Kotirouva?
Mitä tuolle kotirouvalle on käynyt. uuden blogin myötä on mennyt talo, huvila Ranskassa ja hiuspidennykset. Hieno Celinen Trapez oli kuulemma nyysitty ruokakaupan kärryistä vaikka on aiemmin kertonut ostavansa ruuan netistä kotiintuonti-palvelulla. Tilalle on saanut Miniluggagen joka näyttää rähjäiseltä. Isot naamut kyljessä ja nirhaumaa yläosan koristenauhassa. Jopa second handina tuosta ei tarvitsisi maksaa juuri mitään. Eikös se Trapez ollut lahja mieheltä synnärillä. Onko hän joutunut luopumaan kaikesta jolla on jotakin arvoa? Tämä kaikki kun tuntuu tapahtuneen samalla hetkellä. Tulee vaan blogiin viiveellä. Asuukohan nykyään yksin lasten kanssa? Blogi on muuttunut tunnelmaltaan ja postaustahti laantunut. Uusista postauksista moni sisältää materiaalia siltä ajalta kun asui vanhassa paikassa.
Yleensä erossa nainen realisoi vähän tavaraa, tyytyy halvempaan, joutuu vaihtamaan kortteja ja liittymiä:s. Mitä luulette?
Kommentit (9)
Kotirouva Lontoossa bloggaajan W1.
Olen vähän ihmetellyt blogin touhuja viime aikoina. Olen siis tykännyt blogista mutta nyt kirjoittajasta ei välity sellainen positiivinen viba kuin joskus entisen blogin aikoihin. Pistin myös merkille että lapset ovat valokuvissa useimmiten todella huonotuulisen näköisiä mutta Omanin matkalla yhtä hymyä. Sellaiset asiat huomaa valokuvista, lapset ei osaa esittää.
Uusimman postauksen mukaan ei varmaan asu notting hillissä kauaa, tuli jotenkin mieleen että ovat muuttamassa ulkomaille?
Pölyltä ne jäljet näytti laukussa. Ja asuu kyllä miehensä kanssa edelleen. Mäkin ajattelin että veisikö miehen työ heidät ulkomaille..?
Ennen Tykkäsin blogista, mutta nykyään jaksan klikata auki ehkä kerran kahdessa viikossa jos edes niin usein..
No kylläpä ap:lla on vilkas mielikuvitus, huh huh, sain oikein hyvät naurut! Minnalla on kaikki hyvin.
Pölyttynyt miniluggage;) No kiva jos Minnalla kaikki on hyvin. Ei taida olla paljon tapahtumaa naisen elämässä;)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 20:53"]
Uusimman postauksen mukaan ei varmaan asu notting hillissä kauaa, tuli jotenkin mieleen että ovat muuttamassa ulkomaille?
[/quote]
Mulle ei ihan heti tuu sellainen mieleen, paremminkin että Notting Hill on myös tällä hetkellä liian kallis:)
Lukeeko tätä blogia kukaan enää?