälyn pölystä ole kysymys!

Vierailija
45/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOS malaria jylläisi Suomessa voisi olla, että tulis ulkonaliikkumiskielto ja koko maan lock down hyvin nopeesti. Ei tässä nyt mistään median keksimästä hälyn pölystä ole kysymys!

Kyllä on. Kuolleistakin lähes 80% on hoivakotien asiakkaita 2/3 on yli 70 vuotiaita jotka voisi hoitaa eristäytymisensä eläkeläisinä hyvin pienin kuluin. Se takia ei kannata suurlamaa hankkia tai jotain täysin asiaan liittymätöntä vientiyritystä kaataa.

Vierailija
46/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei usko ennenkuin näkee?

Koronaan on nyt kuollut yli miljoona. Ja se voi kasvaa nopeastikin exponentiaalisesti.

Pari prosenttia tietäisi suomessa 100 000 kuollutta.  Sinue ei huolettaisi?