E- pillereiden käyttäjät. Alkaako teillä vuoto liuskan vikan pillerin ottamisen jälkeen?
Vai aiemmin?
Itsellä ennen kun napit loppuvat. Slindat käytössä.
Kommentit (10)
Voidaan sopia, kun ei teistä uudesta sukupolvesta ole siihen tehtävään. Heikko aines.
Lauantai-aamuna kun otan liuskan viimeisen pillerin niin vuoto alkaa tiistai-aamuna, eli 3 vuorokauden päästä
Yasmin pillerit, tauko viikolla alkaa vuoto. N. 2vrk paikasta pilleristä.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan sopia, kun ei teistä uudesta sukupolvesta ole siihen tehtävään. Heikko aines.
Taidat olla sen ikäinen jo ettei e-pillereille ole käyttöä.. :D
Ei ole koskaan alkanut läpi eli pillereitä syödessä vaan aina parin päivän viiveellä. Toki pillereiden jälkeinen vuoto ei ole oikeaa kuukautisvuotoa, huomasin sen silloin kun lopetin pillerit raskaaksitulo mielessä, ja kuukautiskierron palautumiseen meni 7 kuukautta.
Vaihtelee. Viimeksi alkoi 3. päivänä vikan pilleron jälkeen ja tällä kerralla samana päivänä kun otin vikan pillerin.
Slindahan on minipilleri eikä "varsinainen" e-pilleri. Mulla tulee (slindojen käyttäjä olen minäkin) menkat liuskoihin nähden "miten sattuu", eli noiden käyttäminen ei ole mitenkään vaikuttanut oman luontaisen kierron pituuteen, joka on siis eri kun tuo pakkauksen pillerimäärä.
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-aamuna kun otan liuskan viimeisen pillerin niin vuoto alkaa tiistai-aamuna, eli 3 vuorokauden päästä
Outoa rakas ystävä
Mulla alkaa kolmantena päivänä liuskan loppumisen jälkeen jos käytän "normaalisti" (eli en syö putkeen).