Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkaveri mielistelee?

Vierailija
10.12.2013 |

Tietää, että olen naimisissa. Hänellä on virka, minä olen vain sijainen. Ei ole mitään voitettavaa minusta siis.

Muiden seurassa huutaa ja valittaa, minun seurassani puhuu pehmeästi. Skarppaa työssään seurassani, muiden kanssa lusmuilee. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko uusi? ehkä on muille tuttavallinen ja uudelle vieraskorea. normaalia.

Vierailija
2/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 6kk talossa, eiköhän siinä ajassa vieraskoreus karise. Ja hänen todellinen luonne on näkynyt muiden seurassa. Polttaa tupakkaa ja viettää siellä pitkät tovit, minun kanssani vuorossa ei käy ollenkaan. Yrittää jutella fiksumpia kuin muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet sen mielestä siedettävämpi ihminen kuin muut?

Olet sellainen, jonka kanssa hän tulee hyvin toimeen. 

Vierailija
4/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni on, että ne työyhteisön hankalimmat ovat usein alkuun ystävällisimmän oloisia. Hakevat liittolaista ja varmistelevat asemaansa. Ne jotka eivät pelaa pelejä, eivät koe tarvetta tällaiseen, vaan tutustuvat rauhassa uusiin tulokkaisiin.

Vierailija
5/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sijainen olisi haluttu pelinappula, ei hänellä ole valtaa?

Vierailija
6/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei varmaan koe sua yhtä tutuksi ja "turvalliseksi" kuin näitä muita joiden seurassa on oma itsensä. Jäätyy sun seurass. Itse olen tällainen lukkoon menevä jäätyilijä, joka piipitän pelokkaana ja "mielistelen" työkaveria, jonka koen jotenkin vieraaksi ja pelottavaksi.

Vierailija
7/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sijaisille pitääkin olla mukava että tuleevat uudelleenkin mahdollistamaan sen että vakkarit voivat viettää vuosilomansa ja olla sairaslomalla. :) Etenkin sellasella alalla jossa sijaisista on puute.

Vierailija
8/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuako pitäisi?

Vierailija
9/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti aluksi luoda yhteyttä puhumalla paskaa muista, myös heistä joiden kanssa on julkisesti hyvää pataa. Siitä tiedän, että varmasti ajattelee kriittisesti myös minusta ja kertoo muille pahaa minusta, kuulin jo yhden viettoman lausahdukseni täysin muuttuneena takaisin.. Ei siis herätä luottamusta mutta yrittää kaikin keinoin nyhtää minusta tietoja.

Vierailija
10/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tulee reviirilleni koskettaa, tökkii käsivarsiini "kuulitko tuota!" "katso!", saattaa tarttua käsivarresta kiinni. ei siis seksuaalisesti mutta ikäänkuin omistavasti. Epämiellyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi