Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi talvivaatteiden pitää olla aina mustia tai harmaita... yök

Vierailija
10.12.2013 |

katselin erään netissäkin vaatteita myyvän firman xl-muotia, ja tarjolla olevat värit ovat todella ankeita. Olemmeko me suomalaiset niin synkkiä talvella, ettemme halua muita värejä käyttää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:44"]

Jos mieliala tulee masentuneeksi toisten vaatteista, kannattaa ehkä oikeasti miettiä olisiko jotain tehtävissä itselle :)

[/quote]

Lähinnä olisi kiva ostaa itselle jotain pirteää kaupasta, mutta jos valikoima on mustaa, harmaata, mustaa, harmaata, niin valitse siitä nyt sitten pirteää.

[/quote]

No onneksi nykyään maailma on avoin, ja netti on kauppoja tulvillaan. Sieltä siis tilailemaan, tokikaan se ei monien mielestä (kai?) ole yhtä mukavaa, kun paikan päällä shoppailu.

Vierailija
22/28 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin löydän, niin Suomesta ja viimeistään ulkomailta, värikkäitä talvivaatteita. 

Koko foorumista on tullut joku lihavien av-mammojen nillityskeskus. Muistakaa hei joo että miehet tykkää muhkuista eikä niistä hoikista kun luut kolisee yhteen. Just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:53"]

Kyllä minä ainakin löydän, niin Suomesta ja viimeistään ulkomailta, värikkäitä talvivaatteita. 

Koko foorumista on tullut joku lihavien av-mammojen nillityskeskus. Muistakaa hei joo että miehet tykkää muhkuista eikä niistä hoikista kun luut kolisee yhteen. Just joo.

[/quote]Mä en ole lihava mutta haluaisin värejä. Ei niitä ole normaalikokoisillekaan.

Vierailija
24/28 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:53"]

[/quote]Mä en ole lihava mutta haluaisin värejä. Ei niitä ole normaalikokoisillekaan.

[/quote]

Älä valehtele tai väitä että asia on noin jos et jaksa tutkia. Ihan huvikseni katsoin läpi Peakin ja Canada Goosen valikoimat noin vilaukselta. Ja värejä oli tarjolla kuin sateenkaareessa.

Vierailija
25/28 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni punaisen parka-takin täksi talveksi=) Ihan sieltä ketjuliikkeestä löytyi ja maksoi muistaakseni 20 euroa. 

Vierailija
26/28 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:35"]

erityisesti tuo harmaa tökkii. Kukaan ihminen ei ole edukseen harmaa neule yllään. Siihen väriin ei voi edes mukavasti yhdistellä koruja, kun harmaa on niin superarkinen väri, että juuri mikään ei soinnu sen kanssa... tai kaikki korut näyttävät harmaata vasten eriparisilta, liian juhlavilta.

[/quote]

Päinvastoin! Musta ja harmaa kauniita, klassisia perusvärejä, jotka sopivat niin arkeen kuin juhlaan. Tyylikkäitä. =)

Vierailija
27/28 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on neonvihreä toppis ja pinkki/neonkeltainen vyölaukku ja sitten vaaleansiniset tarralenkkarit. Pipossani kolme tupsua ja kaikki neonväreissä. Permistukassani on iso neonvihreä sifonkihuivi rusettina. Legginsit ovat turkoosit ja sukat voimakkaan oransseja tai keltaisia. Huulipuna on pinkkiä aina ja luomissa vaaleansinistä luomiväriä.

Vierailija
28/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja harmaakin takki on ihan eri näköinen jos siihen yhdistää vaikkapa punaisen huivin...