Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä ja elämäntilanteessa ostit ensimmäistä kertaa uuden auton

Vierailija
10.12.2013 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 37 v. eikä mulla ole ollut uutta autoa ja tuskin tuleekaan. Mut on aivopesty autoalallla olevien sukulaisten toimesta, heidän mielestään ei kannata ostaa täysin uutta autoa.

Muutenkin se vois olla aika huono sijoitus. Varsinkin jos se aiheuttaisi kateutta ja jotkut naarmuttaisivat sitä tai kolhisivat, niin multa menis käpy. Nyt kun on vanhempi auto, niin mitään naarmuja edes huomaa.

Mun pitäisi olla siis todella rikas, että ostaisin täysin uuden auton. Niin rikas ettei tarvitsisi käydä töissä eikä mun lastenkaan. Voisin vain oleilla huviloilla ja nauttia elämästä.

Vierailija
22/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osta autoa uutena ja autoilunkin lopetan heti, kun saatavilla ei ole enää luotettavia, vanhoja autoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin säästämilläni rahoilla 28 vuotiaana, työssäkävänä ja avoliitossa elävänä.

Vierailija
24/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää oli 34, muutin ulkomaille ja tarvitsin auton duunimatkoja varten. Vieläkin huristelen samalla. Seuraavan ostan tosin käytettynä, nyt ei ole varaa uuteen. 

Vierailija
25/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri toisen uuden autoni 39-vuotiaana. Ensimmäisen 30-vuotiaana. Ei se sijoitus ole vaan käyttöä varten. Viimeisin tekniikka, uusimmat varusteet ja vuosien takuu.

Vierailija
26/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIen 42, vakityössä ja ns. varakas, mutta en ole koskaan ostanut uutta autoa. Itse asiassa perheemme autot ovat kaikki vanhempia kuin vm -00. Olemme periaatteesta päättäneet, ettemme osta mitään autoja osamaksulla. Käteisellä vain. Ja tuollainen vanha diesel-pikkuvolkkari ei vie kuin 4-5 litraa satasella. Niin halpa pitää!

Vierailija
27/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te jotka ette ole ostaneet uutta autoa vastaatte tähän! tämä ketju ei ole teille vaan meille ketkä on ostettu ainaskin 1 uusi auto

Mä ostin ekan 30 vuotiaana vakitöissä ja parisuhde nyt on toka menossa

Vierailija
28/28 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up