Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti käyttämään koiraa - menikin kaverin kanssa juomaan kaljaa!

Vierailija
30.09.2020 |

Onko teistä ihan normaalia? Mies tuli myöhään töistä kotiin ja lähti koiran kanssa lenkille. Kun ukkoa ei kuulunnut takaisin vajaan tunnin päästä, laitoin viestin perään, että missäs olet. Hän sanoi nähneensä kaveriaan, joka oli myös päässyt myöhään. Ihmettelin tätä, koska tää kaveri on aika kaukana töissä. Oli kuulemma pyytänyt häntä oluella, mutta mun mies oli sanonut, että mennään kävelylle. Itse kävin keittiössä ja huomasin samalla, että jääkaapista oli hävinnyt pari bisseä. Mies kuulemma halusi rankan päivän päätteeksi juoda koiralenkillä (!!!) ne. Suutin tästä kaikesta ja miehen mielestä olin taas kaamee ämmä. Mutta olenko ainoa, jonka mielestä on outoa livahtaa bisselle kaverin kanssa koiralenkille? kertomatta mulle? Aloin oikeesti miettiä, että olinko nyt jotenkin itse liian tiukkapipo, kun mun mielestä tää on outoa ja myös kind of noloa kulkea koiran ja bissen kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon asenteestasi, kun käytät sanaa livahtaa, jos jotain on tehty ilman sinun nimenomaista lupaa tai ohjetta.

Vierailija
2/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tiukkapipo, olet KOTINATSI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ulkoiluttaa mielellään koiria illalla...lähikaupasta evääksi pari, kolme kaljatölkkiä ;D

Terv. ne oluet myynyt...

Vierailija
4/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tuli ulkoilutettua. En olisi valittanut miehelle.

Vierailija
5/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ulkoiluttaa mielellään koiria illalla...lähikaupasta evääksi pari, kolme kaljatölkkiä ;D

Terv. ne oluet myynyt...

Joo, ja sinä näät niitä koiria?

Vierailija
6/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää tollaset oluen lipittäjät. Mä tapailin joskus miestä jonka piti yhteisellä iltakävelyllä päästä ryystämään tuoppi lähikapakkaan. Mä odotin koiran kanssa ulkopuolella. Ei tapailtu kauaa. Itse en juo.

Vierailija
7/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ällöttää tollanen oluen lipitys. Vaikka se olisi vain tölkki illassa, on se silti pakonomaista lipittämistä.

Vierailija
8/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin otan joskus iltalenkille pari kaljaa evääksi.

Vierailija
9/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies!

Vierailija
10/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa, olet kaamea ämmä.

Vierailija
11/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana parisuhde.

Itse en kyllä sanoisi mitään tuollaisesta, mutta eipä mun mies kyllä ulkoiluttaisi koiraakaan, koska minä hoidan kaikki koiriimme liittyvät asiat. Eikä miehen tarvitse "livahtaa" minnekään, se voi ihan avoimesti sanoa mulle jos haluaa käydä kaverin kanssa juomassa pari kaljaa.

Vierailija
12/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea ottaa parit koiralenkillä. Kaloritkin palaa samalla ja koira tulee lenkitettyä.

Synergiaa.

Vierailija
13/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehesi tykkää oluesta ja ei sitä voi kotona vapaasti juoda. Se, että keksii valheita ja selityksiä, on hänen typeryyttä. 

Jos sinä et hyväksy kaljanlipittelyä, on eron paikka. Toista ei voi kontrolloida eikä muuttaa. Tiedä mitä haluat parisuhteelta ja hommaa sellainen mies jonka kanssa olet tyytyväinen ja jonka kanssa asenteet ja elämäntapa kohtaa. 

Vierailija
14/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi, ettei voi vai ilmoittaa menevänsä kaverin kanssa kaljalle, kun siitä tulee riitaa, joten joutui keksimään koiran lenkittämisen tekosyyksi. Ei ole normaalia kontrolloida puolisoa niin kuin sinä teet. Parikymppisenä tehtiin tuota kaverin kanssa että lähdettiin "lenkittämään koiraa" tai "siivoamaan kellari" kun kaverin kumppani ei olisi antanut ottaa siideriä jos sen olisi halunnut tehdä kotona avoimesti. Teki myös yllätystarkastuksia kotiin kesken työpäivän, ettei siellä vain juopotella salaa. Onneksi on nykyään exä.

Vierailija
15/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tapaa kyllä ymmärrän miestä. Voi olla kiva rankan päivän päälle jutustella kaverin kanssa ja juoda samalla oluet. Siinähän se koira tuli lenkitettyä samalla myös. Itse en kyllä kehtaisi kulkea koiran kanssa oluttölkki kädessä mutta en paheksu jos joku ei-juoppo niin satunnaisesti tekee. Asia erikseen ovat tosiaan nämä juopot jotka eivät hoida koiriaan ja ovat ympäripäissään ja  vaaraksi muille koiranulkoiluttajille.

Vierailija
16/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies halusi pari kaljaa ja tiesi ettet sinä sitä hyvällä katso, niin teki sit tällaisen ratkaisun. Jos mies ei normisti kaljaa ylen määrin lipitä, niin voisi ottaa ihan kotona ettei tarvi salassa yrittää juoda.

Ehkä toi kertoo enemmän sinun asenteesta asioihin ja miehen haluihin kuin miehestä.. Löysää vähän, niin mieskin voi avautua sulle enemmän pelkäämättä reaktiotasi.

Vierailija
17/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää jos aikuinen mieskuljettaja tuolla koiran kanssa ja ryystää kaljaa.

Vierailija
18/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tiesi, ettei voi vai ilmoittaa menevänsä kaverin kanssa kaljalle, kun siitä tulee riitaa, joten joutui keksimään koiran lenkittämisen tekosyyksi. Ei ole normaalia kontrolloida puolisoa niin kuin sinä teet. Parikymppisenä tehtiin tuota kaverin kanssa että lähdettiin "lenkittämään koiraa" tai "siivoamaan kellari" kun kaverin kumppani ei olisi antanut ottaa siideriä jos sen olisi halunnut tehdä kotona avoimesti. Teki myös yllätystarkastuksia kotiin kesken työpäivän, ettei siellä vain juopotella salaa. Onneksi on nykyään exä.

Näin juuri. Jos tietää että jostain tulee aina riita, niin tilannetta alkaa vältellä ja kun se tarpeeksi kauan jatkuu, myös keksiä peitetarinoita.

Vierailija
19/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää ettei ihminen osaa rentoutua ilman päihteitä.

Vierailija
20/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää ettei ihminen osaa rentoutua ilman päihteitä.

Missä niin luki? Eihän tämä siitä kerro mitään miten ap:n mies osaa muuten rentoutua. Satunnaisesti on ihan  ok rentoutua oluen parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi